Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Xahiş Edirəm Kömək Edin!


Parfumeriya

Recommended Posts

Salam forum üzvləri!

 

Mənim maşınım Mercedes C230 Amrikanka W202 Kompressor motordur. Buraxılış ili 2000-ci il. Avtomat karobka.

 

Maşını yerinnən tərpənən kimi qazı sonacan basıram (forsaj), maşın sürət yığır, amma taxometr 40-dan yuxarı qalxmır və qırmızı xəttə çatmır ki, növbəti skorosa atsın. Motor elə boğulur amma karobka skorosa keçirmir. Maşının kompressoru işləmir. Kompressorun qabağındakı krişkasını çıxartmışam. Amma maşını normal asta-asta sürəndə özü karobkanı çox əla və vaxtında dəyişir. Matorun, karobkanın yağını təzəlikcə dəyişmişəm. Yağ yemir və hər şeyi normal vəziyyətdədir. Maşını və karobkanı diaqnostika elətdirdim. Matorda zaslunkalarda və voxduxamerdə oşibka göstərdi. Bir də ESP də səhv göstərdi. ESP sisteminin oşibkası məlum idi, çünki şitdə işığı yanır. Motorun zaslunkalarını çıxardıb təmizlədik və vozduxameri yoxladıq. Vozduxamer motor işləyə-işləyə işlək vəziyyətdə idi. Zaslunkaları təmizlədikdən sonra motor oborotda işləməyə başlayıb. (taxometr 10-da olur və aşağı oynuyur). Usta dedi ki bu bir müddət belə olmalıdır. Bunları edəndən sonra forsaj yenə düzəlmədi.

 

Xahiş edirəm bu problemi bilənlər və ya qarşılaşanlar varsa, yazsın və yardım etsin!

 

İlk öncədən hər birinizə təşəkkür edirəm!  

 

Link to comment
Share on other sites

Salam forum üzvləri!

 

Mənim maşınım Mercedes C230 Amrikanka W202 Kompressor motordur. Buraxılış ili 2000-ci il. Avtomat karobka.

 

Maşını yerinnən tərpənən kimi qazı sonacan basıram (forsaj), maşın sürət yığır, amma taxometr 40-dan yuxarı qalxmır və qırmızı xəttə çatmır ki, növbəti skorosa atsın. Motor elə boğulur amma karobka skorosa keçirmir. Maşının kompressoru işləmir. Kompressorun qabağındakı krişkasını çıxartmışam. Amma maşını normal asta-asta sürəndə özü karobkanı çox əla və vaxtında dəyişir. Matorun, karobkanın yağını təzəlikcə dəyişmişəm. Yağ yemir və hər şeyi normal vəziyyətdədir. Maşını və karobkanı diaqnostika elətdirdim. Matorda zaslunkalarda və voxduxamerdə oşibka göstərdi. Bir də ESP də səhv göstərdi. ESP sisteminin oşibkası məlum idi, çünki şitdə işığı yanır. Motorun zaslunkalarını çıxardıb təmizlədik və vozduxameri yoxladıq. Vozduxamer motor işləyə-işləyə işlək vəziyyətdə idi. Zaslunkaları təmizlədikdən sonra motor oborotda işləməyə başlayıb. (taxometr 10-da olur və aşağı oynuyur). Usta dedi ki bu bir müddət belə olmalıdır. Bunları edəndən sonra forsaj yenə düzəlmədi.

 

Xahiş edirəm bu problemi bilənlər və ya qarşılaşanlar varsa, yazsın və yardım etsin!

 

İlk öncədən hər birinizə təşəkkür edirəm!  

надо сделать адаптацию заслонки 

Link to comment
Share on other sites

Salam forum üzvləri!

 

Mənim maşınım Mercedes C230 Amrikanka W202 Kompressor motordur. Buraxılış ili 2000-ci il. Avtomat karobka.

 

Zaslunkaları təmizlədikdən sonra motor oborotda işləməyə başlayıb. (taxometr 10-da olur və aşağı oynuyur). Usta dedi ki bu bir müddət belə olmalıdır. Bunları edəndən sonra forsaj yenə düzəlmədi.

