Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Yezid xəlifəliyə layiq idi yoxsa yox? Onun xilafəti.


Abu_Omar

Recommended Posts

İbn Kəsir [əl-Bidayə vən-Nihayə: 8, 236.], Abdullah ibn Muti və onun tərəfdarlarının hadisəsini rəvayət edir. Rəvayətdə deyilir: Onlar Əli ibn Əbu Talibin oğlu, Həsən və Hüseynin ata bir qardaşı Məhəmməd ibn əl-Hənəfiyyənin yanına gəlib Yezidin xəlifəliyini tanımaqdan boyun qaçırmasını tələb etdilər. Məhəmməd ibn əl-Hənəfiyyə isə bundan imtina etdi.

İbn Muti dedi: Yezid ibn Müaviyə içki içir, namazları tərk edir.
Məhəmməd dedi: Mən Yezidin sizin dediklərinizi etdiyini görməmişəm. Mən onun yanına gedib bir müddət orada qalmışdım. Mən onun namazlara dəvamiyyətli olduğunun, xeyirxah işlərə can atdığının, fiqhi məsələləri araşdırdığının və sünnəyə riayət etdiyinin şahidi olmuşam.
Onlar dedilər: O bunları özünü sənə göstərmək üçün edirdi.
Məhəmməd dedi: O mənim nəyimdən qorxur və ya məndən nə umurdu? Mən sizə dediklərimi sübut edimmi?
Onlar dedilər: Biz dediklərimizin şahidi olmasaq da bunlar həqiqətdir.
Məhəmməd dedi: Allah bu cür şahidliyi qadağan etmişdir deyib Allahın bu ayəsini oxudu: "Ondan qeyri ibadət etdikləri (Allah yanında heç bir kəs üçün) şəfaət edə bilməzlər. Ancaq haqqa şəhadət verənlər müstəsnadır. Onlar (dediklərinin haqq olduğunu) bilirlər" [Zuxruf surəsi: 86.].
Yezidə içki içmək, meymunlarla oynamaq, pis işlərlə məşğul olmaq və s. kimi pis işləri nisbət etmək heç bir mötəbər rəvayətdə öz əksini tapmamışdır. Müsəlmanın ədalətli və belə işlərdən pak olması prinsipinə əsasən biz də bu deyilənlərə inanmırıq. Ona görə biz deyirik ki, doğrusunu Allah bilir. Məhəmməd ibn əl-Hənəfiyyənin rəvayətinə zahiri baxışdan görsənir ki, Yezid deyildiyi kimi fasiq deyildi. Yezidin necəliyi haqda Allah daha yaxşı bilir. Nə edibsə o haqda da Rəbbinə cavab verəcəkdir. Gəlin elə fərz edək ki, deyilənlər doğrudur. Amma bu əməllər heç bir vəchlə tarixdə baş verən tərzdə rəhbərə qarşı üsyan etməyə əsas vermir. Biz bu haqda qarşıda danışacayıq.

Möminlərin əmiri Yezid ibn Müaviyənin xəlifəliyi (Hicri 60-64)
Hicrətin altımışıncı ilində Yezidin xəlifəliyinə beyət edildi. Bu vaxt onun otuz dörd yaşı var idi. Mədinədə olan Hüseyn ibn Əli və Abdullah ibn Zubeyr ona beyət etməmişdilər. Onlardan Yezidə beyət etmələri tələb olunduqda Abdullah ibn Zubeyr dedi: Qoyun bu gecə fikirləşim sonra sizə öz fikrimi deyərəm.
Onlar dedilər: Yaxşı.
Gecə düşdükdən sonra Abdullah ibn Zubeyr beyət etmədən Mədinədən çıxıb Məkkəyə qaçdı.
Hüseyn ibn Əlidən beyət etmək tələb olunduqda o dedi: Mən gizlində beyət edən deyiləm. Mən camaat arasında beyət edəcəyəm.
Onlar dedilər: Yaxşı.
Gecə düşdükdən sonra o da Abdullah ibn Zubeyrin ardınca Məkkəyə getdi.

Link to comment
Share on other sites

[color="#006400"]Прочла название темы и вспомнила гениальное выражение Имама Али (А) КАЖДЫЙ НАРОД ЗАСЛУЖИВАЕТ ТЕХ ПРАВИТЕЛЕЙ, КОТОРЫЕ ИМ РУКОВОДЯТ..

P.S. Imamdan (A) agilli deyilk ki..

