Jump to content
Sign in to follow this  
Black chocolate

Vakansiyalar

Recommended Posts

Təcili olaraq aşağıda göstərilən vakansiyalar üzrə namizədlər tələb olunur:

1. Mağaza Adminsitratoru (təcrübə 2 il)

2. Baş Merçendayzer (təcrübə 2 il)

3. Baş Kassir, Merçendayzer (təcrübə 1 il)

4. Malların qəbulu üzrə operator (təcrübə 1 il)

5. Merçendayzer

6. Kassir, Merçendayzer

Xahiş olunur CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Təcili olaraq aşağıda göstərilən vakansiyalar üzrə namizədlər tələb olunur:

1. Mağaza Adminsitratoru (təcrübə 2 il)

2. Baş Merçendayzer (təcrübə 2 il)

3. Baş Kassir, Merçendayzer (təcrübə 1 il)

4. Malların qəbulu üzrə operator (təcrübə 1 il)

5. Merçendayzer

6. Kassir, Merçendayzer

Xahiş olunur CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin.

Təklif olunan maaşları da yazsaydız lap əla olardı ))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Təklif olunan maaşları da yazsaydız lap əla olardı ))

Əmək haqqı:

1. Mağaza Adminsitratoru 500 AZN

2. Baş Merçendayzer 400 AZN

3. Baş Kassir, Merçendayzer 300 AZN

4. Malların qəbulu üzrə operator 250 AZN

5. Merçendayzer 200 AZN

6. Kassir-Merçendayzer 220 AZN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Təcili olaraq aşağıda göstərilən vakansiyalar üzrə namizədlər tələb olunur:

1. Mağaza Adminsitratoru (təcrübə 2 il)

2. Baş Merçendayzer (təcrübə 2 il)

3. Baş Kassir, Merçendayzer (təcrübə 1 il)

4. Malların qəbulu üzrə operator (təcrübə 1 il)

5. Merçendayzer

6. Kassir, Merçendayzer

Xahiş olunur CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin.

Təcrübəni başa düşmədim. Mütləq həmin vəzifədə, işdə.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tecrubeden basqa sertiniz nedi?

Namizəd öz işini yaxşı bilməli, aktiv, işgüzar, ünsiyyətcil, danışıqlara gedən, kollektivdə işləyə biləcək, öyrənmək və öyrətmək bacarığına malik olan biri olmalıdır.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namizəd öz işini yaxşı bilməli, aktiv, işgüzar, ünsiyyətcil, danışıqlara gedən, kollektivdə işləyə biləcək, öyrənmək və öyrətmək bacarığına malik olan biri olmalıdır.

menim xususiyyetlerimi yazmisiz burda :D ,men CV gondermisem,men indi isleyirem daha yaxsi is olsa gelerem eger cagirsaniz :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

menim xususiyyetlerimi yazmisiz burda :D ,men CV gondermisem,men indi isleyirem daha yaxsi is olsa gelerem eger cagirsaniz :rolleyes:

İlk növbədə bu sahədə təcrübənin olmasıdır!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tecrubem var ama 1il deyil hele,sizin ehtiyaciniz var bu iscilere yoxsa nece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu vakansiyalar üzrə namizədlər hələ də tələb olunur.

1. Mağaza Adminsitratoru (təcrübə 2 il)

2. Baş Merçendayzer (təcrübə 2 il)

3. Baş Kassir, Merçendayzer (təcrübə 1 il)

4. Malların qəbulu üzrə operator (təcrübə 1 il)

5. Merçendayzer

6. Kassir, Merçendayzer

Xahiş olunur CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tecrubem var ama 1il deyil hele,sizin ehtiyaciniz var bu iscilere yoxsa nece?

CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin

Share this post


Link to post
Share on other sites

CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin

CV imi gondermisem ama bir cavab gelmiyib hele

Share this post


Link to post
Share on other sites

CV imi gondermisem ama bir cavab gelmiyib hele

Geler inshallah bir az sebirli ol )))

Share this post


Link to post
Share on other sites

“Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti istehlakçılara göstərilən xidmətlərin yaxşılaşdırılması, uçotun və hesablaşmaların dəqiq aparılması, abunəçilərlə normal münasibətlərin qurulması məqsədilə Bakı Sukanal İdarəsində su təsərrüfatı nəzarətçisi peşəsi üzrə vakant yerlərə kommersiya və iqtisadçı təhsilinə malik (orta ixtisas və ali təhsilli) Azərbaycan vətəndaşlarının işə qəbulunu elan edir.