 

Xahiş edirəm bu problemi bilənlər və ya qarşılaşanlar varsa, yazsın və yardım etsin!

 

İlk öncədən hər birinizə təşəkkür edirəm!  

Düz deyib bir müddət olacaq təxmini 50 km sonra düzələcək  adaptasiya eləməyə ehtiyac yoxdu özü olunur. 

Sizdə forsaj işləmir yoxsa oborot 4 yuxari getmir?!

Link to comment
Share on other sites

Düz deyib bir müddət olacaq təxmini 50 km sonra düzələcək  adaptasiya eləməyə ehtiyac yoxdu özü olunur. 

Sizdə forsaj işləmir yoxsa oborot 4 yuxari getmir?!

Məndə normalda asta-asta sürəndə və sürəti artırdıqca karobka özü çox rahat və əla dəyişir skorosu. Matorun karobkanın yağını təzə dəyişmişəm. Və diaqnostikada karobkada heç bir problem göstərmədi. çünki karobkada həqiqətən problem yoxdu. Amma yerindən tərpənəndə və ya abqona çıxanda qaz verirəm ayağımı sonacan basıram qaza ki forsaj yığsın, taxometr 40-a qalxır, dirənir, o tərəfə keçmir (yəni qırmızı xəttə çatmır), motor elə qışqırır, qalır, növbəti skorosa da atmır, amma azca ayağımı buraxıram o dəqiqə dəyişir. Ayağımı bir az buraxmasam motor elə yerində qışqıra-qışqıra qalacaq və skorosa keçməyəcək. 

Link to comment
Share on other sites

Korobka avariyniy rejime kesib diyesen

 

korobkani yohlamag lazimdi

 

Yoxlamag lazimdi

ola bilsinki platani deyiwmey lazim oldu

 

onnan elave korobkanin yagi, filtri, bublik i t.d.

Edited by Dinar
Link to comment
Share on other sites

Salam forum üzvləri!

 

Mənim maşınım Mercedes C230 Amrikanka W202 Kompressor motordur. Buraxılış ili 2000-ci il. Avtomat karobka.

 

Maşını yerinnən tərpənən kimi qazı sonacan basıram (forsaj), maşın sürət yığır, amma taxometr 40-dan yuxarı qalxmır və qırmızı xəttə çatmır ki, növbəti skorosa atsın. Motor elə boğulur amma karobka skorosa keçirmir. Maşının kompressoru işləmir. Kompressorun qabağındakı krişkasını çıxartmışam. Amma maşını normal asta-asta sürəndə özü karobkanı çox əla və vaxtında dəyişir. Matorun, karobkanın yağını təzəlikcə dəyişmişəm. Yağ yemir və hər şeyi normal vəziyyətdədir. Maşını və karobkanı diaqnostika elətdirdim. Matorda zaslunkalarda və voxduxamerdə oşibka göstərdi. Bir də ESP də səhv göstərdi. ESP sisteminin oşibkası məlum idi, çünki şitdə işığı yanır. Motorun zaslunkalarını çıxardıb təmizlədik və vozduxameri yoxladıq. Vozduxamer motor işləyə-işləyə işlək vəziyyətdə idi. Zaslunkaları təmizlədikdən sonra motor oborotda işləməyə başlayıb. (taxometr 10-da olur və aşağı oynuyur). Usta dedi ki bu bir müddət belə olmalıdır. Bunları edəndən sonra forsaj yenə düzəlmədi.

 

Xahiş edirəm bu problemi bilənlər və ya qarşılaşanlar varsa, yazsın və yardım etsin!

 

İlk öncədən hər birinizə təşəkkür edirəm!  

Salam aleykum!

 

Qardaş, diaqnostika nəticələrini buraya qoya bilərsiz?  

 

Əgər oborot 4000-dən yuxarıya qalxmırsa, ehtimal var ki katalizatorun tutulub. Amma yenə də, maşını görmək lazımdır.

