Jump to content

Recommended Posts

Uşaqları dinlə neçə yaşından tanış etmək olar? Dini tərbiyəni necə verməliyik ? Yaxud seçimi özlərinə buraxmalıyıq,böyüyüb özü seçər.

Bu haqda müzakirə edərdik .

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu her bir ailenin oz sechimidir, her kes ovladini oz dunyagorushune uygun shekilde yetishdirir. Amma chox qisa bir misal chekmek isterdim.

Qerbde insanlarin acliq ve safalet ichinde yashadigi, iqtisadiyyatin ve sehiyyenin chox zeif oldugu, dini inanclarin hokmranliq etdiyi vaxtlari indi "dark ages (qara/zulmet dolu vaxtlar)" deye xatirlayirlar. Maraqlidir ki hemin dovrde muselman olkelerinde chox vacib keshfler olurdu.

Amma sonradan (texminen oten minilliyin ortalarindan) her shey eksine getmeye bashladi, sherq dine daha yaxinlashdi, qerb ise dini yavash yavash gundelik heyatlarindan yigishdirib kilselere sixishdirmaga bashladi.

 

Sonradan hadiselerin nece cereyan etdiyini ve hazirki veziyyeti sherh etmeye ehtiyac gormurem, her shey goz qarshisindadir. Dinin bize neler getirdiyini gormek/anlamaq uchun xususi bir iti zeka sahibi olmaq shert deyil. Ona gore de gelecek nesillere dini teblig etmek yox, dinlerin nece yayildigini, dinin dominant oldugu olkelerin nece yashadigi barede melumat verib, sechimi oz ohdelerine buraxmaq lazimdir.

Edited by Blackkk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dinde var ki, usaq saginin solundan ayira bilirse ona dinin oyretmek olar.

Birdeki valideyinler dini oldugu kimi yasayirlarsa usaqlar gorduklerini gotururler.

4 cu sinifden quran elifbasindan baslasa gec olmaz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Blackkk said:

Sonradan hadiselerin nece cereyan etdiyini ve hazirki veziyyeti sherh etmeye ehtiyac gormurem, her shey goz qarshisindadir. Dinin bize neler getirdiyini gormek/anlamaq uchun xususi bir iti zeka sahibi olmaq shert deyil. Ona gore de gelecek nesillere dini teblig etmek yox, dinlerin nece yayildigini, dinin dominant oldugu olkelerin nece yashadigi barede melumat verib, sechimi oz ohdelerine buraxmaq lazimdir.

 

Əlbətdə müsəlman ölkələrin vəziyyəti yaxşı deyil amma sizin təklifiniz ədalətli deyil. Gələcək nəsillər dünyəvi elmlərlə birgə dini elmləridə öyrənsələr yaxşı olar. Ondan sonra seçim etsələr daha yaxşıdı. 

Edited by aqilyunus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dini tərbiyəni yaxşı halda, məktəb verməlidir. bununla yanaşı, fəlsəfənin əsaslarını da öyrətməlidir. düşünürəm, din bir tədris fənni kimi , həftədə 1 saat olmaqla keçirilərsə, pis olmaz.

musiqi, texnologiya, idman fənnləri əgər ziyanlı deyilsə, din tədris fənninin nə kimi ziyanı ola bilər ? dindən  bir mistika kimi qorxmağın mənası yoxdur. şagirdə sadəcə, fənni davamlı təqdim etmək lazımdır ki, onda dünyagörüş genişlənsin, dinə münasibət formalaşsın. bunlar olmadan, o necə və nə zaman seçim edə biləcək ( ? )

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ümumiyyətlə, idealda ) dövlətçilik öz sabitliyini təmin etmək üçün, ideloji dayağa istinad edir. cəmiyyət öz üzvülərini sığortalamalıdır ki, gözlənilməz nəticələrlə üzləşməsin.

başqa sözlə, məsələn ailə dayaqları zəif olanda, fərd hansısa digər kollektivə sığınır. ailə uğursuz olarsa, uşaq ya məktəbə, ya hansısa yoldaşlıq qrupuna sığınır. ailə də, qrup da qüsurlu ola bilər, yanlış istiqamətdə ola bilər. amma dövlətçilik marağı prisipial olur (olmalıdır). dövlət öz təhsil sistemi vasitəsilə vətəndaşını mühafizə edə bilər (etməlidir). belə bir vasitə də zamanında, rəsmi səviyyədə təqdim olunan, izah olunun tərdisdir, təlim-tərbiyədir.

 

(yaxşı əllərdə zəhər də faydalı ola bilər)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 часа назад, NOIR сказал:

Dini tərbiyəni yaxşı halda, məktəb verməlidir. bununla yanaşı, fəlsəfənin əsaslarını da öyrətməlidir. düşünürəm, din bir tədris fənni kimi , həftədə 1 saat olmaqla keçirilərsə, pis olmaz.

musiqi, texnologiya, idman fənnləri əgər ziyanlı deyilsə, din tədris fənninin nə kimi ziyanı ola bilər ? dindən  bir mistika kimi qorxmağın mənası yoxdur. şagirdə sadəcə, fənni davamlı təqdim etmək lazımdır ki, onda dünyagörüş genişlənsin, dinə münasibət formalaşsın. bunlar olmadan, o necə və nə zaman seçim edə biləcək ( ? )

Yaxşı fikirdir, din tədris fənni kimi məktəbdə çagirdlərə keçirilsə aydınlıq üçün çox kömək olar. Hal hazırda ibtidai siniflərdə 3-4 cümlə ilə dinlər haqqında ibtidai sinifdə məlumatlar verilir uşaqlara. Bundansa daha yuxarı siniflərdə təsdiq olunmuş fənn kitabı ilə şagirdlər məlumatlansalar daha ağıllı şəkildə istiqamətlənərlər. 

Ümumiyyətlə yetkin yaşa çatmamış uşaqları dinə sövq etmək düzgün yol sayıla bilməz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu mövzu mənim üçün bir az qeyri müəyyən oldu...

 

Uşaqları  dinlə tanış etmək.

Üşaqlara dini dərslər keçmək.

Uşaqlara dini tərbiyə vermək.

Bunlar hamısı ayrı-ayrı şeylərdir...