Maraqlananlar şəxsi məlumatlarını (CV) hr.bsi@azersu.az e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rəşad maaşı və stajın nə qədər lazım olduğunu da yaz.

bu barədə məlumat yoxdur.

verilen email-da Ulker xanımla yazışmaq olar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklam agentliyinə Sales Manager tələb olunur.

Bu sahədə 2-3 il təcrübə, kompyuter biliyi,Azərbaycan və rus dillərini yaxşı bilməli və təqdimat bacarığına malik olmalıdır.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklam agentliyinə Sales Manager tələb olunur.

Bu sahədə 2-3 il təcrübə, kompyuter biliyi,Azərbaycan və rus dillərini yaxşı bilməli və təqdimat bacarığına malik olmalıdır.

cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

FMCG sektorunda təcrübəsi olan, ingilis dilini əla bilən Marketing Manager-i tələb olunur.

cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daşınmaz Əmlak satışı üzrə mütəxəssis tələb olunur.

Təcrübə: "business to business sale" -də minimum 3 il təcrübə

Dil bilikləri:Az, Rus, İngilis

Əmək haqqı: 500-800 AZN + bonus

Cinsi:kişi

Yaş:25-35

cv@allianzconsult.az

Edited by Black chocolate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apasport . az saytına təcrübəli jurnalistlər tələb olunur. Əməkhaqqı yüksəkdir! Xahiş olunur, stajı olmayanlar narahat etməsinlər!

Əlaqə telefonu: 055 246 23 57 // 050 734 56 55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakansiya: Logistika və Administrativ Menecer

Cavabdehlik: Anbar heyəti, Satınalmalar üzrə məsul şəxs

Təhsil dərəcəsi:

• Ali təhsil (bakalavr dərəcəsi)

• İngilis dili (Advanced səviyyəsi)

Təcrübə:

• 5 il və həmçinin Logistics meneceri kimi 2-3 il təcrübə

alternativ e-mail: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Media Planner tələb olunur!

alternativ e-mail: cv@allianzconsult.az

Salam. Hal hazirda isleyirem...amma gece novbesinde ve uygun qrafikle is olsa sevinerem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salam. Hal hazirda isleyirem...amma gece novbesinde ve uygun qrafikle is olsa sevinerem.

Təəssüf ki, hal hazırda gecə növbəsində iş yoxdur. Siz cv-nizi göndərin, uyğun gələn iş olduqda əlaqə saxlanılacaq.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FMCG (Fast Moving Consumer Goods) sektorunda təcrübəsi olan, ingilis dilini bilən Category Group Manager tələb olunur.

Əmək haqqı:800-1200 AZN

Alternativ e-mail: cv@allianzconsult.az

Category Group Manager

Azeri Retail LLC

Commercial Department

Salary:800-1200 AZN

European Based Group with the fast growing supermarket chain started its operations early 2011 in Azerbaijan in the food retail sector. Currently with 6 stores operating under the name “SEBET Market” and a very aggressive expansion plan for the coming years the company is searching for senior managers with experience in the food retail business in sales and commercial to reinforce the central structure in the head office in Baku.

Within this role this person will be responsible for:

1.Define the long-term strategy for the group of categories he/she is responsible for in accordance with the targets defined by the board and the commercial director.

2.Supervising assortment strategies and coordinate implementaions with Operations in order to maximize sales, reduce stocks and improve bottom line results.

3.Define together with is team pricing strategies and implementation plans in the stores.

4.Define yearly negotiation plans with suppliers in accordance with timings defined by the commercial director.

We are looking for professionals with:

1.Minimum 2 years experience in the FMCG Sector in a senior sales or commercial role.

2.5 years experience in FMCG Sector.

3.Results oriented.

4.Good negotiation skills.

5.Open minded and team worker.

We offer:

-a competitive package and possibility of working in the startup of the organization with substantial career opportunities and rewards based on clear and exciting targets;

-working in a multinational environment;

-unique trainings in modern retail techniques from western specialists.

Grow with us!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vacancy: BTL MANAGER

Reports to: Client Services Director/ General Manager

Position Summary: Responsible for effective planning, tooling, budgeting calculations implementation of promotion activities and gets involved in delivering presentations and pitches to potential clients. He/She also carries out day-to-day communication with Account Managers to know the specific advertising strategies and objectives as well as suppliers of services necessary successful completion of promotion campaigns. BTL Manager shall have strong interpersonal, organizational and communication skills.