Link to comment
Share on other sites

у вас коробка попал в Аварийный режим .

Что бы в время обгона (Форсажа) набрал оборот для этого пробуете  с начала  переключат в режим типтроника . если проблема  тоже самый значит надо  проверить  плату . обычна в время форсажа . после 4000 оборотов сразу переключает передачу . а если нет тогда проблема с платой . или   адаптацию заслонки еще  не была . обычна после замены бывает такие проблемы  ну не долго примерно км 30-60 . 

 

У меня у самого был  такой ситуация проблем был адаптации ну с временем все прошло . без участи мастера . думаю вам надо еще не много ездить . Ну если все таки проблем останется тогда  проверти плату .и Самый главный  в автомат коробке Масла не надо менять надо добавить только   . 

Link to comment
Share on other sites

Karopkanin yaqinin urvenini seviyyesi yoxlatdir cox vaxt ondan olur bele problem.

Mən maşını təzə dəyişmişəm, hardasa 25 gündür məndədir, alan kimi də 2-3 günə motor, karobkanın yağını dəyişdirdim və bir çox hissələrini yenilədim. Bunu hardasa 1 həftədir bilmişəm, çünki forsaj verməmişdim. Adətən yavaş-yavaş qaydasında maşın sürənəm. möhkəm sürən deyiləm. Obqona çıxanda sürəti artırdım gördüm belə problem çıxdı. Bu problemi biləndən sonra da karobkanın yağını yenidən normasını yoxlatdırdım, qaydasında idi. 

Link to comment
Share on other sites

Salam aleykum!

 

Qardaş, diaqnostika nəticələrini buraya qoya bilərsiz?  

 

Əgər oborot 4000-dən yuxarıya qalxmırsa, ehtimal var ki katalizatorun tutulub. Amma yenə də, maşını görmək lazımdır.

Va aleykum salam!

 

Diaqnostikanın nəticələrinə gəldikdə ilk öncə diaqnostikaya saldıranda maşını başdan ayağa problem göstərirdi. Çünki maşını dəyişəndən sonra karobka, matorda bəzi işlər görülmüşdü. Sonra aşibkaları sildilər. Sürdüm bir az qayıtdım yenə diaqnostikaya. Yenidən diaqnostika edəndə motorda zaslunkaları, vozduxameri yenidən aşibka verdi. bir də əsas ESP sistemini (bunu bilirdim, çünki şitdə işığı yanırdı). Başqa elə ciddi problem göstərmirdi. Diaqnostikanın nəticələri bunlardır.

Katalizator tutulması varsa, maşının katalizatorunu ayırıb sürməliyəm yoxsa datçıkı ayırıb? Necə yoxlamaq olar bunu?

Edited by Parfumeriya
Link to comment
Share on other sites

Salam aleykum!

 

Qardaş, diaqnostika nəticələrini buraya qoya bilərsiz?  

 

Əgər oborot 4000-dən yuxarıya qalxmırsa, ehtimal var ki katalizatorun tutulub. Amma yenə də, maşını görmək lazımdır.

 

у вас коробка попал в Аварийный режим .

Что бы в время обгона (Форсажа) набрал оборот для этого пробуете  с начала  переключат в режим типтроника . если проблема  тоже самый значит надо  проверить  плату . обычна в время форсажа . после 4000 оборотов сразу переключает передачу . а если нет тогда проблема с платой . или   адаптацию заслонки еще  не была . обычна после замены бывает такие проблемы  ну не долго примерно км 30-60 . 

 

У меня у самого был  такой ситуация проблем был адаптации ну с временем все прошло . без участи мастера . думаю вам надо еще не много ездить . Ну если все таки проблем останется тогда  проверти плату .и Самый главный  в автомат коробке Масла не надо менять надо добавить только   . 

Fikirləriniz üçün təşəkkürlər!