Dində mücərrəd anlayışlar çoxdur. Uşaq şüuru bunu qavraya bilməz. Dini dərslər keçmək yox dinlə tanışlıq yaratmaq olar.Və bu zaman dərs keçənin özü elm cəbhəsində dayanmalı saglam düşüncəli olmalıdır.Dini tərbiyə verməyə gəldikdə isə bunu belə başa düşürəm. Uşaqlarda mənəviyyatın formalaşması və inkişafı. Əgər uşaq hər yerdə dürüstlüyü, düzgünlüyü müşahidə eliyərsə bu elə dini tərbiyədir.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belke muzey, teatr, tarixi abideler, mutefekkirlerimiz, dunya edebiyyati ??? Belke evvelce bunlarla tanis edek usaqlarimizi? 6 yasli usaga Mehemmedin 55 dene arvad almagini nece izah edek? Yaxud Allahin oz yaratdigini oz cehenneminde yandirmagini??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Vuqar Rehimov said:

Əgər uşaq hər yerdə dürüstlüyü, düzgünlüyü müşahidə eliyərsə bu elə dini tərbiyədir.

 

Durustluk ve duzgunluk kimi anlayishlar ibrahimi dinler yaranmazdan chox-chox eweller movcud olub, bu xususiyyetleri birbasha dinle baglamaq duzgun olmazdi.

Her hansi dinde dogru-durustluyun vacib sayilmagi butun dindarlarin durust olmasi ve ya dindar olmayanlarin butun bunlardan uzaq olmasi anlamina gelmemelidir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

12 часа назад, Vuqar Rehimov сказал:

Bu mövzu mənim üçün bir az qeyri müəyyən oldu...

 

Ola bilsin fikrimi tam ifadə edə bilməmişəm.

Ailədə uşağı dinlə neçə yaşında tanış etmək lazımdır.Allah kimdir ,Din nədir və s. uşağa necə və neçə yaşında öyrədilir.

Bəzi uşaqlar 7-8 yaşında böyük insandan çox məlumatlı olur.Bəziləri 10-12 yaşında allahın varlığından xəbərsizdir.

Ən düzgünü hansıdır ? və ya hansı orta yolu seçməliyik.

Məktəblərdə dini tədris başqa mövzudur.yaxın zamanda o da olacaq.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uşaqların ibadəti (dini formada desək) dərslərini yaxşı oxuyub öyrənmək və böyüklərin sözünə qulaq asıb əməl etməkdir.Böyüklər isə bu işdə məsuliyyət daşıyır.

Dində abstrak düşüncələri (ruh, mələk, şeytan, cənnət, cəhənnəm və s) uşaq şüuru anlaya bilməz.Ona görədə mənası yoxdur

uşaga dindən danışmagın...

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blackkk dindəki dürüstlüknən, düzgünlüknən dindən kənarda olan dürüstlükdə fərq var...Dində olan düzgünlük nisbi yox mütləq sayılır...Bunlar ehkamlardır...Dəyişilə bilməz...

Mənim fikrimcə mənəviyyatın təməlində bu dürüstlük ehkamlarının olması heç bir ziyan etməz...Uşaqlara əgər dinlə tanış etmək istəyiriksə bu dürüstlüyüdə nümayiş etdirməliyik...

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uşağa din tərbiyəsini ilk növbədə ailəsi verməlidir. Ata və anasının əxlaq səviyyəsi uşağa mütləq təsir edəcək. Uşaq üçün dinlə tanışlığın ilk mərhələsidə budur. Bundan sonra atası və anası ibadət edirlərsə, uşaqda böyüdükcə maraqlanacaq və öyrənəcək. Mərifətin ən aşağı dərəcəsi Allahı tanımaqdır. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bütün postları oxudum. hər birində həqiqət var. amma ailə səviyyəli təlim-tərbiyə verə bilməzsə necə olsun ?

ölkəmizdə yüz minlərlə ailələr var ki, ehtiyac və cəhalət içində ömür sürür. mənzil təminatsız, sosial təminatsız... çox vaxt, bu kimi ailədən olan uşaqların cəmiyyətlə yeganə faydalı təmas yeri məktəb olur.

 

daha sonra, uşaqlar özləri də çox müxtəlifdir. qavrama qabiliyyəti, yaddaşı, təxəyyülü, maraq dairəsi müxtəlif və bir-birindən fərqlidir. uşaq inadkar, tələbkar ya əksinə laqeyd və tənbəl ola bilər. bununla belə, təhsil sistemi icbari qaydada, onları məktəbə cəlb edir. çünki təhsil sisteminin mövqeyi prinsipialdır. ailə isə ədət-ənəyə uyğun tələb edir.bəlkə ifrata yol verə bilər, ya diqqətsizlik edə bilər.

 

ailənin dini tərbiyə vermək imkanı realdır. amma dövlətin mövqeyi prinsipialdır. mən "məktəb" tərəfdarıyam, bir sözlə

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hardasa Noir xanımın fikri ilə razıyam.Dinlə uşağı tanış edəcəksə bu məktəb,dövlət səviyyəsində olmalıdır.Müxtəlif valideynlər var.Hamısa da yaxşı demək olmaz.

 

Keçən tədris ilində oğlum ikinci sinifə gedirdi.Parta yoldaşı karandaşlarından istifadə edirdi.Yoldaşı tez-tez karandaşlarını alıb qaytarmırdı,qaytaranda da ortadan bölürdü.Dərs ilinin sonuna qalmış karandaşları korlandığına görə yenisini aldıq.Bu dəfə oğlum yeni karandaşlarını parta yoldaşı ilə bölüşmək istəməyib.Qız çox istəyib,oğlum verməyib.Deyib :sındıracaqsan.Onda qız başlayıb oğlumun üstünə qışqırmağa- Allah gözünü çıxaracaq,Allah belini sındıracaq.Cəhənnəmdə yanacaqsan ..

 

Oğlum çox təəccüb və tədirgin evə gəldi.Olanları mənə danışdı.Evdə ,ailədə belə sözlər eşitməyib.Heç bu cür sözlərin anlamını bilmir.Cəhənnəm,şeytan ilk dəfə idi eşidirdi.Neçə gün məndən soruşdu ,karandaş vermədiyimə görə Allah gözlərimi çıxara bilərmi ? 

 

Başa saldım.Belə bir şey yoxdur.Evdə artıq karandaşımız vardı.Dedim,apar yoldaşına bağışla.Bəlkə imkanı yoxdur karandaş ala bilmir.Səndə öz yeni karandaşlarını bölüşmürsən.Çox israr etdim.aparmadı.Dedi,o qızın oz karandaşları var.İstifadə etmir.Sinifdə hamının karandaşını alır vermir,qaytaranda da sındırır.Vermək istəməyənlərə isə həmin sözləri deyib,qarğıyır.bu qızın adətidir.