Her kes kimden ozunu bilirse Qiyamet gunu ele onun arxasinda dursun INSALLAH

Автор к Вам вопрос: как Вы лично относитесь к фигуре Йезида (л)[/color]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='AHMADIYYE' post='5336250' date='Sep 7 2009, 13:44 '][color="#006400"]Прочла название темы и вспомнила гениальное выражение Имама Али (А) КАЖДЫЙ НАРОД ЗАСЛУЖИВАЕТ ТЕХ ПРАВИТЕЛЕЙ, КОТОРЫЕ ИМ РУКОВОДЯТ..

P.S. Imamdan (A) agilli deyilk ki..

Her kes kimden ozunu bilirse Qiyamet gunu ele onun arxasinda dursun INSALLAH

Автор к Вам вопрос: как Вы лично относитесь к фигуре Йезида (л)[/color][/quote]
Об этом вы можете узнать в этой статье:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Abu_Omar' post='5336699' date='Sep 7 2009, 14:39 ']Об этом вы можете узнать в этой статье:[/quote] [color="#006400"]Уважаемый, я ведь спросила [b]как Вы лично относитесь к фигуре Йезида (л)[/b]?

Вам своими словами за себя самого не трудно ответить?
[/color]

Link to comment
Share on other sites

Abu Omar, можете напишите каким образом Муавия заставил Абдуллаха ибн Омра, Абдуллаха ибн Зубейра, Хусейна ибн Али присягнуть Йезиду и признать его наследником халифа.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Abu_Omar' post='5336084' date='Sep 7 2009, 13:21 ']İbn Kəsir [əl-Bidayə vən-Nihayə: 8, 236.], Abdullah ibn Muti və onun tərəfdarlarının hadisəsini rəvayət edir. Rəvayətdə deyilir: Onlar Əli ibn Əbu Talibin oğlu, Həsən və Hüseynin ata bir qardaşı Məhəmməd ibn əl-Hənəfiyyənin yanına gəlib Yezidin xəlifəliyini tanımaqdan boyun qaçırmasını tələb etdilər. Məhəmməd ibn əl-Hənəfiyyə isə bundan imtina etdi.

İbn Muti dedi: Yezid ibn Müaviyə içki içir, namazları tərk edir.
Məhəmməd dedi: Mən Yezidin sizin dediklərinizi etdiyini görməmişəm. Mən onun yanına gedib bir müddət orada qalmışdım. Mən onun namazlara dəvamiyyətli olduğunun, xeyirxah işlərə can atdığının, fiqhi məsələləri araşdırdığının və sünnəyə riayət etdiyinin şahidi olmuşam.
Onlar dedilər: O bunları özünü sənə göstərmək üçün edirdi.
Məhəmməd dedi: O mənim nəyimdən qorxur və ya məndən nə umurdu? Mən sizə dediklərimi sübut edimmi?
Onlar dedilər: Biz dediklərimizin şahidi olmasaq da bunlar həqiqətdir.
Məhəmməd dedi: Allah bu cür şahidliyi qadağan etmişdir deyib Allahın bu ayəsini oxudu: "Ondan qeyri ibadət etdikləri (Allah yanında heç bir kəs üçün) şəfaət edə bilməzlər. Ancaq haqqa şəhadət verənlər müstəsnadır. Onlar (dediklərinin haqq olduğunu) bilirlər" [Zuxruf surəsi: 86.].
Yezidə içki içmək, meymunlarla oynamaq, pis işlərlə məşğul olmaq və s. kimi pis işləri nisbət etmək heç bir mötəbər rəvayətdə öz əksini tapmamışdır. Müsəlmanın ədalətli və belə işlərdən pak olması prinsipinə əsasən biz də bu deyilənlərə inanmırıq. Ona görə biz deyirik ki, doğrusunu Allah bilir. Məhəmməd ibn əl-Hənəfiyyənin rəvayətinə zahiri baxışdan görsənir ki, Yezid deyildiyi kimi fasiq deyildi. Yezidin necəliyi haqda Allah daha yaxşı bilir. Nə edibsə o haqda da Rəbbinə cavab verəcəkdir. Gəlin elə fərz edək ki, deyilənlər doğrudur. Amma bu əməllər heç bir vəchlə tarixdə baş verən tərzdə rəhbərə qarşı üsyan etməyə əsas vermir. Biz bu haqda qarşıda danışacayıq.[/quote]

[size=3][font="Palatino Linotype"]Yazinin unvani yoxdur?Yezid sever,Dunya sever bir adamin sozu hoccet olmaz.Quran gor ne deyir bize:

Ey iman gətirənlər! Əgər bir fəsadçı sizə bir xəbər gətirsə, (onu) araşdırın. Yoxsa bilmədən bir qövmə pislik edər, sonra da bunun peşmançılığını çəkərsiniz.Huccirat-6

Senin bu yazin nasibi ibni teymiyye ki,i masibi ruhlu insanlarin yalanlaridir.