Education & Experience Requirements

• University Degree

• 4-6 years in Advertising and/or Marketing including at least 2 years of supervisory status

• Perfect command of English and Azeri (additional languages will be an asset)

Salary: 1000-1500 AZN

Alternative e-mail: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вакансия: Категорийный менеджер

Должностные обязанности:

1.Формирует и утверждает с директором департамента ассортимент в подотчетных категориях товаров (ассортиментную матрицу);

2.Формирует заказы товаров подотчетных категорий на основе отчетов продаж;

3.Распределяет, размещает заказы у поставщиков, контролирует своевременное поступление заказанных товаров в магазины;

4.Организует работу с поставщиками подотчетных категорий согласно утвержденным правилам и стандартам работы с поставщиками компании, обеспечивает своевременное заключение договоров с поставщиками подотчетных категорий товаров и контролирует договорные обязательства поставщиков;

5.Контролирует наличие полного ассортимента товаров подотчетных категорий в магазинах; определяет минимальные и максимальные остатки товаров подотчетных категорий в магазинах, контролирует товарные остатки в подотчетных категориях в магазинах;

6.Формирует и утверждает с директором департамента предложения об изменениях в ассортиментной матрице в подотчетных категориях товаров, о вводе и выводе товаров из подотчетных категорий товаров;

7.Производит поиск поставщиков товаров в подотчетных категориях товаров согласно утвержденным требованиям к поставщикам компании;

8.Контролирует выполнение утвержденных условий поставок товаров подотчетных категорий;

9.Ознакомляется с результатами ревизий, проведенных в подотчетных категориях, и участвует в разработке мероприятий по устранению негативных результатов инвентаризаций (недостача, излишки, пересортица);

10.Формирует и утверждает с директором предложения о величине наценки на подотчетные категории и отдельные виды товаров, формирует и утверждает с директором предложения об изменении розничных цен (переоценке) товаров подотчетных категорий;

11.Анализирует деятельность конкурентов в соответствии с методами анализа, принятыми в компании, анализирует работу имеющихся и потенциальных поставщиков в соответствии с требованиями к поставщикам, на основании результатов планирует дальнейшую работу с подотчетными категориями;

12.Докладывает директору о нарушениях в процессе товародвижения и невыполнении подчиненными сотрудниками своих должностных обязанностей;

13.Информирует руководство компании об имеющихся недостатках в работе.

З/п: 800-1200 AZN

Опыт: 3 года

График работы: 5 дней в неделю, 09:00 – 18:00 (суббота, воскресение выходные дни)

cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вакансия: Sales Consultant

Требования:

- Девушки и парни от 20 до 35 лет

- Знание русского и азербайджанского языков в совершенстве

- Коммуникабельность, серьезное отношение к работе, вежливое обращение с покупателями

- Высокое чувство ответственности, старательность

- Четкая, грамотная речь и активная жизненная позиция

- Отличные навыки презентации и убеждения

- Презентабельный внешний вид

График работы 3 дня 10:00 - 20:00, 3 дня 10:00 – 18:00, 1 день выходной (воскресение) Зарплата: 1-ый месяц - 300 AZN, 2-ой месяц - 350 AZN, 3-ий месяц – 400 AZN, с 6-го месяца +бонусы

Обед оплачивается с 1-го дня.

cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вакансия: Sales Consultant

Отдел: Технический (консультант по свету)

Опыт: 1 год

Требования:

- Парни от 22 до 35 лет

- Знание русского и азербайджанского языков в совершенстве

- Коммуникабельность, серьезное отношение к работе, вежливое обращение с покупателями

- Высокое чувство ответственности, старательность

- Четкая, грамотная речь и активная жизненная позиция

- Отличные навыки презентации и убеждения

- Презентабельный внешний вид

График работы 3 дня 10:00 - 20:00, 3 дня 10:00 – 18:00, 1 день выходной (воскресение) Зарплата: 1-ый месяц - 300 AZN, 2-ой месяц - 350 AZN, 3-ий месяц – 400 AZN, с 6-го месяца +бонусы

Обед оплачивается с 1-го дня.

cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şirkətimizə işçi lazımdır. Satış üzrə məsləhətçi.