 

Maşını zaslonkaların yuyulmasından sonra 60km-dən də çox sürmüşəm. Amma hələ də motorda sakit vəziyyətdə oborot var. Taxometr 10-da qalır və aşağı oynuyur. Tiptronika ilə D-dən 4-ə atıb sürəndə heç bir problem olmur. Forsaj açılır və sürət yığır. Maşını yeni dəyişmişəm deyə karobkanın yağını yeniləmişəm, əlavə eləməmişəm. Çünki bilmirdim hansı yağdan tökülüb məndən öncə. Başa düşürəm ki, karobkanın yağını yeniləyəndən sonra 2-3 həftəyə maşın normal vəziyyətə qayıdır. Plata məsələsini yoxlatdırmaq mümkündür, yoxsa yenisini almalıyam?

Link to comment
Share on other sites

Korobka avariyniy rejime kesib diyesen

 

korobkani yohlamag lazimdi

 

Yoxlamag lazimdi

ola bilsinki platani deyiwmey lazim oldu

 

onnan elave korobkanin yagi, filtri, bublik i t.d.

Fikirləriniz üçün təşəkkürlər!

 

Maşının karobkasını yoxlatdırmışam. Diaqnostika karobka ilə bağlı aşibka çıxarmamışdı.

 

Bundan əlavə normal sürətlə yavaş-yavaş sürəndə karobka özü çox əla və vaxtında dəyişir skorosları.

Platanı da gərək yoxlatdırım.

Link to comment
Share on other sites

Fikirləriniz üçün təşəkkürlər!

 

Maşını zaslonkaların yuyulmasından sonra 60km-dən də çox sürmüşəm. Amma hələ də motorda sakit vəziyyətdə oborot var. Taxometr 10-da qalır və aşağı oynuyur. Tiptronika ilə D-dən 4-ə atıb sürəndə heç bir problem olmur. Forsaj açılır və sürət yığır. Maşını yeni dəyişmişəm deyə karobkanın yağını yeniləmişəm, əlavə eləməmişəm. Çünki bilmirdim hansı yağdan tökülüb məndən öncə. Başa düşürəm ki, karobkanın yağını yeniləyəndən sonra 2-3 həftəyə maşın normal vəziyyətə qayıdır. Plata məsələsini yoxlatdırmaq mümkündür, yoxsa yenisini almalıyam?

Beli  platani yoxlatira bilersiniz  eger tip tronikde   forsaj goturuse onda yuz  faiz platadi . . 

siz onu yoxlatdirin .

Link to comment
Share on other sites

Mende benzonasosdan eyni problem olmushdu. Nagruzka olmayanda motor ve korobka normal ishleyirdi, keskin razgon edilende 4000 oborotda bogulurdu. Benzonasosu ve onun filterini ilk novbede yoxlayin.

Təşəkkürlər fikirləriniz üçün!

 

Benzin nasosu təzə dəyişmişəm. Yaxşı vəziyyətdə deyildi. Heç dəyişilməmişdi, üstündəki zavadskoy idi :-)  Hardasa 15 gün olar benzin nasos və mikrofiltri dəyişdim.

Link to comment
Share on other sites

Mən maşını təzə dəyişmişəm, hardasa 25 gündür məndədir, alan kimi də 2-3 günə motor, karobkanın yağını dəyişdirdim və bir çox hissələrini yenilədim. Bunu hardasa 1 həftədir bilmişəm, çünki forsaj verməmişdim. Adətən yavaş-yavaş qaydasında maşın sürənəm. möhkəm sürən deyiləm. Obqona çıxanda sürəti artırdım gördüm belə problem çıxdı. Bu problemi biləndən sonra da karobkanın yağını yenidən normasını yoxlatdırdım, qaydasında idi. 

Bizde 2 dene s clasda bele olmusdu 2000 ve 2001 masinlari her ikisinde karopkanin yaqin seviyyesi az idi forsajlarda ve gedende reski qazlarda yazdiqin kimi oluru.Yaqin seviyyesi normala salindiqdan sonra duzeldi yaq isti matora R de yoxlanmalidi gerek tam duzgun olsun 100 q bele tesir edir.

Link to comment
Share on other sites

Fikirləriniz üçün təşəkkürlər!