Fikirleshiremki nasibi Sheyxul islaminiz ibni teymiyyenin yalanchi oldugunu subut etmekle,yezidin cinayetleride subut olunmush olar.



ibni teymiyyenin imam Huseyne(e) ve onun qatilleri haqda fikrinin xulasesini ve boyuk ehli sunne alimlerinin elmi soykenecekli fikirlerini qeyd edecik.
ibni teymiyye minhaccus sunne ve resul huseyn ve mecmue fetva kitablarinda,demek istediyi budurki imam huseyn(e)-in qiyami adi ve sade hadisedir.meselen minhaccus sunne (evvelki chap)2-ci cild,seh-241 ve(erebistan yeni chapi)8-ci cildinde.ve 4-cu cild seh-530-da.soz imam huseynin(e) qiyamina chatanda deyirki:
لم يكن في خروجه مصلحة لا في دين و لا في دنيا، و كان في خروجه و قتله من الفساد ما لم يكن يحصل لو قعد في بلده.

imam Huseynin (e) qiyami, ne dinin ve ne de dunyanin islahati ucun deyildi. imam Huseynin(e) bu qiyamda ve qiyam ederken oldurulmesinde o qeder fesad var idi ki, eger evinde otursaydi, (etdiyi qiyam camaat ucun olan menfi xususiyyetleri) cemiyyetde onun toretdiyi fesad yayilmazdi. (ye`ni onun qiyami cemiyyetde fesad toretdi eger sakit qalsaydi bu qeder fesad olmazdi

ve bashqa yerde deyir:
فإن مفسدته أعظم من مصلحته.
Imam Huseynin(e) qiyaminin fesadi islahatindan choxdur.

Imam Huseyn(e)-in dilinden qiyamin sebeblerini achiglamishdiqki dinin nicati idi qiyaminin sebebi.
chunki beni umeyye isteyirdiki resulullah(saas)-in adini ashagi salsin,hetta hemishelik silsinler ve islamida yox etsinler.beni umeyyenin iddiasi oz meqamlarini resulullahin meqamindan ustun gotermek idi,misal uchun Heccac deyir:men hech neyi vehysiz etmemishem.
imam Huseyn(e)-in qiyamindan sonra qiyamlarki ard arda bashladi,quranda lenetlenmish agac adlandirilan beni umeyenin alcq hakimiyyetini suquta ugradi.bu gun de imam huseynin qiyami azad insanlar ve azad dushunenlere en gozel ornekdr.Gandi dediyi kimi:Men hind camaatina deyirem,eger isteyirsiz muveffeq olasiz.imam Huseynin(e) yolundan bashqa yol yoxdur.
kecen behsde qeyd olunan basq bir noktede ise budur ki.yezidin imam Huseyni(e) qetle yetirmesinde ona beraet qazandiran ibn teymiye bele deyir:
yezidinki gunahi beni israilden chox deyildiki,beni israil peygemberleri oldurduler,ve Huseynin(e)qetliki peygemberlerin qetlinden boyuk deyil.
bu benzetme chox qebahetlidir.men guman elemiremki hetta cavan bir vahhabi bunu oxusa,bunu yazan yazardan ibret almag duz olmadigini dushuner.
bu cur benzetme ve qiymetsiz gosterme pisdir.
oxu atib yayi gizletmekdir.eger bele benzetme ile imam Huseyni(e)qiymetden salmag duzdurse,onda beni umeyyenide beni israil yerinde tam shekilde gormelidir.quran beni israil haqda bele deyir.
« لُعِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ بَنِي إِسْرَائِيلَ عَلَى لِسَانِ دَاوُودَ وَ عِيسَى ابْنِ مَرْيَمَ ذَلِكَ بِمَا عَصَوْا وَ كَانُوا يَعْتَدُونَ »
سوره مائده/آيه78
İsrail oğullarından kafir olanlara həm Davudun, həm də Məryəm oğlu İsanın dili ilə lənət oxundu. Bu onların üsyan etmələrinə və həddi aşmalarına görə idi..Maide/78


