Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Geyim ..insanın daxili aləmidirmi?


Blok

Recommended Posts

mence baxir kime.bezi insanlar cox aciq sacik geyinir yaxsi qizlar olmur,ama bezileride aciq geyinir sadece ozleri ucun,basqasina ozunu gostermek ucun yox.nece geyinir geyinsin insana baxanda bilinir bu nece insandi.bir mesel var diyirler insani geyime gore qarsilayib aglina gore yola salirlar

Link to comment
Share on other sites

Geyim daxili aləmi əks etdirə bilər.Doğrudur. Amma bundan ötrü olduqca diqqətli olmaq lazımdır. Geyimə görə insana qiymət vermək həm olur, həm də olmur, amma daxili aləi barədə fikir formalaşdırmaq mümkündür. Misal üçün, geyimi səliqəli olmayan insanların əksəriyyəti qeyri-punktual olur. Mən çox fikir vermişəm.

Link to comment
Share on other sites

Razıyam geyim insanın daxili aləmini və hətta deyərdim necə insan oldugunu da göstərir. Nədənsə acıq-sacıq geyən qadınların dayaz düşüncəli olduqları güman edilir. Elə mən özüm də ilk dəfə belə bir xanım görəndə bu fikrə qapılıram. Ancaq çox yanıldığım vaxtlar olub. Yenə də birinci fikrimdə qalıram, çünki bu hallar istisnadır. İstisnalar isə qayidələri pozmur.

Kişilərdə də vəziyyət eyni cürdür. Hər halda zərli və ya qırmızı şalvar geyən kişini kimsə ciddi qəbul etməz. Ən azından mən belə düşünürəm.

Link to comment
Share on other sites

Daxili aləmidir,nədir bilmirəm,bir onu bilirəm ki,pis geyinəni heç saymirlar.. :rolleyes:

Müasir,dəblə geyindinsə demək ki,sözün işə keçəcək və həm də sayilacaqsan..

Link to comment
Share on other sites

Məncə hər cür geyim tərzi yaxşidir,açiq-saçiq geyimin də öz yeri var..Bizlərdə deyəsən açiq-saçiq geyinən qizlara "tez tutula bilen qiz" kimi bilirlər,yaxinlaşirlar,amma insana geyiminə görə dəyər vermək lazim deyil..Bəzilərinin düşüncəsinə görə açiq-saçiq geyinən qizin əxlaqi,tərbiyyəsi olmur,mən amma belə düşünənlərin fikri ilə qətiyyən razi deyiləm..Qizlarimiz bir çiçəkdirlər.. :P

Özümüz-özümüzü tərifləyək heç olmasa... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Məncə hər cür geyim tərzi yaxşidir,açiq-saçiq geyimin də öz yeri var

aşıq-saşıq libaslar geyinmək qadının daxili aləminin lüt olmagından irəli gəlirmi?

Link to comment
Share on other sites

aşıq-saşıq libaslar geyinmək qadının daxili aləminin lüt olmagından irəli gəlirmi?

Xeyr əlbəttə..Əsas ürək təmizliyidir,geyimlə insanin daxilinin heç bir əlaqəsi yoxdur..Hicab geyinənlərin də əməlini çox görmüşəm,o üzdən də geyimlə insanin daxilini asla ölçmürəm..

Link to comment
Share on other sites

Xeyr əlbəttə..Əsas ürək təmizliyidir

üzdəniraqlarda öz ürəklərinin təmizliyindən şikayət eləmirlər.

,geyimlə insanin daxilinin heç bir əlaqəsi yoxdur..

sizin fikirləriniz aydındır

Hicab geyinənlərin də əməlini çox görmüşəm,o üzdən də geyimlə insanin daxilini asla ölçmürəm..

Hicab məsləsini ortaya atmaq lazım deyil. Hər insan özünə cavabdehdir.

Muselmanlaırn içərsinə münafqdə var. fasiq də..amma bu o demək deyil ki, İslam dini qeyri-məqbul dindir.