 

Bu il üçüncü sinifə gedəndə həmin qızla oturmayacağını dedi.Arxa partaya keçməyə razı oldu,həmin qızla oturmadı.

 

Hər uşaq ailənin güzgüsüdür.Onun tərənnüm edir.Ailə daxili olanlar,valideynlər istəsə-istəməsə belə uşaq özünə süngər kimi çəkir.Biz yanlarında olmadıqda şəraitdən asılı davranırlar.Dində cahil əlinə düşərsə qorxulu silaha çevrilər.Buna görə evdə uşağı müxtəlif istiqamətlərə yönəltməkdənsə ,ya dinlə tanışlıq dövlət səviyyəsində olsun ,ya da özü böyüyüb seçim edənə qədər sərbəst buraxılsın..

Share this post


Link to post
Share on other sites
В ‎26‎.‎09‎.‎2016 в 00:02, gapgara сказал:

Yaxşı fikirdir, din tədris fənni kimi məktəbdə çagirdlərə keçirilsə aydınlıq üçün çox kömək olar. Hal hazırda ibtidai siniflərdə 3-4 cümlə ilə dinlər haqqında ibtidai sinifdə məlumatlar verilir uşaqlara. Bundansa daha yuxarı siniflərdə təsdiq olunmuş fənn kitabı ilə şagirdlər məlumatlansalar daha ağıllı şəkildə istiqamətlənərlər. 

Ümumiyyətlə yetkin yaşa çatmamış uşaqları dinə sövq etmək düzgün yol sayıla bilməz.

doğru qeyd edibsiz.

yuxarı siniflərdə, fəlsəfə ilə yanaşı tədris olunması yaxşı olardı, faydalı olardı. din və fəlsəfə qədim dünyanın elmi, konstitusiyası olub bir zamanlar. gərəksiz, yorucu fənn saatlarını din_fəlsəfə ilə əvəz etsələr, uşaqların günyagörüşü genişlənərdi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Uşaqlara -lap körpəlikdən,hətta ana bətnindən - əxlaqi keyfiyyətlər,mənəvi dəyərlər doğru bir şəkildə aşılansa, ixiyarlarına buraxılmış seçim qarşısında verəcəkləri ən düzgün qərar da elə onların öz fərdi və əqli nəticələrinin məhsulu olacaqdır,kənar məcburiyyət və ya müdaxilə deyil.Valideynin bu məsələdə rolu,əxlaqi-mənəvi mədəniyyətin formalaşmasıda övlada istiqamətləndirici mövqedın çıxış etməkdir,övlad əvəzindən seçim etmək deyil.

  • Like 1
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ushaqlari cehennemle qorxudub cennetle shirniklendirmek dogru deyil. Ozleri boyuyende onsuz anlayacaqlar her sheyi. dovrumuzde her melumati elde etmek mumkundur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öz uşaqlığımı xatırlayası olsam,deyerem ki,menim 5 yaşım var idi,bacı ve qardaşım ise menden 6-8 yaş böyük idiler.Anam duaları bize öyredirdi,daha doğrusu böyüklerime.Niyese onların çox hevesi olmadı,öyrenmediler,amma men o yaşımda öyrendim.Maraqlıdır ki,o yaşımda öyrendiyim dualar heç yadımdan çıxmadı.

Özüm ise telesmirem öyretmeye uşağa.

Öyretdiyim,başa saldığım şeyler exlaqi mövzulardı.Dinle ise yaxından tanış olmanın da zamanı gelecek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usagi dinle tanis etmekde meqsed nedi umumiyyetle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/25/2016 at 10:02 AM, NOIR said:

Dini tərbiyəni yaxşı halda, məktəb verməlidir. bununla yanaşı, fəlsəfənin əsaslarını da öyrətməlidir.

Fəlsəfə din paralel anlayışlardır. Fəlsəfə haqqında onu deyə bilərəm ki, fəlsəfədəki anlayışları dərk edərək öyrənmək üçün tələbəlik yaşıda cox azdır. Uşaqlar bu materialları başa düşmədən əzbərləyir qısa müddətdə yaddan cıxır gedir.

 

Din anlayışlar da fəlsəfənin məhsuludur, bunu qavramada eyni şəkildə başa düşmədən primitiv şəkildə hər şeyə əməl olunur, daxili aşılama qorxu, ətraf mühitin təsiri nəticəsində daxillərində inam məcburi şəkildə formalaşdırılır. Sonra bu inam necə qəbul olunubsa o şəkildədə əməl olunur. 

 

Coxluq sadəcə olaraq öz inamlarını hətta nisbi olaraq dərk edə bilmir.  Baxmayaraq ki, ibrahimi dinlərin  fəlsəfi fundamental anlayışları başlanğıcını özündən əvvəlki dinlərdən götürüb, müassir dini möizələr insanın kosmik rolunu. təbiətlə olan harmoniyanı izzah edə bilmir. 

 

İbrahimi dinlərdən əvvəl olan induizm və daosizm fəlsəfəsində insanın rolu daha aydın və məntiqli izzah edir.  

Dxarma, Karma anlayışları - İnsanın Moksha və Nirvana vəziyyəti məntiqlə izzah olunur. 

 

İbrahimi dinlərdə də insan eyni ilə material zövqlərdən üstün olmaqa yönləndirilir.  Ancaq bu bir növ məcburiyyət şəklində, başa düşmədən şablon kimi əməl olunması müşahidə olunur. Daha böyük problem isə bunu kütləvi hala salıb siyasiləşdirmək, sosial şəkildə təbliğat, özləri dərk etmədən dini şifahi şəkildə otürmək, təfsirlərin rəngarəngliyi, hədislərin vəziyyətlərə görə nizamlanması və uydurulması.