Şirkətimiz General Motorsun dileri olan Great Motors şirkətidir. Babək prospektində yerləşir.

Namizəd üçün əsas tələblər bunlardır.

- Xoş görünüşlü və gülərüz xanım olmalıdır

- Satış təcrübəsi olsa üstünlük sayılacaq

- Azərbaycan və Rus dillərini bilməlidir

- Komputerdə sərbəst işləməlidir.

- Müştərilərlə ünsiyyət qurmağı bacarmalıdır və avtomobillərə marağı olmalıdır

İş həftədə 6 gün , saat 10-dan 7-yə qədərdir. Əmək haqqı 400 AZN dir.

CV-ləri r.bashirov@greatreklamazapreshena.tut ünvanına göndərə bilərsiniz, mənim adresimdir. LS vasitəsi ilə də suallarınızı verə bilərsiniz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

email nəsə düz getmədi :) r.bashirov@ great motors. az

Yapışdırın hamısını :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hot vacancy!

Advertising Agency

Position Title: Account Manager

Skills necessary / to be developed:

Communication skills

Confidence

Creativity and innovation

Customer focus

Development and coaching of others

Influence and persuasion

Presentation skills

Initiative and proactivity

Interpersonal skills

Organisational alignment

Organisational awareness

Planning and organizing

Relationship building

Results orientation

Self development

Team work

Resilience

Sufficient comprehension and smattering of fields connected with AD’s activity: cinematography, printing, media-management

Computer knowledge on user’s level: Windows, Word, Internet, Power Point, Excel.

Fluent English.

Key Accountabilities

Closely follow all the related activities of the Client.

Possess an understanding of the clients’ business needs, expectations and objectives,

Have the ability to understand and develop marketing strategies to achieve the above objectives and a broad knowledge of strategies used in other markets.

Develop presentation and communication skills demonstrated through client presentations, selling creative and media ideas, learning to listen actively to read sensitive situations accurately and prepare strategy papers.

Have the ability to effectively write and present media/creative briefs and judge creative work in relation to the written brief and job supervision.

Pay attention to details and supervise the creative works before they are prepared for print.

Prepare timelines and communication plans per project and control the executions including any follow-up of project implementation and control over production and creative activities proceeding from the above timelines and plans

Provide timely reporting on the above activities

Possess employee development skills that enable to train and develop direct reporting, by managing upstream as well as downstream, to motivate other agency team members as well as motivate the team members to keep to deadlines and resolve any possible conflicts.

Possess effective negotiations skills demonstrated through budget presentations, liaison over creative issues between client and creative department.

Secure approval of production estimates and oversees production budgets and their development.

Understand and use the Agency’s tools and process and write and contribute to Selling Strategy, Optimization maps and Footprints, after internal trainings.

Assume responsibility for on-time invoicing and budget control through managing purchase orders, approvals.

Work closely with Agency team in identifying superior ideas.

Develop the Strategy for clients’ work and control it closely.

Manage the filing process of all the projects undertaken and completed.

send resume to: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparıcı bankların birine -Call Centre Manager tələb olunur.

Əmək haqqı: 1000 AZN

Vəzifələri:

1.İnzibati sahə:

a.Bölmənin təlimatını, əməkdaşların vəzifə və öhdəliklərini hazırlamaq, yeniləmək və həyata keçirilməsi işinə nəzarət etmək;

b.Tabeçiliyində olan əməkdaşların nizam-intizam məsələsinə nəzarət etmək;

c.Rəhbərlik etdiyi bölmədə hazırlanan məktublara nəzarət etmək və imzalamaq.

2.Cari işlərin görülməsi üzrə:

a.Bölmədinin müvafiq hesabatlarının aparılması;

b.Digər, təhkim olunmuş, cari işlərin görülməsi tələb etmək.

3.Bölmənin fəaliyyətlərinin planlaşdırılması sahəsi:

a.Fəaliyyət planının həyata keçirilməsi üçün əməkdaşlarına müvafiq göstərişlər vermək və onun həyata keçirilməsi işinə nəzarət etmək;

b.Fəaliyyət planından kənar görülən işlər barədə öncədən məlumatlanmasına və müvafiq tədbirlərin görülməsinə nəzarət etmək.