Link to comment
Share on other sites

Xeyir,geyim insanin daxili alemi deyil.Daxili alem geyim ile olculmur.Gizili kohne torbada saxlasan da,o hec vaxt deyerini itirmez.Amma,pasli demiri gizil torbada saxlasan da bir kopukluk giymeti de olmaz.

Link to comment
Share on other sites

Xeyir,geyim insanin daxili alemi deyil.Daxili alem geyim ile olculmur.Gizili kohne torbada saxlasan da,o hec vaxt deyerini itirmez.Amma,pasli demiri gizil torbada saxlasan da bir kopukluk giymeti de olmaz.

Geyim insanların daxili obrazıdır.

nadir hallarda olur ki, insanlar istəmədikləri palarları geyinirlər.

Link to comment
Share on other sites

Səhv etmirəmsə, Cəlaləddin Rumi deyib: Ya göründüyün kimi ol, ya da olduğun kimi görün. Əlbəttə ki, geyim özünəməxsus formada daxili aləmi əks etdirir. İnsanların daxili aləmləri eyni olsaydı, bəlkə də geyin də eyni olacaqdı. Sadə insanlar seçilməmək üçün sadə, dəbdəbəni sevənlər isə diqqət cəlb edən geyimləri seçirlər.Çox nadir hallarda geyimlə xasiyyət arasında uyöunsuzluq ola bilər.Bu isə insanın düşdüyü mühitdən çox asılıdır.

Link to comment
Share on other sites

Geyim insanların daxili obrazıdır.

nadir hallarda olur ki, insanlar istəmədikləri palarları geyinirlər.

Siz yegin ki, Molla Nesreddinini paltarlina gore meclisin yuxari bashinda otuzdurduglari ehvalati bilersiniz.Geyime gore insana giymet vermek olmaz,ve bu hec de onun daxili obrazi deyildir.Insanin daxili obrazi onun gozleridir.Insanin gozleri onun ureyinin guzguzudur.Hemcinin insanin sifeti de onun daxili obrazini gosterir.Esasen insan gocaldigca daxili sifetine cixir(nurani sifetler ve zehrimar sifetler).Odur ki,geyim insanin daxili obrazi zadi deyil.Cindir geyinmishin daxili ola biler ki,galstuklu ve ter-temiz geynmishden daha pak olsun.

Insanin istediyi ve ya istemediyi paltarlarin geymesine zovg deyilir.Insan zovgunun onun daxili obrazi ile hec bir elagesi yoxdur.Umumiyyetle geyim insanin daxili obrazini hec vaxt vere bilmez.

Link to comment
Share on other sites

Siz yegin ki, Molla Nesreddinini paltarlina gore meclisin yuxari bashinda otuzdurduglari ehvalati bilersiniz.Geyime gore insana giymet vermek olmaz,ve bu hec de onun daxili obrazi deyildir.Insanin daxili obrazi onun gozleridir.Insanin gozleri onun ureyinin guzguzudur.Hemcinin insanin sifeti de onun daxili obrazini gosterir.Esasen insan gocaldigca daxili sifetine cixir(nurani sifetler ve zehrimar sifetler).Odur ki,geyim insanin daxili obrazi zadi deyil.Cindir geyinmishin daxili ola biler ki,galstuklu ve ter-temiz geynmishden daha pak olsun.

Insanin istediyi ve ya istemediyi paltarlarin geymesine zovg deyilir.Insan zovgunun onun daxili obrazi ile hec bir elagesi yoxdur.Umumiyyetle geyim insanin daxili obrazini hec vaxt vere bilmez.