 

Maşını zaslonkaların yuyulmasından sonra 60km-dən də çox sürmüşəm. Amma hələ də motorda sakit vəziyyətdə oborot var. Taxometr 10-da qalır və aşağı oynuyur. Tiptronika ilə D-dən 4-ə atıb sürəndə heç bir problem olmur. Forsaj açılır və sürət yığır. Maşını yeni dəyişmişəm deyə karobkanın yağını yeniləmişəm, əlavə eləməmişəm. Çünki bilmirdim hansı yağdan tökülüb məndən öncə. Başa düşürəm ki, karobkanın yağını yeniləyəndən sonra 2-3 həftəyə maşın normal vəziyyətə qayıdır. Plata məsələsini yoxlatdırmaq mümkündür, yoxsa yenisini almalıyam?

Platada olsaydi umumiyyetle her rejide hiss eletdirerdi abarotun oynamaqi zaslonkadandi oda birbasa vozduxamerle elaqedardi onu da yoxlatmaq lazimdir.Katalizatora gelince eger xarab olubsa gerek icini temizletdiresiniz amma ehtiyyatli olun indi bezi ustalar yalandan deyir katalizatorun xarabdi sokub cixardir sonra hemin qirintilari satir.

Link to comment
Share on other sites

Platada olsaydi umumiyyetle her rejide hiss eletdirerdi abarotun oynamaqi zaslonkadandi oda birbasa vozduxamerle elaqedardi onu da yoxlatmaq lazimdir.Katalizatora gelince eger xarab olubsa gerek icini temizletdiresiniz amma ehtiyyatli olun indi bezi ustalar yalandan deyir katalizatorun xarabdi sokub cixardir sonra hemin qirintilari satir.

eger tip-tronik de forsaj olmasaydi siznen raziyam amma burda bawqa sohbeti. . qardash yazir ki,tip-tronikde  forsaj yigir amma  D-de olanda  yigmir o da platadan olur . bawima gelib . eger Katalizator olsaydi onda tip-tronikdede  ele olardi .Qaldi ki zaslonkaya deyir yuyulub ve cox  km surub . obicniy 50-60 km sonra normaya duwur  . amma burda bawqadi.

Link to comment
Share on other sites

Fikirləriniz üçün çox sağ olun. Hər birinizə təşəkkür edirəm. Bu gün maşını katalizatoru açıb sürdüm. Datçikdən yox, ümumi katalizatorsuz. Boltları ayırdılar. Elə sürdüm. Maşının forsajı açıldı. Birinci forsajı açdı. Amma ikinciyə yol olmadı sürüm. Böyük ehtimalnan katalizatorun problemi imiş. 

 

Buna katalizatoru yığdırmaq olar ya təzəsini alım və ya tapa bilərəmmi? Xahiş edirəm məsləhət verəsiniz.

Link to comment
Share on other sites

Fikirləriniz üçün çox sağ olun. Hər birinizə təşəkkür edirəm. Bu gün maşını katalizatoru açıb sürdüm. Datçikdən yox, ümumi katalizatorsuz. Boltları ayırdılar. Elə sürdüm. Maşının forsajı açıldı. Birinci forsajı açdı. Amma ikinciyə yol olmadı sürüm. Böyük ehtimalnan katalizatorun problemi imiş. 

 

Buna katalizatoru yığdırmaq olar ya təzəsini alım və ya tapa bilərəmmi? Xahiş edirəm məsləhət verəsiniz.

Тəzəsi cox bahadi yigdirin hardasa 100 manat civarinda yigdrirlar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hava Filtrini yoxlayin, problem benzonasosda ola biler ve hemcinin klapanin biri acilmir cox gumanki. Motor ustasina yoxladin, Optimal Service Babek prospektinde.

Fikirləriniz üçün təşəkkürlər! Hava filtrini, benzin fitri, mikrofiltri təzə dəyişdirmışəm. Maşını dəyişəndən sonra çox şeyləri yeniləmişəm. Yazdıqlarım da dəyişdiyim hissələrdəndir. Benzin datçikində problem var, düz göstərmir, oynayır, gah düzəlir, gah səhv göstərir. 