 

Bütün bunlar insanların dinə etiqada əməl etməklə daxili inkişafa yox, əsasən deqradant insanların dinə alüdə olmasına və son nəticədə dinin siyasiləşərək, yenə də dinin cəmiyyət idarə etmə alətinə cevrilməsinə aparır. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 час назад, plotophyte сказал:

 

Bütün bunlar insanların dinə etiqada əməl etməklə daxili inkişafa yox, əsasən deqradant insanların dinə alüdə olmasına və son nəticədə dinin siyasiləşərək, yenə də dinin cəmiyyət idarə etmə alətinə cevrilməsinə aparır. 

bizim cəmiyyətdə məşğulluq problemi var. böyük bir insan kütləsi boş-bekar, necə deyərlər faydasız fəaliyyətdədir. belə kütləni müəyyən bir ideologiya ətrafında birləşdirib, güclü həm təhlükəli vasitəyə (alətə) çevirmək olar. ekstremizm və radikalizm təhlükəli amildir. dini fanatizm milli maraqlara ziddir, bu səbəbdən dövlət səviyyəsində məhdudlaşdırılır.

11 час назад, plotophyte сказал:

İbrahimi dinlərdə də insan eyni ilə material zövqlərdən üstün olmaqa yönləndirilir.  Ancaq bu bir növ məcburiyyət şəklində, başa düşmədən şablon kimi əməl olunması müşahidə olunur. Daha böyük problem isə bunu kütləvi hala salıb siyasiləşdirmək, sosial şəkildə təbliğat, özləri dərk etmədən dini şifahi şəkildə otürmək, təfsirlərin rəngarəngliyi, hədislərin vəziyyətlərə görə nizamlanması və uydurulması.

sıravi inanclı insan dini ritualları din xadimi səviyyəsində icra edə bilməyəcək. qaydaya uyğun, vəziyyətə uyğun, bəzən imitasiya edərək icra edəcək. bəziləri səthi yanaşacaq ya ötürəcək. elə insanlar da olur ki, inancda "ilişirlər". digər etiqadda olan insana ya qrupa qarşı dözümsüzlük, bəzən aqressiya göstərirlər. yaxud öz geyimi, davranışı ilə ətrafa ismarıc ötürürlər ki, bəs mən beləyəm, sizi də qınıyıram. bu sosial arzuolunmaz haldır, əlbəttə.

 

11 час назад, plotophyte сказал:

Coxluq sadəcə olaraq öz inamlarını hətta nisbi olaraq dərk edə bilmir.  Baxmayaraq ki, ibrahimi dinlərin  fəlsəfi fundamental anlayışları başlanğıcını özündən əvvəlki dinlərdən götürüb, müassir dini möizələr insanın kosmik rolunu. təbiətlə olan harmoniyanı izzah edə bilmir. 

 

inam ruhun halıdır. mümkündür ki, mahiyyəti tam dərk olunmasın. ümumiyyətlə müasir yaşam tərzi sürətlidir, elə ki, bəzi proseslər dərk olunmadan, sadəcə qəbul edilir, hətta faciələr adiləşir. araşdırmağa, düşünməyə vaxt yoxdur, həyatın ritmi sürətlidir. insanlara bir-birini və təbiəti dinləməyə zaman yetmir.

bu günki elmin inkişafı yüksəkliyindən təbiətlə harmoniyanı izah edə bilmirsə əgər, demək ki, din sosial mahiyyətini kəşf etməyib hələ. olsun ki, uzun əsrlər boyunca həmin mahiyyəti ya itirib, ya dəyişib. 

 

11 час назад, plotophyte сказал:

Din anlayışlar da fəlsəfənin məhsuludur, bunu qavramada eyni şəkildə başa düşmədən primitiv şəkildə hər şeyə əməl olunur, daxili aşılama qorxu, ətraf mühitin təsiri nəticəsində daxillərində inam məcburi şəkildə formalaşdırılır. Sonra bu inam necə qəbul olunubsa o şəkildədə əməl olunur. 

insanlar müxtəlifdir. bəzən hətta o qədər individual, təkrarolunmazdır ki, hamını bir sistemdə birləşdirmək, eyni çərçivəyə salmaq uzun zaman tələb edir. din isə öz qədimliyinə (bu əhəmiyyətli bir məvhumdur) əsaslanıb,  elan edir ki, bu qeyd-şərtsiz belədir, başqa cür ola bilməz. qəbul olunması dərhal və vacibdir. din ilə manipulyasiya etmək məhz bu cəhətdən asandır. din siyasətin əlində alətdir hazırda, təəssüf. əgər din, fəlsəfinin törəməsi olaraq əsrlərcə inkişaf etdirilmiş olsaydı, biz indi fərqli - yüksək keyfiyyətli, nüfuzlu bir ideologiyadan yararlanmış olardıq. ən azından, müharibə, aclıq, terrora qarşı çıxıb dayandırmağı bacarardı din.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 час назад, plotophyte сказал:

Fəlsəfə din paralel anlayışlardır. Fəlsəfə haqqında onu deyə bilərəm ki, fəlsəfədəki anlayışları dərk edərək öyrənmək üçün tələbəlik yaşıda cox azdır. Uşaqlar bu materialları başa düşmədən əzbərləyir qısa müddətdə yaddan cıxır gedir.

fəlsəfə, din , hüquq, məntiq, etika, estetika - həyati əhəmiyyətli təlimlərdir, onlar gözəllik və məna gətirir. məsələn, həndəsə, tarix, ədəbiyyatdan hər gün yararlanmaq imkanımız olmaya bilər. amma faydalı təmas qurmaq üçün, siz dediyini kimi dərk etmək üçün yuxarıdakılar vacibdir. heç olmasa fəlsəfə və məntiqin əsasları... orada əzbərçilik heç nə yoxdur, xatırlağıdım qədərindən ) bundan əlavə, dövlət səviyyəsində təqdim olunması düzgündür, çünki dövlətin mövqeyi prinsipialdır. uşaq ailədə problem görəndə məktəbə sığınır. etibar edə biləcəyi bir mənaya bağlanmaq istəyir. həmin ehtiyacı müəyyən qədər fəlsəfə təmin edə bilər. çünki həyati təlimlərin başlanğıcı, bazasıdır.