4.Satış kanallarının inkişaf etdirilməsi:

a.Telefon bankçılığı üzrə satış kanallarının inkişaf etdirilməsi strategiyasını hazırlaması və onun həyata keçirilməsini tələb etmək;

b.Bankın məhsul və xidmətlərinin birbaşa satışının təşkili və həyata keçirilməsinə nəzarət etmək, bunun üçün hər bir məhsul və ya xidmət növü ilə bağlı fəaliyyət proqramları hazırlamaq və görülmüş işlərlə bağlı birbaşa rəhbərinə mütəmadi hesabatlar vermək;

c.Rəhbərlik etdiyi bölmənin həftəlik, aylıq, rüblük və illik satış planlarını hazırlamasını tələb etmək və birbaşa rəhbəri ilə razılaşdırmaq;

d.Pərakəndə bank biznesi sahəsi üzrə satış göstəricilərini mütəmadi təhlil etmək, hesabatları nəzərdən keçirmək və göstəricilərin dəyişmə dinamikasını üzə çıxarmaq;

e.Pərakəndə bank biznesi sahəsi üzrə məhsulların çarpaz satışını təşkili və həyata keçirməsini tələb etmək.

5.Mövcud məhsul və xidmətlərin satış səviyyəsinin müntəzəm hesabatlarını təhlil etmək.

6.Məlumat vəziyyətinin avadanlıqlarının daim işlək vəziyyətdə olmasına nəzarət etmək;

7.Məlumat mərkəzilə əlaqədar olan bütün digər cari işlərin zamanında yerinə yetirilməsini təmin etmək.

Səlahiyyətləri:

Hər bir bank məhsulu, bankın fəaliyyəti, inkişaf tarixi, yenilikləri, filial şəbəkəsi barədə dəqiq və hərtərəfli məlumatları tam və məhdudiyyətsiz əldə etmək

Vəzifəyə olan tələblər :

vətəndaş qüsursuzluğuna malik olma,

İqtisadiyyat və Maliyyə sahəsində ali təhsilin olması,

sahəsi üzrə minimum 2 illik təcrübəyə malik olması,

Word, Excel və Internetdə işləmə bacarığı,

Müvafiq qanunvericiliyin bilməsi,

qanunvericilik və beynəlxalq praktikada qəbul edilən digər bilik, təcrübə və keyfiyətlərə malik olmaq.

cv@allianzconsult.az

Edited by Black chocolate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xarici sertifikatı olan ingilis dili müəllimi tələb olunur.

Təcrübə: 5 il

Əmək haqqı: 15 AZN bir dərs üçün (1,5 saat)

Əlaqə: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mühasib tələb olunur.

Təcrübə: 3 il, 1C programının mükəmməl bilik səviyyəsi

Əmək haqqı:400-500 AZN

İş qrafiki: 9:00-18:00, həftədə 5 gün

Əlaqə: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hot vacancy

Position Title:Account Executive

Department:Client Services Department

Position Summary:

Account Executive shall undertake day to day contact with clients; effectively understand the clients business and requirements correctly interpret the information in the form of the brief to the appropriate departments within the agency and supervises the further progress of projects ensuring that all is going according to the set deadlines.

Account Executive shall:

Closely control all client’s activities

Understand appropriate research techniques for strategy, creative and media needs

Secure approval of production estimates and oversees production budgets and its preparation

Possess marketing skills (understanding the role of advertising, how to relate to marketing objectives, gathering brand information, analyzing competitive activity)

Possess advertising skills (the difference between marketing and advertising, how advertising is enveloped, what is involved in production, research techniques, the importance of creative brief)

Possess organizational skills (day to day administration, team coordination and timing plans)

Possess communication skills (contact reports, recording the outcome of a client meeting, ensuring all of the team are kept informed, status reports)

Development of employee management skills through gaining commitment, generation of mutual respect within the agency and clients, instillation of trust, effective negotiating.

Pay attention to details and supervise creative works before they are prepared for print including any follow-up of project implementation and control over production and creative activities.

Understand and use the Agency’s Roadmap process and write and contribute to Selling Strategy, Optimization Maps and Footprints.

Manage the preparation for meetings and/or presentations.

alternative e-mail: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Open Vacancies!!!

