Jump to content
Disput.Az Forum

AzER Akhundov

Members
  • Content Count

    1,013
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

334 Good

1 Follower

About AzER Akhundov

  • Rank
    Profi
  • Birthday 07/03/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • From
    Baku
  • Interests
    Baku

Recent Profile Visitors

2,276 profile views
  1. И ещё интересно, если я взял билет допустим из 28 Мая до Пиршаги а хочу выйти на Сабунчи, пропустят ли меня? То есть, оплатил 0.80 азн но хочу выйти там где должен был оплатить 0.50 азн :)
  2. На счёт штрафа согласен. Но думаю что, если у человека изменились планы то у него будет шанс выйти где хочет и при этом оплатить проезд. А если не может оплатить, пусть штрафуют.
  3. Во всём мире штрафуют. А так лучше переходить на картную систему и принять оплату при выходе из станции.
  4. Это первая партия вагонов для БТК. Вторая партия прибудет в следующем году: https://azertag.az/xeber/Gelen_il_Baki_Tbilisi_Qars_ile_sernisindasima_uchun_daha_10_vaqon_Bakiya_getirilecek-1365285
  5. “Stadler” şirkətindən alınan daha 2 yeni elektrik qatar Bakıya gətirilib İsveçrənin "Stadler" şirkətindən alınan 2 yeni ikimərtəbəli elektrik qatarı Bakıya gətirilib. AZƏRTAC xəbər verir ki, bu barədə "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC-nin mətbuat katibi Natəvan Bayramova deyib. O bildirib ki, yeni qatarlar Bakı-Sumqayıt və Bakı-Pirşağı istiqamətində hərəkət edəcək. Qatarlar tezliklə xəttə buraxılacaq. N.Bayramova qeyd edib ki, yeni qatarlarda 371 oturacaq var və bununla da "Stadler"dən alınan qatarların sayı 9-a çatıb. Yeni qatarların alınmasına səbəb yaranan sərnişin sıxlığıdır. "Stadler" şirkətindən "FLIRT" tipli birmərtəbəli daha 6 qatar alınması ilə bağlı müqavilə imzalanıb. Bu qatarlar da yaxın 3 il ərzində Bakıya gətiriləcək. https://azertag.az/xeber/Stadler_sirketinden_alinan_daha_2_yeni_elektrik_qatar_Bakiya_getirilib-1365281
  6. Здесь некоторые объекты с фотографиями: https://urban3p.ru/objects?page=1&region_id=1251
  7. Новые EŞ2-017 и EŞ2-018 едут в Азербайджан. Фото снято в Волгограде. Фото: Андрей Платонов
  8. "HƏZİ ASLANOV" STANSİYASININ BAĞLANACAĞI BARƏDƏ MƏLUMATLAR ƏSASSIZDIR Bir sıra kütləvi informasiya vasitələrində yayılmış məlumatlarda yanlış olaraq, Bakı metropoliteninin "Həzi Aslanov" stansiyasının əsaslı təmir məqsədilə sərnişinlərin giriş-çıxışına bağlanacağı bildirilir. "Bakı Metropoliteni" QSC bildirir ki, yayılmış məlumat həqiqəti əks etdirmir və Səhmdar Cəmiyyətin sədr müavini Hidayət Məmmədov heç bir kütləvi informasiya vasitəsinə bununla bağlı açıqlama verməyib, eyni zamanda, məsələ ilə bağlı müəssisənin mətbuat xidməti və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinə müraciət olunmayıb. Qeyd olunmalıdır ki, bu günlərdə QSC sədrinin müavini televiziya proqramlarından birinin efir qonağı kimi hidrogeoloji təsirlərin qarşısının alınması məqsədilə "Həzi Aslanov" stansiyasında qabaqlayıcı tədbirlərin görülməsi üçün əsaslı təmir işlərinin aparılmasının nəzərdə tutulduğunu və bu məqsədlə