« وَ بَاءُوا بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ وَ ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الْمَسْكَنَةُ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ كَانُوا يَكْفُرُونَ بِآَيَاتِ اللَّهِ وَ يَقْتُلُونَ الْأَنْبِيَاءَ بِغَيْرِ حَقٍّ ذَلِكَ بِمَا عَصَوْا وَ كَانُوا يَعْتَدُونَ »
سوره آل عمران/آيه112
Onlara (yəhudilərə), harada olursa olsunlar, zillət damğası vurulmuşdur. (Onlar bu zillətdən) yalnız Allahdan olan bir ipə və insanlardan olan bir ipə sarınmaqla (islamı qəbul etməklə, yaxud öz dinlərində qalıb müsəlmanlara cizyə verməklə) xilas ola bilərlər. Onlar Allahın qəzəbinə düçar olmuş, onlara miskinlik damğası vurulmuşdur. Bunun səbəbi odur ki, onlar Allahın ayələrini inkar etmiş, peyğəmbərləri haqsız yerə öldürmüşlər. Bunun bir səbəbi də odur ki, onlar Allaha qarşı üsyan etmiş və həddi aşmışlar.Ali.imran/112

Eger heqiqeten Imam Huseyn(e)-in qatillerini peygemberlerin qatillerinin heddindebilsek,Goresen ibni Teymiyye hazirdir imam huseynin qatillerine lenet demeye?


Ve bashqa bir yerde Yezid haqda ele sohbet edirki guya yezidin imam Huseynin qetlinden yerli dibli xeberi olmayib,ne emr verib,nedeki razi olub.mecmeul fetava kitabinda4-cu cildinde,sehife 486-da deyir:
إن يزيد لم يظهر الرضا بقتله، و أنه أظهر العلم لقتله والله أعلم به سريرته.
yezid eslinde imam Huseynin(e) qetline raziliq bildirmemishdir,belkede narahatliq bildirmishdir,Allah onun gizlini bilir.

sonra deyir onlar(yezid) imam Huseyn(e)-in qetline gosterish vermeyib ve imam Huseyn(e)qatillerinden intiqam almadi?ve bashqa yerlerinde oz kitabinin achiqlayirki yezid Imam Huseynin(e)-in qetline gosterish vermeyib.bu facieni ubeydullah ibni ziyad toredib,

Amma sizler boyuk ehli sunne alimlerinin tarix kitablarinda ve diger kitablarinda gosterishi yezidin veridiyini gorursuz.
misal uchun:ibni Esir el Kamil fil Tarix 4-cu cild.sehv.15-de yazir ve achiqlayir:
Yezidin mektubu medinenin hakimi Mervana yetishdikden sonra.

قال لوالي المدينة حين دعا الحسين ليأخذ منه البيعة ليزيد، قال له مروان: اشدد يدك بالحسين فلا يخرج حتى يبايع، فإن أبى فاضرب عنقه
الكامل في التاريخ، ج4، ص15

yezid Medinenin hakimine deyir Huseynden beyet al ve yaxud boynunu vur!



الإمامة و السياسة، ص175 - الكامل في التاريخ، ج4، ص15 - تاريخ يعقوبي، ج2، ص241
ve yuxardaki menbelerdede kechmekdedir,belelikle,el imamiyye vel siyaset,seh 175--el Kamil fil Tarix 4-cu cild.sehv.15--Tarixi Yequbi 2.ci cild,seh 241.
Celbedicidirki ehli Sunnenin etimadini qazanmish boyuk alimlerinden misal Isam Kufi الفتوح، ج5، ص18 kitabinda deyir:
mektubki Yezid Velid ibni utbeye yazmishdir bele idi:
ذكر كتاب يزيد بن معاوية إلى الوليد بن عتبة: من عبد الله يزيد أمير المؤمنين إلى الوليد بن عتبة: أما بعد، فإذا ورد عليك كتابي هذا، فخذ البيعة ثانيا على أهل المدينة بتوكيد منك عليهم، و ذر عبد الله بن الزبير فإنه لن يفوتنا و لن ينجو منا أبدا ما دام حيا، و ليكن مع جوابك إلي رأس الحسين بن علي، فإن فعلت ذلك فقد جعلت لك أعنة الخيل و لك عندي الجائزة و الحظ الأوفر و النعمة واحدة و السلام.
Velid,menim uchun medineden yollayacagsan,gerek Huseyn ibni Elinin kesik bashi olsun.Eger bu ishi gorsen hediyyede alacagsan!
Bu tebiri ehli sunnenin direklerinden olan imad Henbeli Teftezaniden neql edir:شذرات الذهب ج1، ص69 و 68 تفتازاني.
إتفقوا علي جواز اللعن علي من قتل الحسين أو أمر به أو أجازه أو رضي به؛ والحق إن رضا يزيد بقتل الحسين و إستبشاره بذلك و إهانته علي اهل بيت رسول الله مما تواتر معناه و إن كان تفصيله آحادا، فنحن لا نتوقف في شأنه بل في كفره و إيمانه، فاللعنة الله عليه و علي أنصاره و أعوانه
Ehli sunnet alimlerinin ittifaqla nezeri Huseyn(e)-in ölümünde ya qetline gosterish verene,ya kesiki icaze verib,ya raziliq,onun shehadetine(Huseyn(e)-in caizdir lenet deyesen.
ele bu cur yezidin razi olmasi ki, imam Huseyni oldursunler ve onun imam Huseynin olumune xosh hal olmasi, habele hezreti Resulu ekremin ailesine tohin etmesi mena cehetden kamil suretde cox sayli xeberdir. Meger ki, bu xeberi tefsilati ile bize tek - tek catdiriblar.