 

Sizin postunuz düşündürdü. mən sizə minnətdaram bu posta görə, Ploto

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/22/2018 at 1:18 PM, NOIR said:

Sizin postunuz düşündürdü. mən sizə minnətdaram bu posta görə, Ploto

Sizdə sağolun NOİR, forumda ficus elastica və siz qadın forumçular arasında ən proqressiv iştirakçılarsınız. 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uşqları dindən uzaq tutsaq yaxşıdır. Cəmiyyətə Yaxşı tərbiyə almış uşaqlar lazımdır. onsuzda hər yerindən duran dindən kaçatdıyır 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 yaşa qədər uşaqlar sərbəst olmalıdır. bunu yeni öyrəndim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mən qızıma insanlığı öyrədirəm. Misal üçün əgər qızıma desəm ki heyvanı incitmək günahdır dinimizə görə gələcəkdə əgər o dindən çıxsa artıq heyvanı incitmək onun üçün günah olmayacaq və o bunu rahatlıqla edə biləcək. Lakin mən ona izah etsəm ki heyvan da bizim kimi ağrı hiss edir onu incitmək olmaz, hansı din və ya idealogiyada olsa da o heyvanları incitməyəcək.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 часов назад, SafeDriver сказал:

Mən qızıma insanlığı öyrədirəm. Misal üçün əgər qızıma desəm ki heyvanı incitmək günahdır dinimizə görə gələcəkdə əgər o dindən çıxsa artıq heyvanı incitmək onun üçün günah olmayacaq və o bunu rahatlıqla edə biləcək. Lakin mən ona izah etsəm ki heyvan da bizim kimi ağrı hiss edir onu incitmək olmaz, hansı din və ya idealogiyada olsa da o heyvanları incitməyəcək.

Siz düşünürsüz ki, heç bir inanclı  insan  öz övladına başa salmır ki, heyvanda bizim kimi ağrı hiss edir?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Slay said:

Siz düşünürsüz ki, heç bir inanclı  insan  öz övladına başa salmır ki, heyvanda bizim kimi ağrı hiss edir?

Əgər başa salırsa, nə gözəl. Amma gördüklərim əksər inanclı ailələr izahı adətən ağrıdan daha çox günah ilə bağlayırlar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 минут назад, SafeDriver сказал:

Əgər başa salırsa, nə gözəl. Amma gördüklərim əksər inanclı ailələr izahı adətən ağrıdan daha çox günah ilə bağlayırlar. 

Siz harda yaşayırsınz elə?

Mən istəyir inanclı istəyir inancsız  olsun hələ rast gəlməmişəmki  övladına başa salmasınki heyvanlarda bizim kimi ağrı hiss edir. Ən azından məktəbdə bunu öyrədirlərdə..

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/19/2016 at 10:29 AM, Kenul2012 said:

Uşaqları dinlə neçə yaşından tanış etmək olar? Dini tərbiyəni necə verməliyik ? Yaxud seçimi özlərinə buraxmalıyıq,böyüyüb özü seçər.

Bu haqda müzakirə edərdik .

 

Dinden mumkun qeder uzaq tutmaq, beyin xarab elemekden basqa hec ne deyil. Dinsiz de cox terbiyeli usaq boyutmek olar. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 минут назад, ll IcE EyeZ ll сказал:

Dinden mumkun qeder uzaq tutmaq, beyin xarab elemekden basqa hec ne deyil. Dinsiz de cox terbiyeli usaq boyutmek olar. 

Uşaq beyni üçün dini dərk eləmək tezdir.Bununla razıyam.  Amma uşaq beynini xarab eləmək təkcə dinin monopolyasında deyil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Slay said:

Uşaq beyni üçün dini dərk eləmək tezdir.Bununla razıyam.  Amma uşaq beynini xarab eləmək təkcə dinin monopolyasında deyil. 

Umumiyyetle usagi dine qatmaq lazim deyil. Bas xarab elemeq ancaq dinde olmur raziyam, ama movzu dindendi. Ona gore dinsiz boyutmek lazimdi usagi. Onsuzda yaxsi insan dinsiz de yaxsi insandi. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 минут назад, ll IcE EyeZ ll сказал:

Umumiyyetle usagi dine qatmaq lazim deyil. Bas xarab elemeq ancaq dinde olmur raziyam, ama movzu dindendi. Ona gore dinsiz boyutmek lazimdi usagi. Onsuzda yaxsi insan dinsiz de yaxsi insandi. 

Yaxşı insan barəsində dediyinizlə razıyam. Amma yaxşı insanların içində uşaq vaxtı dini tərbiyə ilə böyümüşlərdə var. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Slay said:

Yaxşı insan barəsində dediyinizlə razıyam. Amma yaxşı insanların içində uşaq vaxtı dini tərbiyə ilə böyümüşlərdə var. 

Terbiyeli usaqlar arasinda elbet dinle boyuyenler de var, danilmaz faktdi. Amma bezileri nedense terbiyeli insan teesurati bexs etmek isteyirsense dindar olmalisan kimi fikirlerle yasayir. O sebeb dedim ki cemiyyetdeki yeni nesil usaqlar daxil dinsiz boyudulse min defe yaxsi olar. Cunki dinin musbet cehetlerini kenara qoysaq (bu musbet cehetleri ana-ata dini qatmadan da asilaya biler usagina) din insani itaata surukleyir. 

Her kes tebii nece isteyirse boyutsun usaqlarini , sexsen adimdan soyleyirem ki men usaqlarima dinin a-sini bile oyretmeyeceyem, sadece butun dinler haqqinda  umumi melumat vereceyem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 минуту назад, ll IcE EyeZ ll сказал:

Terbiyeli usaqlar arasinda elbet dinle boyuyenler de var, danilmaz faktdi. Amma bezileri nedense terbiyeli insan teesurati bexs etmek isteyirsense dindar olmalisan kimi fikirlerle yasayir. O sebeb dedim ki cemiyyetdeki yeni nesil usaqlar daxil dinsiz boyudulse min defe yaxsi olar. Cunki dinin musbet cehetlerini kenara qoysaq (bu musbet cehetleri ana-ata dini qatmadan da asilaya biler usagina) din insani itaata surukleyir. 

Her kes tebii nece isteyirse boyutsun usaqlarini , sexsen adimdan soyleyirem ki men usaqlarima dinin a-sini bile oyretmeyeceyem, sadece butun dinler haqqinda  umumi melumat vereceyem. 

Yazdıqlarınızla razıyam.  Amma din üçün sürükləyir ifadəsini işlədirsinzsə  onda yəqinki bilməmiş olmazsınz insanı itaətə sürükləyən dindən kənar başqa amillərdə yetərincə qədərdir. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Slay said:

Yazdıqlarınızla razıyam.  Amma din üçün sürükləyir ifadəsini işlədirsinzsə  onda yəqinki bilməmiş olmazsınz insanı itaətə sürükləyən dindən kənar başqa amillərdə yetərincə qədərdir. 