dövlətin müvafiq səlahiyyətli orqanına müraciət olunduğunu qeyd edib. Lakin onun çıxışında stansiyanın bağlanması ilə bağlı ifadə yer almayıb. Buna rəğmən məlumat dərc edən kütləvi informasiya vasitələri heç bir əsas olmadan və naməlum səbəblərdən təmir işləri ilə stansiyanın bağlanması arasında qəribə məntiqi bağlılıq quraraq və dəqiqləşdirmə aparmadan tamamilə yanlış məlumat yayıblar. Bununla da ictimaiyyət arasında çaşqınlığın yaranmasına səbəb olublar. "Bakı Metropoliteni" QSC bildirir ki, "Həzi Aslanov" stansiyasında planlaşdırılan təmir məhz qabaqlayıcı tədbir kimi nəzərdə tutulub. Stansiya infrastrukturunu və onun konstruksiyasını hazırda hər hansısa təhlükə gözləmir. Əsaslı təmir məhz gələcəkdə yarana biləcək təhlükənin qarşısını əvvəlcədən almağa hesablanıb. Ən əsası, təmir dövründə stansiyanın sərnişinlərin giriş-çıxışına bağlanması nəzərdə tutulmayıb. Ümumiyyətlə, "əsaslı təmir" anlayışı stansiyanın mütləq şəkildə bağlanması zərurətini yaratmır və bunu nəzərdə tutmur. Təmirlə əlaqədar sərnişinlərə hər hansısa təhlükənin yaranması ehtimalı olduqda, habelə təmirlə əlaqədar onların hərəkətinin tam məhdudlaşdırılmasına zərurət yarandığı hallarda stansiyanın bağlanması qaçılmaz olur. Əsaslı təmir və yenidənqurma zamanı stansiyanın bağlanmadan aparılmasına "Nizami" stansiyasında görülmüş işlər əyani nümunədir. Həmçinin "Xətai" stansiyasında da platforma və yolların təmiri stansiya bağlanmadan həyata keçirilmişdi. Bu stansiyanın bağlanması zərurətini istismar müddətini başa vurmuş eskalatorların dəyişdirilməsi zamanı onun bir giriş-çıxışlı olması yaratmışdı. Məlumdur ki, son illərdə "Elmlər Akademiyası", "İnşaatçılar", "20 Yanvar" stansiyalarında eskalatorlar yenisi ilə əvəz edilərkən, sərnişinlər digər giriş-çıxışlardan, "28 May" stansiyasında isə "Cəfər Cabbarlı" stansiyasının keçidlərindən istifadə edirdilər. Onu da xüsusi qeyd edək ki, Bakı metropoliteninin bütün infrastrukturu, o cümlədən mövcud stansiya və tunellərinin vəziyyəti, dayanıqlığı, etibarlığı daimi nəzarət altındadır. Metropolitendə bununla bağlı gündəlik təftiş və yoxlamalar aparılır. Tunel geyiminin və onun arxa hissəsinin müayinələri və monitorinqləri də bu prosesin tərkib hissəsidir. Bunun üçün müxtəlif müasir avadanlıqlardan, 2015-ci ildən isə həm də dünyada nadir diaqnostika qurğularından biri hesab olunan metropoliten infrastrukturunu çoxfunksiyalı diaqnostik yoxlama kompleksindən istifadə olunur. Bir daha xatırladırıq ki, "Bakı Metropoliteni" QSC fəaliyyətində sərnişinlərin maraqlarını daim əsas götürür və təmir-bərpa, yenidənqurma işlərinə başlanmazdan əvvəl bütün məlumatları tam təfsilatı ilə ictimailəşdirir, yaranan hər bir sualı cavablandırır. Bundan savayı, təmir işlərinin gedişi ilə bağlı ictimaiyyətə müntəzəm məlumatlar yayır. Qeyd edilənləri nəzərə alaraq, "Bakı Metropoliteni" QSC bir daha kütləvi informasiya vasitələrinin nəzərinə çatdırır ki, Bakı metropoliteni şəhərin əsas ictimai nəqliyyat vasitələrindən biridir, şəffaflıq və obyektivlik, ictimaiyyətə maksimum açıqlıq müəssisənin fəaliyyətinin prioritet istiqamətlərindədir. Dəqiqləşdirilməmiş məlumatlar ictimaiyyətdə, ələlxüsus metro sərnişinləri arasında yanlış təsəvvürlər, çaşqınlıq və təşviş yaradır, birmənalı qarşılanmır, müəssisənin nüfuzuna və onun kollektivinin əməyinə xələl gətirir. http://metro.gov.az/news/article/656