Ehli sunnetin boyuk alimlerinden shebravi deyir:

و لا شك عاقلٌ أن يزيد بن معاوية هو القاتل للحسين، لأنه هو الذي ندب عبيدالله بن زياد لقتل الحسين.

الإتحاف بحب الأشراف، ص62 و 66

bunda hech bir aqil adam shekk etmirki,Yezid Huseyn(e)-in qatili olub.chunki yezid Ubeydullahi bu qetle vadar eledi.


Celbedicidirki Zehebininki sozlerine ehli sunnet etibar edir shekk etmirler,deyir:
و لما فعل يزيد بأهل المدينه ما فعل، و قتل الحسين و إخوته و آله، شرب يزيد الخمر و ارتكب أشياء منكرة ، بغضه الناس و خرج عليه غير واحد و لم يبارك الله في عمره.
تاريخ اسلام، ج5، ص30

O chox boyuk cinayetdirki Yezid medine ehline etdi,Imam Huseyn(e)-i ve qardahslarini,ve ehli beytini shehid etdi.O(Yezid)sherab ichirdi,chirkin ishler gorurdu,camat onu dushmen bilirdiler.ve eleyhine qiyam etdiler.Allah onun omrune bereket vermedi.


Ve yene Zehebiden sireye alemul enbiya kitabinda celbedici ibare ishledir ve onu terifledikden sonra buyurur:

سير أعلام النبلاء، ج4، ص38
pis exlaqli adam idi.sherab ichirdi ve pis ishler gorurdu.Oz hokumetini imam Huseyn(e)-in shehadeti ile bashladi ve hirre vaqiesi ile sona chatdirdi(Medineye hemle elediki 700-den artiq sehabe qetl edildi,ve 1000-den artiq bakire qizlarin bekareti pozuldu ve 1000-den chox qadinla zina edildi)
Camaat onu dushmen bilirdiler.ve Allahda ona mubarek omr vermedi ve imam Huseyn(e)-in qetlinden sonra chox qruplar onun eleyhine qiyam elediler ve sonra onu devirdiler.

Munavinin kitabi varki suyutinin sufeyrinin sherhinde adida Feyzul qedir.
veqtiyki yetishir bu revayete resulullahdanki buyurub.

اول من يبدل سنتي، رجل من بني امية.
Birinci o kesdirki menim sunnetimi deyishecek o kishi beni umeyyedendir.
ve deyirki beyheqqi deyirki:
و هو يزيد بن معاويه.
o kishi yezid ibni muaviyedir.
فيض القدير، ج3، ص94

Maraglidirki ehli sunnet alimlerininde tesdiqlediyi,qeyd etdiyi Yezidin chirkin emelini ibni teymiyye bir kelme ile yox etmek isteyir.
إن نقل رأس الحسين إلي الشام، لا أصل له في زمن يزيد.

رأس الحسين، ص207 - الوصية الكبري، ص53
Vesiyyetul kubra.sehife 53-Re´es-ul-Huseyn,sehife 207.
Huseynin bashinin kesilmesi ve shama aparilmasinin koku yoxdur.

Aydin olurki,bu qeder Alimlerin yazdiglarini ya bu adam gormeyib,cahildir.Yaxudda achiq ashkar yalan danishir.

bashqa yerdede bele deyir:
إن قصة التي يذكرون فيها حمل الرأس إلي يزيد و نكته بالقضيب: كذبوا فيها و إن كان الحمل إلي إبن زياد و هو الناكت بالقضيب و لم ينقل بإسناد معروف عن الرأس حمل إلي قدام يزيد.