 

biz diger amilleri niye goz onune aliriq, movzu dinden ise, dinle elaqedar yaziram. Basqa movzu olsa, elbette diger amillerden yazacagam

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 минут назад, ll IcE EyeZ ll сказал:

biz diger amilleri niye goz onune aliriq, movzu dinden ise, dinle elaqedar yaziram. Basqa movzu olsa, elbette diger amillerden yazacagam

Niyə görəni mən qeyd etmişdim.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Söhbət yalnız heyvanlara əziyyətdən getmir. Bu bir misal idi. Demək istədiyim odur ki uşaqlara yaxşını pisi izah edəndə, tərbiyə edəndə qaydaları dinlə bağlamağı düzgün görmürəm. Qoy istəsə yetkin və müstəqil olanda özü hansı anlamı hara bağlayır bağlasın, amma uşaq vaxtı mühakimə bacarığı zəif olanda dinlə bağlantıya şəxsən yaxşı baxmıram. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dünyanın mənzərəsini, dünyada baş verən hadisələri məntiqlə,rasional yolla izah etmək olur. Amma  Insanın metafizik hislərindən doğan mənəvi tələbatıda  var. Bu tələbatı ödəyən isə dindir.

Uşaqlara nəyin yaxşı nəyin pis olduğunu məntiqlə başa salmaq lazımdır.Onların rasional təfəkkürünü formalaşdlrmaq  lazımdlr.Onların hislərini qorxu ilə düyünə salmaq olmaz.Uşaqlar böyüdükcə tədricən onlara inamla bilməyin sərhədini başa salmaq lazımdır. Çünki ətraflarında baş verən hadisələri sağlam mühakimə edə bilmək üçün inanmla biliyi bir-birinə qarışdırmasınlar. Məsuliyyət hissini dərk etdirmək lazımdır. Kobud səhvlərə yol verməməyi öyrətmək lazımdlr.Çünki bilməlidilərki   yalnız özləri cavabdehlik daşıyacaq.və s.

Şüur yetkinləşdikcə,şəxsiyyət kamilləşdikcə qəlbdə sağlam inam hissi yaranacaq. Bu zaman dinidə düzgün anlayacaqlar. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/23/2018 at 12:18 PM, ll IcE EyeZ ll said:

Dinden mumkun qeder uzaq tutmaq, beyin xarab elemekden basqa hec ne deyil. Dinsiz de cox terbiyeli usaq boyutmek olar. 

 

On 10/23/2018 at 1:56 PM, ll IcE EyeZ ll said:

Umumiyyetle usagi dine qatmaq lazim deyil. Bas xarab elemeq ancaq dinde olmur raziyam, ama movzu dindendi. Ona gore dinsiz boyutmek lazimdi usagi. Onsuzda yaxsi insan dinsiz de yaxsi insandi. 

 

7 yaşına kimi din öyrətmək lazım deyil heç yaxşıda deyil amma bilmədiyiniz önəmli bir şey var ki din onsuzda təkcə yaxşı insan formalaşdırmaq üçün deyil. onsuzda yaxşı insan olmaq dinin əsas məqsədi deyil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anam duaları bize öyredirdi,daha doğrusu böyüklerime.Niyese onların çox hevesi olmadı,öyrenmediler,amma men o yaşımda öyrendim.Maraqlıdır ki,o yaşımda öyrendiyim dualar heç yadımdan çıxmadı.

 

 Özüm ise telesmirem öyretmeye uşağa.

Öyretdiyim,başa saldığım şeyler exlaqi mövzulardı.Dinle ise yaxından tanış olmanın da zamanı gelecek.

Edited by NOIR

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/25/2016 at 10:02 AM, NOIR said:

Dini tərbiyəni yaxşı halda, məktəb verməlidir. bununla yanaşı, fəlsəfənin əsaslarını da öyrətməlidir. düşünürəm, din bir tədris fənni kimi , həftədə 1 saat olmaqla keçirilərsə, pis olmaz.

musiqi, texnologiya, idman fənnləri əgər ziyanlı deyilsə, din tədris fənninin nə kimi ziyanı ola bilər ? dindən  bir mistika kimi qorxmağın mənası yoxdur. şagirdə sadəcə, fənni davamlı təqdim etmək lazımdır ki, onda dünyagörüş genişlənsin, dinə münasibət formalaşsın. bunlar olmadan, o necə və nə zaman seçim edə biləcək ( ? )

vay o gündən ki, dini tədris edən qatı dindar olsun, onda zombilər yetişdirəcək. Mən təhsildə dinin tədrisini düzgün hesab etmirəm. Din uşaqlardan nə qədər uzaq olsa o qədər yaxşıdı

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mərkəzdən uzaqlaşdıqca daha cox "dindarlara" rast gəlməyim bəzən məni çox qorxudur. Başı bağlı azyaşlı qız uşağı, əlində təsbeh oynadan, vaxtından əvvəl "böyüyən" oğlan uşağı görəndə çox pis oluram, bu mənzərələr həqiqətən məni çox təşvişə salır.  Bu cür uşaqların "tərbiyyə" olunduğu gələcəyin "zombilər ordusu" yetişdirəcəyi zamanın gəlməyi elə də uzaqda deyil(((

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Ümumiyyətlə ifrata varmaq və ya həddindən ziyadə aludə bəzən çox ciddi təhlükə mənbəyinə çevrilə bilir, xüsusən də qorxu altında məcburiyyət və şəxsin iradəsi ziddinə təcrid varsa, bu, həmçinin dində də istisna deyil və getdikcə artaraq qarşımıza çıxmaqda davam edir. "Dində məcburiyyət yoxdur" deyildiyi halda, bəs bu azyaşlılara tətbiq olunan nədir görəsən, seçim imkanları bəri başdan əllərindən alınan onlar, dinin mahiyyətini həqiqətən dərk edə biləcək yaşda olmadıqlarına görə, bəzi qadağaların  mahiyyətini, səbəbini necə anlayırlar?.

     Harada ki kəskin qadağa var, orada, mənəvi və əxlaqı cəhətdən dəyərsiz sayılsa belə, qadağan olunanın cazibəsinə qapılan bir maraq var, həm də hər qadağa  istər istəməz özündə, əleyhinə çıxa biləcək bir üsyançı bəsləyir.