  9. Пострадал только крановщик, жертв нет.
  10. Случилось 2 дня назад рядом с Пиршаги, ошибка крановщика.
  11. İstiqamət Tarif (manatla) Ekonom Biznes Plastik kartla çap olunmuş biletlə Plastik kartla çap olunmuş biletlə Bakı-Keşlə (Keşlə-Bakı) 0.40 0.50 1.00 1.10 Bakı-Koroğlu (Koroğlu-Bakı) 0.40 0.50 1.00 1.10 Bakı-Bakıxanov (Bakıxanov-Bakı) 0.50 0.60 1.40 1.50 Bakı-Sabunçu (Sabunçu-Bakı) 0.50 0.60 1.50 1.60 Bakı-Zabrat-1 (Zabrat-1-Bakı) 0.60 0.70 1.60 1.70 Bakı-Zabrat-2 (Zabrat-2-Bakı) 0.60 0.70 1.60 1.70 Bakı-Məhəmmədi-(Məhəmmədi-Bakı) 0.70 0.80 1.70 1.80 Bakı-Pirşağı (Pirşağı-Bakı) 0.80 0.90 1.80 1.90 Keşlə-Koroğlu (Koroğlu-Keşlə) 0.30 0.40 1.00 1.10 Keşlə-Bakıxanov (Bakıxanov-Keşlə) 0.40 0.50 1.00 1.10 Keşlə-Sabunçu (Sabunçu-Keşlə) 0.40 0.50 1.40 1.50 Keşlə-Zabrat-1 (Zabrat-1-Keşlə) 0.50 0.60 1.50 1.60 Keşlə-Zabrat-2 (Zabrat-2-Keşlə) 0.50 0.60 1.50 1.60 Keşlə-Məhəmmədi (Məhəmmədi-Keşlə) 0.60 0.70 1.60 1.70 Keşlə-Pirşağı (Pirşağı-Keşlə) 0.70 0.80 1.70 1.80 Koroğlu-Bakıxanov (Bakıxanov-Koroğlu) 0.30 0.40 1.00 1.10 Koroğlu-Sabunçu (Sabunçu-Koroğlu) 0.40 0.50 1.00 1.10 Koroğlu-Zabrat-1 (Zabrat-1- Koroğlu) 0.40 0.50 1.40 1.50 Koroğlu-Zabrat-2 (Zabrat-2- Koroğlu) 0.40 0.50 1.50 1.60 Koroğlu-Məhəmmədi (Məhəmmədi-Koroğlu) 0.50 0.60 1.50 1.60 Bakıxanov-Sabunçu (Sabunçu-Bakıxanov) 0.30 0.40 1.00 1.10 Bakıxanov-Zabrat -1 (Zabrat-1-Bakıxanov) 0.40 0.50 1.00 1.10 Bakıxanov-Zabrat -2 (Zabrat-2-Bakıxanov 0.40 0.50 1.40 1.50 Bakıxanov-Məhəmmədi (Məhəmmədi-Bakıxanov ) 0.40 0.50 1.50 1.60 Bakıxanov-Pirşağı (Pirşağı-Bakıxanov) 0.50 0.60 1.50 1.60 Sabunçu-Zabrat-1 (Zabrat-1-Sabunçu) 0.30 0.40 1.00 1.10 Sabunçu-Zabrat-2 (Zabrat-2-Sabunçu) 0.40 0.50 1.00 1.10 Sabunçu-Məhəmmədi (Məhəmmədi-Sabunçu) 0.40 0.50 1.40 1.50 Sabunçu-Pirşağı (Pirşağı-Sabunçu) 0.40 0.50 1.50 1.60 Zabrat-1- Zabrat-2 (Zabrat-2- Zabrat-1) 0.30 0.40 1.00 1.10 Zabrat-1-Məhəmmədi (Məhəmmədi- Zabrat-1) 0.40 0.50 1.00 1.10 Zabrat-1-Pirşağı (Pirşağı-Zabrat-1) 0.40 0.50 1.40 1.40 Zabrat-2-Məhəmmədi (Məhəmmədi-Zabrat-2) 0.30 0.40 1.00 1.10 Zabrat-2- Pirşağı (Pirşağı-Zabrat-2) 0.40 0.50 1.00 1.10 Məhəmmədi-Pirşağı (Pirşağı-Məhəmmədi) 0.30 0.40 1.00 1.10 https://ady.az/az/news/read/1632/43?fbclid=IwAR2knnlr3mWR-t5o1GKv3orpLGIo-dCL5KfgEOJ6LXLLQ0eAjRy6qSO5Bxo
  12. Линию просто обновили, то есть не строили с нуля. Модернизировали старую линию которая была построена ещё в советские времена. Только поворот в сторону Сумгаита построили с нуля так-как раньше поезда ехали в сторону ст. Сумгаит (не путать с нынешним Sumqayıt-Sərnişin). Верно, у всех будет 2 варианта до Сумгаита - через Хырдалан или же через Сабунчи. По времени через Хырдалан будет быстрее, а вот по объему пассажиропотока не знаю.
×
×
  • Create New...
Наши цены на рекламу