رأس الحسين، ص206

Re´es-ul-Huseyn.sehife 206.

Bunlarki deyirler Huseyn(e)-in bashini shama apardilar ve yezid Imam Huseyn(e)-in bashina nize ile vurdu,yalandir.

ibni covzi ehli sunnetin boyuk alimlerindendir bir kitab yazib الرد علي المتعصب العنيد yezide lenet ve danlamag barede ve 45-ci sehifede yazir:
ثم دعا إبن زياد زهر بن قيس فبعث معه برأس الحسين و رءوس أصحابه إلي يزيد و وضع رأس الحسين بين يدي يزيد و عنده ابو برزه، فجعل ينكته علي فيه، فقال له ابو برزه إرفع عصاك، فوالله لربما رأيت النبي علي فيه
ibni ziyad oz komekchilerinden birine gosterish verdiki Imam Huseyn(e)-in bashini shama yollasin.
Imam Huseyn(e)Mutehher bashini yezidin qabagina qoydular.
Ebu Berze sehabede orda idi.ve yezid oz esasi ile imam Huseyn(e)-in qurumush dodaqlarina vururdu ve sheirler oxuyurdu.
Ebu Berze yezide dedi esani onun dodaqlarindan gotur.Allaha and olsunki gordum nebiyi ekrem(saas)onun dodaqlarini opurdu.

maraglidirki ibni kesir deyir:
عن مجاهد، قال جيء برأُس الحسين و وضع بين يدي يزيد بن معاويه فتمثل هذين البيتين:
ليت أشياخي ببدر شهدوا جزع الخزرج من وقع الأسل
لاهلوا و لاستهلوا فرحا و لقالوا يا يزيد لا تشل

Veqtki imam Huseyn(e)-in bashini yezidin qabagina getirdiler,yezid bu iki beyti oxudu:
Ey kashki menim ecdadimki bedrde Muhemmedin(saas)ve Elinin(e)oldurulduler,sag ola idilar
Xosh halliq ederdiler,ve mene teshekkurler ederdilerki bizim intiqamimizi aldin.
البداية‌ و النهاية، ج8، ص209
el bidaye ven nihaye,sehife 209.


Zehebinin ozu yazir:

و علي بن الحسين في غل فضرب يزيد علي ثنيتي الحسين.

imam Seccadki(e) zencirlerle baglanmishdi,yezid imam Huseyn(e)-in dishlerine vururdu.

قال إبن سعد عن الواقدي والمديني عن رجالهما: قدم برأس الحسين علي يزيد
ibni Sed ve digerleri deyiblerki imam Huseyn(e)-in bashi yezid uchun kesildi.

تاريخ اسلام، ج5، ص19و 20
Tarixul islam.cild-5.sehife 19.20



ibni Teymiyye minhaccus sunne 2-ci cild sehife 226.Re´es-ul-Huseyn.sehife 208-de deyir:

من لم يسب للحسين حريما بل أكرم أهل بيته يا لا سبي أهل البيت أحد و لا سبي منهن أحد.

yezid hechde imam Huseynin(e) ehli beytini esir aparmadi.belke onlara ehtiram edibmish.



Xeyli maragli ve gulmeli sozu varki hemin Re´es-ul-Huseyn kitabinnin 207-ci sehifesinde(hele bezileride bu adami agilli sayirlar)deyirki:

[color="#8B0000"][right]و إن يزيد ظهر في داره الندب لقتل الحسين، و أنه لما قدم عليه أهله و تلاقي النساء تباكن و أنه خبر إبنه عليا بين المقام عنده و السفر إلي المدينة، فاختار السفر إلي المدينة فجهزه إلي المدينة جهازا ‌حسنا [/right][/color]

yezid qesrinde imam Huseyne ezadarliq merasimi duzeltdi ve vaxtiyki imam Huseyn(e) ehli beyti Shama getdiler,yezidin qadinlari imam Huseynin ehli beytini gorub aglailar ve yezid Eli ibni Huseyne(e) ehtiramla bildirdiki Shamda qalmag isteyirsiz yoxsa Medineye getmek isteyirsiz?oda Medineye getmeyi sechdi ve yezid onlari hediyyelerle Medineye yola saldi.

o adamlarki ibni teymiyyenin sozlerini mutalie eleyirler,ve oz tarix kitablarindan az bir hisse inceleseler,bu hadisenin heqiqeti ve eslini,neceliyini derk ederler.
ibni teymiyye olmadigina gore bu gun,oz vicdanlarindan sorushsunlarki:
imam Huseyn(e)-in ehli beyti niye Shama getmishdi?
Goresen niye ezizlerine eza saxlamadilar?
belke ezizlerinin shehadetinden sonra gezintiye ve seyyahete getmishdiler?
yezidin ziyaretine yoxsa getmishdilerki teshekkur elesinlerki yaxhsi ish tutdun?
oz ixtiyarlari ile getmishdiler yoxsa ellerine ayaglarina zencir vurularaq?
yezidin gosterishi ile yoxsa ubeydullah ibni ziyadin?