Link to comment
Share on other sites

Dostlar katalizatoru da yığdırdım, katalizatorları çıxardılar, sürdüm açılmadı forsaj, sonra katalizatordan sonrakı qazanı yuduq çıxarıb ayrıca, sonra içərisi açıldı, içərisi qap-qara idi, dolu idi, təmizləndi sonra sürdüm, forsaj açıldı. Amma usta ilə haqq hesablaşdıq. Sonra getdim, axşam Bakı-Sumqayıt trasında yoxladım, yenə eyni problem, forsaj tutuldu yenə oborot yığır, atmır skorosa, forsajı açmır, ayağımı bir balaca çəkəndə oborotu azaldanda atır dəyişir skorosu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Баку начинается строительство новой дороги
      С учетом перспективного развития города Баку Государственным агентством автомобильных дорог Азербайджана дается старт строительству новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева до станции метро «Кероглу», параллельно проспекту Зии Буниядова.
      Об этом сообщили в госагентстве.
      Общая длина шестиполосной дороги составит 3896 метров с шириной полос 3,5 метра. На дороге будут построены четыре тоннеля и три подземных пешеходных перехода.
      В настоящее время от метро «Улдуз» в направлении улицы Алескера Гаибова ведутся работы по транспортировке тяжелой техники и оборудования на территорию.
      https://media.az/society/v-baku-nachinaetsya-stroitelstvo-novoj-dorogi
        • Upvote
        • Like
      • 30 replies
    • В Баку выставлена на продажу квартира по фантастической цене - ФОТО
      В Баку выставлена на продажу квартира по фантастической цене.
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространена на сайтах объявлений.
      Так, девятикомнатную квартиру площадью 555 кв.м предлагают покупателям за 12 млн манатов.
        В объявлении упоминается, что на указанном этаже расположена только одна квартира и соседей не будет.
      https://ru.oxu.az/society/866997
        • Confused
        • Haha
      • 96 replies
    • Где выгоднее отдыхать: в Азербайджане или за рубежом? - ОПРОС
      Baku TV провел опрос среди жителей столицы с целью узнать, где, по их мнению, выгодно отдыхать: в Азербайджане или за рубежом.
      Большинство участников опроса предпочло потратить деньги на отдых за границей.
      «Проживание в наших гостиницах обойдется в три раза дороже», - сказал один из опрошенных.
      Между тем сотрудники туристических компаний также отметили, что цены на отели за границей практически такие же, как у нас, а в некоторых случаях даже ниже.
      «Например, стоимость недельного тура на одного человека в Габалу начинается от 700 манатов. А тур на тот же период в Грузию обойдется от 500 манатов», - сказал один из них.
       
        • Haha
        • Like
      • 118 replies
    • Отомстил отцу за избиение матери: жуткие подробности убийства брата главы ИВ Лянкярана