Account Manager

Executive Manager

BTL Manager

Call Centre Manager

Media Planner

Accountant

Sales Consultant

alternative e-mail: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vacancy: Procurement Expert

A highly qualified and seasoned Procurement Specialist with a sound professional background in a relevant professional discipline such as civil/hydro technical engineering or related works, with proven specialist experience as a Procurement Specialist on large infrastructure Projects in an international setting. He/she should have at least fifteen (15) years of experience in procurement and contract management, and certification of equivalent qualification as a Procurement Specialist. He/she should have an in-depth understanding and command of World Bank operational practices and procedures related to project work, and should be able to demonstrate state-of-the-art knowledge of the concepts, principles and practices which govern international procurement, the contracting of consultant services, technical specifications in design, engineering and construction of facilities, etc. He/she should have excellent project management and interpersonal skills, and should be willing and able to work in a multi-cultural environment. He/she should be able to demonstrate that he/she has occupied similar position on at least three similar contracts. A broad international experience, including at least two contracts under conditions similar to those prevailing in Azerbaijan will be a plus.

alternative e-mail: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Open vacancy: Design Engineers

Graduated civil, hydrotechnical, or electro-mechanical engineers with an with at least ten (10) years of experience in design the quality management of similar civil works and equipment design and installation. He / she shall demonstrate that he / she has occupied similar positions on at least three similar projects. The proposed persons shall demonstrate a strong background in design and the testing and quality assurance of materials and works. International experience at least two projects under conditions similar to those prevailing in Azerbaijan will be a plus.

send your resume to: cv@allianzconsult.az

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satis meneceri tələb olunur.

İş barədə məlumat

- Satışın düzgün şəkildə həyata keçirilməsi, satılmış mal və məhsulların dəyərinə uyğun məbləğin və müqavilələrin vaxtında və itkisiz müəssisəyə təhvil verilməsi
- Müştərilərlə rahat ünsiyyətin qurulması, onlara müəssisə, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması 
- Məhsul seçimində müştərilərə yardım edilməsi, lazımi məsləhətlərin verilməsi 
- Şəxsi geyim və xarici görünüşünün şirkətin imicinə xələl gətirəcək şəkildə olmaması və geyim kodeksinə uyğun olması
- Əmək haqqı 500-600 AZN və satışdan bonus.

Namizədə tələblər

- Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus dili əla səviyyədə, ingilis dili və türk dili orta səviyyədə 
- İş təcrübəsi: 3-5 il
- Mc. Office proqramlarını yaxşı şəkildə bilmək 
- Müştərilərlə konsultasiya və satışın reallaşdırılması bacarığı 
- Müştərilərə malı təqdim etmək bacarığı
- Satis isinin qurulmasi bacarigi
- Kişi namizəd
- Suruculuk vesiqesinin olmasi
- Yaş həddi 25-35

E-mail: nargiz.hatamova@mintinshaat.az

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin

 

Şahinlə Ülviyə salamlar bizlərdən... :conf_icon.php:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu mövzunu elan tipli olmasına baxmayaraq, adminlə razııaşdırdıqdan sonra bölmədə saxlmaq qərarına gəldik. Potensial faydasını nəzərə alaraq,bu mövzu bölməmizdə yeganə elan tipli mövzu olacaq. Yerini də müəyyən edərik. Uğurlar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparıcı bankların birine -Call Centre Manager tələb olunur.

Əmək haqqı: 1000 AZN

Vəzifələri:

1.İnzibati sahə:

a.Bölmənin təlimatını, əməkdaşların vəzifə və öhdəliklərini hazırlamaq, yeniləmək və həyata keçirilməsi işinə nəzarət etmək;

b.Tabeçiliyində olan əməkdaşların nizam-intizam məsələsinə nəzarət etmək;

c.Rəhbərlik etdiyi bölmədə hazırlanan məktublara nəzarət etmək və imzalamaq.

2.Cari işlərin görülməsi üzrə:

a.Bölmədinin müvafiq hesabatlarının aparılması;

b.Digər, təhkim olunmuş, cari işlərin görülməsi tələb etmək.

3.Bölmənin fəaliyyətlərinin planlaşdırılması sahəsi:

a.Fəaliyyət planının həyata keçirilməsi üçün əməkdaşlarına müvafiq göstərişlər vermək və onun həyata keçirilməsi işinə nəzarət etmək;

b.Fəaliyyət planından kənar görülən işlər barədə öncədən məlumatlanmasına və müvafiq tədbirlərin görülməsinə nəzarət etmək.