    Harada ki qorxu ( həmçinin ehtimal zorakılıq təhlükəsi) var, orada mütləq yalan və gizli bir nifrət var. Bunları övladlarda, üstəlik də uşaq ikən sınamağın nə mənası? Düzgün ailə mühiti şəraitində tərbiyəsinə və təhsilinə  nail olunan uşağın, öz ağıl və təcrübəsinin ixtiyarına buraxılan seçım heç zaman yanlış ola bilməz və o, doğru olan yolu mütləq axtarıb ÖZÜ tapacaq.

Edited by ceylin
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usaglarinizi bir dinle tanisdirirsiz eger, mutleq  alternativ dinlerle tanistirmaq lazimdi. Cunku eks teqdirde dinle tanisliq propaqandaya cevrilir

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 часов назад, fikus elastica сказал:

vay o gündən ki, dini tədris edən qatı dindar olsun, onda zombilər yetişdirəcək. Mən təhsildə dinin tədrisini düzgün hesab etmirəm. Din uşaqlardan nə qədər uzaq olsa o qədər yaxşıdı

düzgün istiqamətlənmiş tədris - əgər o həqiqətən də uşaqda dünyagörüş formalaşmasına yönəlmişsə, ziyansızdır.

bu baxımdan, ilkin dini təsəvvürlərini uşaq valideyinin subyektiv münasibətindən deyil, tədrisin obyektiv mövqeyindən alması daha faydalı olar

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, NOIR said:

düzgün istiqamətlənmiş tədris - əgər o həqiqətən də uşaqda dünyagörüş formalaşmasına yönəlmişsə, ziyansızdır.

bu baxımdan, ilkin dini təsəvvürlərini uşaq valideyinin subyektiv münasibətindən deyil, tədrisin obyektiv mövqeyindən alması daha faydalı olar

bu da mübahisəli məsələdir, obyektivlik hansı şkala ilə  ölçüləcək?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem ondadır ki, dini öyrədərkən mədəniyyət və əxlaqi məsələləri də hökmən buna bağlayırlar. Sanki dindən kənarda bu ola bilməz.

 

Ümumiyyətlə, uşaqlara dindən bəhs etməyi düzgün hesab etmirəm. Sadəcə, tarixi bir hadisə kimi adı çəkilsə, kifayətdir.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dindən kənar əxlaqın əsası intelektual təhlildir. Hislərin dərin qatı yoxdur.(mənim fikrimcə)Bu ən çox eqoizmdir. Yaranan əxlaq isə kosmetik əxlaqdır.Çoxda ciddi bir şey deyil.Əsas ciddi olan hüquqi çərçivədir.

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinin uşaqlara təbliğində məqsəd nədir ?  Uşaqlar nə üçün az yaşında bu kimi mövzularla narahat olmalıdır. Hansısa az yaşlı üşaq həyata başlamamış ölümü sonsuzluğu, dindən qaynaqlanan qorxu və cəzalanma kimi aqressiv anlayışları fikirləşməlidir. 

Din - sadəcə inamdır, İnamdan başqa heç bir şey deyil, bu inam ancaq insanların hisslərində  mövcud ola bilər. İnsan özündən kənarda bunu hiss edə bilməz. Dini anlayışlar və hisslər də insan ağlının təzahürüdür. Kimsə inana bilər kimsə buna uydurma kimi baxar.  Bu inamdan başqa bir şey olmadığı halda , hansı əsasla üşaqlara bunu tədris etmək və aşılamaq olar. Bu inamı sıramağın mənası nədir. Biz əsası olmayan inama bağlı anlayışları necə uşaqlara tədris edə bilərik. 

 

Sual yaranarsa , dini əxlaq və davranış uşaqlara lazımdır, bu da inama bağlıdır.  Bu davranış hansısa cəmiyyətdə və ya deqradadiv icmada norma kimi qəbul oluna bilər, amma digər yerlərdə psixoloji xəstəlik kimi qəbul oluna bilər. Əxlaq davranış- özü də nisbidir. Öz davranışını bütün cəmiyyətlərə etalon kimi sıramaq olmaz. 

 

Hazırda din-i keçmişin qalıqları kimi arxada qoymuş cəmiyyətlərdə. İnsanların nə dərəcədə proqressiv yaşadığının, hər bir sahədə insanın yaratdığı davranış normaların daha üstünlüyünü görmək çətin deyil. İstər ailə münasibətləri, istərsə də cəmiyyətdəki ümumi təfəkkürün insanların yaşayışını nə dərəcədə yüngülləşdirdiyinin şahidi oluruq. 

 

Şüurlu şəkildə inkişafa müassirliyə yönəlmək əvəzinə, suyu sıxılmış vaxtı ötmüş primitiv keçmişin qalıqlarından qaynaqlanan anlayışlara qayıtmaq və onları gələcək nəsillərə təbliğ etməyin nə mənası var, bunu təbliğ edənlər özləri yaratmaq istədikləri cəmiyyətdə yaşaya bilməzlər. 

Edited by plotophyte
  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inkişaf etmiş demokratik cəmiyyətlər-

də insanlar başa düşürki qanun qarşı-

sında hamı bərabərdir.Yəni xadiməçi-

dən tutmuş nazirə qədər hər bir kəs iş

yerində adi gündəlik münasibətlərdə öz hüquqi məsuliyyətini dərk edir.Başa düşürlərki səhv etsələr qanun pozuntusuna yol versələr hüquqi məsuliyyətdən,cəzadan yaxa qurtara bilməyəcəklər.

Bu ölkələr bir şeyi yaxşı anlayıblar.Dinlə müqayisə aparsaq onların hüquq sistemi qiyamət gününə bənzəyir.Ne-

cəki qiyamət günü pis əməllərivə görə 

cəzadan qurtula bilməyəcəksən  eləcə-də onların hüquq sistemində ayrıseçki-

lik,rüşvət,tanışlıq və s. yoxdur.Qanunu pozmusan cəzalanmalısan vəssəlam başqa yolun yoxdur.Onların əxlaqıda o deməkdir ki, hüquqi çərçivənin içində tam azadsan.Istiyirsən get bütün günü barda oturub pivə iç striptiz oynuyanla-

ra bax, istiyirsən get Las Veqasda qumarda  bütün pullarını uduz  istəyir-

sənsədə get səhərə qədər məsciddə 

və ya kilsədə ibadət et.Öz işindi.Bunun heç kimə dəxli yoxdur.

Həmin ölkələrdə inkişafın əsası odurki 

insan başa düşür ki yaxşı yaşamaq istiyirsənsə kəsə yol kiminsə haqqına girmək rüşvət filan yoxdur. Başqa yol yoxdur.Yol ancaq budur.Əziyyət çək öyrən,yarat,inkişaf elə tənbəl olma.Qanunları pozmağı ağlıva belə gətirmə.