Arashdirdigca ibni teymiyyenin yazilarini melum olurki,bu adam nefsinden,gozunu yumub agzina geleni yazib[/font][/size]

Link to comment
Share on other sites

[font="Arial"]Йезидин гыса хелифелийи онун хаггында фикир йурутмек учун аз есас верир. Амме муеййен мелуматлара есасен демек олар ки, атасы Муавийеден фергли олараг хокмдарлыг учун чох йарарсыз адам иди.
Дигер терефден хелифенин текдже хокмдар дейил, хем де моминлерин емири сайылдыгыны незере алсаг, меселе лап гелизлешир. Херченд Емеви хелифелеринден йалных II Омер оз моминлийи иле сечилирди. Галанлары, еледже де Аббаси хелифелери арасында шераб иченлер истисна тешкил етмирди.[/font]

Link to comment
Share on other sites

bu movzunu acan shexs ucun melumat.
YEZİD İBNİ MÜAVİYӘ
Yezid ibni Müaviyənin törətdiyi cinayətləri, İslam tarixinə yazdığı silinməz ləkələri yazmaq üçün illərlə vaxt, onlarla kitab lazımdır. Allahın dinini və qiyaməti açıq-aşkar təkzib edən bu fasiq çox böyük məharətlə atasının törətdiyi cinayətlərə kölgə saldı.

Görəsən nadan təəssüb gözlərini örtən qərəzli qələm sahibləri Yezid ibni Müaviyənin törətdiyi cinayətləri, Peyğəmbərin (s) dizləri üstündə böyüyən imam Hüseyn (ə)-ın faciəli qətlini, Әhli-beyt namuslarının əsir götürülüb küçə-bazarlarda gəzdirilməsini necə izah edirlər?

Sibt ibni Cuzi, Әbul-həsən Mədaini və başqa tarixçilər yazırlar:

«Mədinədə Təvvabin qiyamı yatırıldıqdan sonra Yezid ibni Müaviyənin əmri ilə Peyğəmbərin (s) şəhərinə basqın edildi. Bu basqında o qədər müsəlman öldürüldü ki, hətta Peyğəmbərin (s) məscidi və mübarək qəbrinə qədər qan axmışdı. Yezidin qoşunu xalqa amansızcasına divan tutur, müsəlmanların namusuna təcavüz edirdilər. Belə ki, həmin hadisədə zorlanmış mindən artıq ərsiz qadın sonradan dünyaya qanunsuz uşaq gətirdilər.»

Yezid ibni Müaviyənin açıq-aşkar Allahın dini və qiyamət gününü təkzib etməsini isbat etmək üçün onun «Divan»ından bə᾿zi şe᾿rləri oxuculara təqdim edirik. Yezidin söylədiyi bu şe᾿rləri Әbul Fərəc, Şeyx Abdullah Şəbravi Şafei, Xətib Xarəzmi və İbni Әbil Hədid kimi böyük əhli-sünnət alimləri öz kitablarında yazmış və o fasiqin lə᾿nətlənməsinə hökm vermişlər.

Şe᾿rlərin bir hissəsinin tərcümələri:

«Şərab bir günəş kimi saqinin əlində çıxır, mənim ağzımda qürub edir. Әgər Məhəmmədin dinində haramdırsa, gəlin İsanın dinində içək.»

(Öz mə᾿şuqəsinə üz tutaraq) «Әzizim, yaxın gəl ki, sənə öz qəlbimdəkiləri deyim..., hər kəs qiyamətdən nə danışsa, əbəs və yalan sözlərdir ki, bizi eyş-işrətdən uzaqlaşdırır...»

İmam Hüseyn (ə)-ın əhli-beytini Şama əsir gətirən zaman, onları görən kimi bu şe᾿ri oxumağa başladı:

«Bu əsirlər görünən kimi, bu günəşlər mənim sarayıma saçan kimi bir qarğa qarıldadı (bunu ərəblər tərslik əlaməti bilirlər), dedim: sən qarıldasan da, qarıldamasan da mən Məhəmməddən öz intiqamımı aldım...»