4.Satış kanallarının inkişaf etdirilməsi:

a.Telefon bankçılığı üzrə satış kanallarının inkişaf etdirilməsi strategiyasını hazırlaması və onun həyata keçirilməsini tələb etmək;

b.Bankın məhsul və xidmətlərinin birbaşa satışının təşkili və həyata keçirilməsinə nəzarət etmək, bunun üçün hər bir məhsul və ya xidmət növü ilə bağlı fəaliyyət proqramları hazırlamaq və görülmüş işlərlə bağlı birbaşa rəhbərinə mütəmadi hesabatlar vermək;

c.Rəhbərlik etdiyi bölmənin həftəlik, aylıq, rüblük və illik satış planlarını hazırlamasını tələb etmək və birbaşa rəhbəri ilə razılaşdırmaq;

d.Pərakəndə bank biznesi sahəsi üzrə satış göstəricilərini mütəmadi təhlil etmək, hesabatları nəzərdən keçirmək və göstəricilərin dəyişmə dinamikasını üzə çıxarmaq;

e.Pərakəndə bank biznesi sahəsi üzrə məhsulların çarpaz satışını təşkili və həyata keçirməsini tələb etmək.

5.Mövcud məhsul və xidmətlərin satış səviyyəsinin müntəzəm hesabatlarını təhlil etmək.

6.Məlumat vəziyyətinin avadanlıqlarının daim işlək vəziyyətdə olmasına nəzarət etmək;

7.Məlumat mərkəzilə əlaqədar olan bütün digər cari işlərin zamanında yerinə yetirilməsini təmin etmək.

Səlahiyyətləri:

Hər bir bank məhsulu, bankın fəaliyyəti, inkişaf tarixi, yenilikləri, filial şəbəkəsi barədə dəqiq və hərtərəfli məlumatları tam və məhdudiyyətsiz əldə etmək

Vəzifəyə olan tələblər :

vətəndaş qüsursuzluğuna malik olma,

İqtisadiyyat və Maliyyə sahəsində ali təhsilin olması,

sahəsi üzrə minimum 2 illik təcrübəyə malik olması,

Word, Excel və Internetdə işləmə bacarığı,

Müvafiq qanunvericiliyin bilməsi,

qanunvericilik və beynəlxalq praktikada qəbul edilən digər bilik, təcrübə və keyfiyətlərə malik olmaq.

cv@allianzconsult.az

Birbasa deyin ki ise goturmuruk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Требуется курьер.

График с 10.00 до 19.00

Один выходной в нед.

Доставка товаров по указанным адресам

Знание русского и азербайджанского языка. Знание французского языка приветствуется.

Зарплата 200 манат. (Дорожные расходы оплачивается)

Контактный номер 070 2133626

Share this post


Link to post
Share on other sites

Memory Uşaq İntellekt Mərkəzi Həzi Aslanov filialinda İbtidai sinif və İngilis dili fənni üzrə ( azərbaycan bölümü ) müəllimlər işə dəvət olunur !TEL 012 480 21 87 / 055 972 44 55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Təcili olaraq aşağıda göstərilən vakansiyalar üzrə namizədlər tələb olunur:

1. Mağaza Adminsitratoru (təcrübə 2 il)

2. Baş Merçendayzer (təcrübə 2 il)

3. Baş Kassir, Merçendayzer (təcrübə 1 il)

4. Malların qəbulu üzrə operator (təcrübə 1 il)

5. Merçendayzer

6. Kassir, Merçendayzer

Xahiş olunur CV-nizi cv@allianzconsult.az göndərin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Təklif olunan maaşları da yazsaydız lap əla olardı ))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Birbasa deyin ki ise goturmuruk

ya da bulların hamısının üstündən xətt çəkirik bircə punkt yazırıq ki, yaxşı daydayın olması))))

Edited by drrufatqizilbash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Əmək haqqı:

1. Mağaza Adminsitratoru 500 AZN

2. Baş Merçendayzer 400 AZN

3. Baş Kassir, Merçendayzer 300 AZN

4. Malların qəbulu üzrə operator 250 AZN

5. Merçendayzer 200 AZN

6. Kassir-Merçendayzer 220 AZN

 

2 il  ish tecrubesi olan bu maasha ishlemez Azerbaycanda.

 

P.S. Qul bazarinda fehlenin 1 gunu 20-25 manatdir...Ne Univer bitirib ne de 2 il tecrubesi var...Kassir 220 AZN / ay??? Belke 150 manat teklif edesiniz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...