Mövzudan yayındığım üçün üzürlər.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/25/2018 at 9:47 PM, Slay said:

Dindən kənar əxlaqın əsası intelektual təhlildir. Hislərin dərin qatı yoxdur.(mənim fikrimcə)Bu ən çox eqoizmdir. Yaranan əxlaq isə kosmetik əxlaqdır.Çoxda ciddi bir şey deyil.Əsas ciddi olan hüquqi çərçivədir.

 

həqiqətəndə əsl əxlaq və əsl mənəviyyat ancaq dindədir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/25/2018 at 9:47 PM, Slay said:

Dindən kənar əxlaqın əsası intelektual təhlildir. Hislərin dərin qatı yoxdur.(mənim fikrimcə)Bu ən çox eqoizmdir. Yaranan əxlaq isə kosmetik əxlaqdır.

İntelektual təhlil daha dərindir nəinki hisslərin təhlili. Eqoizm isə erkən yaşdan uşağı özün inandığına inandırmaqdır.

 

On 11/25/2018 at 8:58 PM, Museyib Elekber said:

Problem ondadır ki, dini öyrədərkən mədəniyyət və əxlaqi məsələləri də hökmən buna bağlayırlar. Sanki dindən kənarda bu ola bilməz.

Bəli, dindən uzaqsansa dindarın gpzündə  mütləq əxlaqsız, məqsədsiz birisən

 

12 hours ago, aqilyunus said:

 

həqiqətəndə əsl əxlaq və əsl mənəviyyat ancaq dindədir.

hansı dində? nəzərə alsaq ki, dünyada yüzlərlə etiqad mövcuddur, hər birinin də öz əxlaq kodeksi var və hər biri də özünün mənsub olduğu dini etiqadı daha mükəmməl hesab edir.

Edited by fikus elastica
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 часа назад, fikus elastica сказал:

İntelektual təhlil daha dərindir nəinki hisslərin təhlili. Eqoizm isə erkən yaşdan uşağı özün inandığına inandırmaqdır.

 

Bəli, dindən uzaqsansa dindarın gpzündə  mütləq əxlaqsız, məqsədsiz birisən

 

hansı dində? nəzərə alsaq ki, dünyada yüzlərlə etiqad mövcuddur, hər birinin də öz əxlaq kodeksi var və hər biri də özünün mənsub olduğu dini etiqadı daha mükəmməl hesab edir.

Mənim üçün hər ikisi həm intelekt həmdə hiss eyni əhəmiyyətli vacib məsələdir.Hansının daha dərin olmasına heç bəşəri fəlsəfə tarixi düz əməlli cavab tapa bilməyib(Empirizm yoxsa rasionalizm?)Uşaqlara dini öyrətmək olmaz.Eqoizmlə bağlı bundan niyə arqument kimi istifadə etdiniz?Uşaqlar və din münasibəti barədə geniş bir post yazmışam.Orada mən qeyd etməmişəmki uşaqlara dini təbliğ edək.

Siz sadəcə mühafizəkarlıq xatirinə cavab yazmısınız.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, fikus elastica said:

Bəli, dindən uzaqsansa dindarın gpzündə  mütləq əxlaqsız, məqsədsiz birisən

 

təəssüf ki bu zehniyyətdə olan dindarlarda var amma əlbətdə ki dinsiz və ya sonradan inamını itirən adamların əxlaqsız olduğunu düşünmək olmaz.

 

2 hours ago, fikus elastica said:

hansı dində? nəzərə alsaq ki, dünyada yüzlərlə etiqad mövcuddur, hər birinin də öz əxlaq kodeksi var və hər biri də özünün mənsub olduğu dini etiqadı daha mükəmməl hesab edir.

 

heçnəyə bənzəməyən, gözlərin görmədiyi, məkansız məkanda olan Allahın dinində.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/24/2016 at 5:36 PM, Blackkk said:

Qerbde insanlarin acliq ve safalet ichinde yashadigi, iqtisadiyyatin ve sehiyyenin chox zeif oldugu, dini inanclarin hokmranliq etdiyi vaxtlari indi "dark ages (qara/zulmet dolu vaxtlar)" deye xatirlayirlar. Maraqlidir ki hemin dovrde muselman olkelerinde chox vacib keshfler olurdu.

Bu kəşflərin İslam dini ilə əlaqəsi yoxdur, Sadəcə olaraq xarizma dövründə min illik mədəniyyətin və elmin daşıyıcısı olan xalqlar və sivilizasiyalar zəbt olundu və İslama məcburi yönəldildi. Bu da ki, vahid xarizma daxilində həmin xalqların bilikləri və elmi hesabına kəşvlər üzə cıxdı. Sonradan deqradasiya səbəbi o oldu ki, İslam özlüyündə hər bir inkişaf və elmi dəf etdiyi üçün, həmin elm daşıyıcıları müsəlman olub İslam dövləttində assimilyasiya olduqda,  növbəti nəsillər kasad və primitiv qəbiləyə çevrildi. Məhz bu səbəbdən, İslam kəşvləri və elmi inkişaf ancaq birinci əsrlərə aiddir. Sonrakı mərhələlər isə ancaq geriləmə və tənəzzül ilə yadda qalır. 

Edited by plotophyte
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 23.11.2018 в 12:20, fikus elastica сказал:

bu da mübahisəli məsələdir, obyektivlik hansı şkala ilə  ölçüləcək?

)) yaxşı sualdır

məsuliyyət meyarı ilə, öncə... obyektivlik və kütləvilik informasiyanın ən başlıca xüsusiyyətidir. dövlət təlim-tədris sahəsindəki mövqeyinə görə məsuliyyət daşıyır. həm ölkə həm dünyavi qanunlar qarşısında cavabdehlik daşıyır. ailənin məsuliyyəti müqayisədə çox kiçikdir, çox zaman davamlı olmur, bir ya bir neçə fərdin iradəsindən asılıdır.

əgər dövlət təhsil sistemi əhalini qane etməsəydi, bütün ölkələr  tarixi dönüş edib alternativ variant tapıb, seçib, tətbiq edərdilər. məsələn, öz övladlarını təhsil ocaqlarına buraxmayıb, ev şəraitində təhsil verərdilər. 

Edited by NOIR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    No registered users viewing this page.

×