Xətib Xarəzmi, Әbul-fərəc ibni Cuzi, Şeyx Abdullah Şəbravi Şafei yazırlar:

İmam Hüseyn (ə)-ın kəsilmiş başı Yezidin qarşısına qoyulanda o, yəhudi və xristian qonaqlarının qarşısında, bu gün Bədr gününün müqabilində bir gün oldu ya Məhəmməd! – deyərək bu şe᾿ri oxumağa başladı:

«Kaş Bədr günü ölən babalarım burda olaydılar. Sevincdən fəryad edib deyərdilər: Әl-qolun var olsun Yezid! Onların ən böyüklərini öldürdün, bu Bədrin cavabı idi, indi oldu heç-heçə.

Bəni-haşim (Peyğəmbərin tayfası) səltənətlə oyun oynadılar. Yoxsa, nə bir xəbər var idi, nə də vəhy gəlmişdi. Xəndəfin (babalarından biri) oğlu olmazdım əgər Məhəmmədin balalarından intiqam almasaydım. Әziz övladını öldürüb Әlidən öz qisasımızı aldıq...»



Bu şe᾿rlərin sahibinə müsəlman demək onu lə᾿nətləməmək İslamın əsaslarını ayaq altına qoymaq deyilmi?

Yaxşı olardı ki, şiə məzhəbinə böhtanlar yağdırıb onlara müşrik, kafir deyənlər bu cümlələri söyləyən şəxs barədə diqqətlə fikirləşsinlər. Bir tərəfdən təəssübü kənara qoymaq istəməyənlər, digər tərəfdən də gün kimi aydın olan bu həqiqətlərdən qaça bilməyən şəxslər qəribə bir anlaşılmazlıq qarşısında qalırlar..!

Dəməşq şəhərində hər gün təkrarlanan qəribə bir mənzərə ilə rastlaşdım. Bu şəhərin əhli-sünnət əhalisi hər gün böyük Әməvi məscidinə gəlir, əvvəlcə imam Hüseyn (ə)-ın mübarək başı qoyulduğu yeri öpüb ziyarət edir, daha sonra hündürlüyü 3-4 metr olan Yezidin taxtının altında namaz qılırlar. Әziz qardaşlarımızın dediyinə görə bu taxtın altında qılınan namazı Allah-taala Yezidə xatir qəbul edir..!

Çox qəribə məntiqdir..., ölənə Allah rəhmət eləsin, öldürənə əl-qolun var olsun demək, özünü başqalarına güldürmək deyilmi?

“Yezid ictihad edib”, yə᾿ni “İslamın məsləhətini imam Hüseyni öldürməkdə görüb”, deməklə özümüz özümüzü aldatmırıqmı?

Yezid ictihad edib Peyğəmbərin əziz övladını öldürə bilirsə, şiələr ictihad edib onu və fasiq atasını lə᾿nətləyə bilməzlərmi?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Facepalm
        • Haha
      • 54 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 38 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
      • 240 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Like
      • 14 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Like
      • 112 replies
    • И опять Помогите))
      Девочки форума....кто может откликнитесь
      все все все...мне нужна ваша помощь....
      У дочери день варенье в понедельник, меня поставщики подвели, заказала костюм  Чуи(на вайлдберис) вобщем отказали ...
      А она у меня ужасная анимешница, вобщем решила сама смастерить ей костюм , благо не очень тяжёлый ...
      У меня есть пальтишко, портниха онун астарыны дейишечек, шляпку куплю , брюки черные и сарочка есть, остаётся только два элемента, серая жилетка и короткий пиджачок, серая жилетка может у кого то от костюма остался, могу купить, или за шоколадку взять, а что делать с пиджаком? Моя портиниха отказалась((( говорит переделать нет проблем , а новый сшить нет ...
      Очень мало времени ....помогите, можно и советом...
      По магазинам не могу пройтись с работы в 6 выхожу...могу успеть только в один но только если точно знать что могу купить , что надо
      • 11 replies
    • «Переживаю за свою жизнь и жизнь своих детей...» Женщина из Баку о том, как лишилась глаза после избиения мужа – ВИДЕО
      Проживающая в Баку Анастасия Бектимирова поделилась в своем аккаунте в Инстаграм видео, в котором рассказала о произошедшем с ней домашнем насилии.
        • Downvote
        • Upvote
        • Confused
      • 713 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...