      Долгое время подробности этого жуткого происшествия не разглашались ни во время следствия, ни в ходе судебного процесса. Судьи решили, что слушания должны проходить в закрытом режиме, без допуска СМИ.
      Однако Qafqazinfo удалось выяснить некоторые детали этой семейной трагедии. Согласно материала
        • Sad
      • 35 replies
    • Депутат: Некоторых женщин убивают за то, что они не считают мужей главой семьи
      В последнее время в Азербайджане растет число женщин, убитых своими мужьями.
      По данным расследования Bizim.Media, за последние два месяца Генеральная прокуратура зарегистрировала около 10 фактов убийства женщин их супругами. Эта печальная статистика актуализирует вопрос о необходимости прохождения парами психологического анализа перед вступлением в брак.
      Между тем заместитель председателя комитета по правам человека Милли Меджлиса Таир Керимли в своем заявлении Bizim.Media отметил, что не испытывает оптимизма относительно идеи обязательного психологического анализа для пар перед свадьбой.
      «Прохождение медицинского осмотра перед браком обязательно, поскольку только так можно выявить скрытые заболевания. Но психологический анализ в Азербайджане не применяется, да и за рубежом такой широкой практики нет, и то лишь в добровольном порядке», - отметил депутат.
      Что касается женщин, убитых мужьями, Таир Керимли полагает, что это происходит из-за вопросов чести.
      «Одна из главных причин заключается в том, что некоторые дамы, прикрываясь гендерным равенством, создают образ сильной женщины и не считают мужей главой семьи, а некоторые и вовсе идут по плохому пути. То есть зачастую убийства женщин происходят из-за вопросов чести», - сказал он.
      Депутат призвал стремиться к построению чистого общества, чтобы никому даже в голову не приходило сворачивать на плохой путь.
      «В советское время тоже были случаи убийства женщин мужьями на почве ревности. В любом случае я не поддерживаю идею применения психологического анализа перед браком на законодательном уровне. Это будет своего рода унижением для пары: как будто мы проверяем, в своем ли они уме», - заключил Т.Керимли.
      https://media.az/society/deputat-nekotoryh-zhenshin-ubivayut-za-to-chto-oni-ne-schitayut-muzhej-glavoj-semi
        • Facepalm
        • Confused
      • 54 replies
    • В районе метро Гара Гараева продаётся объект под новостройкой
      В Низаминском районе,около станции метро Г.Гараева, под новостройкой на 1-м этаже (18/1) продается объект общей площадью 65 кв.м. Очень интенсивный пешеходный и автомобильный трафик. Имеются все условия, развитая инфраструктура, паркинг и т.д. Все документы в порядке, купчая на нежилое помещение.Оплата 1%.   Цена 550000  манат     0552522225
      • 0 replies
    • Можно ли использовать пенсионные накопления до выхода на пенсию?
      Пенсионный возраст в Азербайджане является предметом многочисленных дискуссий.
      Для мужчин он составляет 65 лет, для женщин – 63,5 года. Возрастной предел для женщин увеличивается на шесть месяцев каждый год, начиная с 1 июля 2017 года. В 2027-м возраст выхода на пенсию для мужчин и женщин будет одинаковым - 65 лет.
      Как долго гражданин может прожить после выхода на пенсию - никто не знает. Таким образом, накопленный за годы работы пенсионный капитал можно будет получать в лучшем случае 10-15 лет.
      Почему мы не можем использовать накопления раньше, чем выйдем на пенсию? Обязательно ли нам ждать 65 лет, чтобы воспользоваться своим правом?
      Подробнее об этом - в сюжете İTV:
      https://media.az/society/mozhno-li-ispolzovat-pensionnye-nakopleniya-do-vyhoda-na-pensiyu
        • Like
      • 54 replies
    • AstraZeneca признала, что ее вакцина от COVID-19 может спровоцировать тромбоз
      Компания AstraZeneca признала, что ее вакцина против COVID-19 может вызвать редкое, но смертельное нарушение свертываемости крови.
      Фармацевтический гигант уже столкнулся с огромным количеством исков, поданных близкими тех, кто получил серьезные заболевания или умер в результате инъекции, сообщает Daily Mail.
      Отмечается, что юристы, представляющие десятки коллективных исков, говорят, что стоимость некоторых дел их клиентов может достигать 25 миллионов долларов (42,5 млн манатов), и настаивают на том, что вакцина фармацевтической фирмы является дефектным продуктом.
        Подчеркивается, что AstraZeneca в феврале признала, что ее вакцина может в очень редких случаях провоцировать состояние, называемое тромбозом с синдромом тромбоцитопении или TTS. Он может вызвать у пациентов образование тромбов, а также низкое количество тромбоцитов, что в некоторых случаях серьезно навредило тем, кто воспользовался вакциной, или даже привело к летальному исходу.
      Потенциальное осложнение было указано в качестве возможного побочного эффекта с момента выпуска вакцины, но признание AstraZeneca в феврале стало первым случаем, когда фармацевтический гигант сделал это в суде, сообщает Telegraph.
       
        • Facepalm
        • Confused
      • 452 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...