Bu ifade hech cur duzgun ola bilmez. Qarshidan gelen "gozelchenin" geyimine gore bilmek olar ki, o hansi meqsedle bele geyinib, hansi heyat terzini yashayir ve ya hardan, hara gedir :) Insan ozune layiq bildiklerini geyinir. Ozune yarashdirmadigini ozunden uzaq edir. O tip insanlar "minimum geyim, maximum eza" prinsipine emel edirse, bu daxili alemden xeber vermir? ;) (bir daha tekrar edirem ki, eger istediyi kimi geyinirse! Chunki, 1 choxlari bacardiqlari kimi geyinir)

Raziyam ki, kishiler baximindan bu 1 az chetindir, ekseriyyet kostyum geyine biler ve sen hech kimi bir-birinden ayira bilmezsen. Amma kostyum geyinmeyen cavan oglanlar da var ki, onun geyiminden hiss olunur ki, Nizami kuchesinde gezmeye onu ne vadar edir :)

Link to comment
Share on other sites

Bu ifade hech cur duzgun ola bilmez. Qarshidan gelen "gozelchenin" geyimine gore bilmek olar ki, o hansi meqsedle bele geyinib, hansi heyat terzini yashayir ve ya hardan, hara gedir :) Insan ozune layiq bildiklerini geyinir. Ozune yarashdirmadigini ozunden uzaq edir. O tip insanlar "minimum geyim, maximum eza" prinsipine emel edirse, bu daxili alemden xeber vermir? ;) (bir daha tekrar edirem ki, eger istediyi kimi geyinirse! Chunki, 1 choxlari bacardiqlari kimi geyinir)

Raziyam ki, kishiler baximindan bu 1 az chetindir, ekseriyyet kostyum geyine biler ve sen hech kimi bir-birinden ayira bilmezsen. Amma kostyum geyinmeyen cavan oglanlar da var ki, onun geyiminden hiss olunur ki, Nizami kuchesinde gezmeye onu ne vadar edir :)

Geyim eshyadir,insan ise canli varligdir.Eshyaya baxib insanin daxili alemine giymet vermek palciga batmish gizilin palcigina baxib gizila giymet vermeye benzeyir.Geyim,yenede deyirem,insanin zovgudur.Bunun insanin daxili alemine dexli yoxdur.Это вопрос вкуса.Garshidan gelen "gozelchenin" geyimine gore daxili alemini bile bilmezsiz,sizin fikiriniz hegiget olmayada biler.Insanin daxili obrazina giymet vermek bele asant olsaydi insan geliz mehfum sayilmazdi.Insanin daxili obrazini onunla unsiyyetden,gozlerinden,hereketlerinden,danishigindan bilmek olar.Ruslarda bele bir soz var "Глупца невозможно познать пока не откроет рот".Geyime gore insanin megsedini de ayird etmek olmaz.Bezi gadinlar mini gymeyi sevirler,bezileri maksi geyinirler.Indi bu o demek deyil ki,mini geyinenler yungul xasiyyetdiler,maksi geyinenler ise yox.Men shexsen insanlara bu cure,paltarina gore giymet vermirem.Onlarin daxili obrazlari menim ucun unsiyyetden sonra acilir.Insan da var illernen dostlug edirsen hec daxili obrazini da anlaya bilmirsen,siz de deyirsiniz ki,geyim daxili obrazi gosterir.Geyim sadece olarag zovgdur,vessalam.Siz yegin ki,Isatambuldaki turk oglanin azeri gizini nece "публичный дом"-dan xilas etdiyini eshitmish olarsiniz,coxdanki ehvalatdir.Orada da gizin geyimi minide,nece deyerler "gozelce" sifetinde idi.Amma,oglan onun geyimine yox, gozlerine ve sifetine fikir verib anladi ki,burada mesele bashga gurdur.Bir balaca unsiyyetden sonra melum olur ki,gizi mecbur edibler,bu ve ya diger sebeblere gore.Ve oglan onu oradan xilas edir.Eger insanlarin yalniz geyimlerine fikir versek,onlarin daxili obrazlarini,daxilinde neler kecirtdiklerini hec vaxt anlaya bilmerik.1000% eminem ki,geyim insanin daxili obrazini hec vaxt vermirInsani bele ucuz giymetlendirmeyin terefdari deyilem.Geyim insanin zovgunden bashga bir shey deyil.

Link to comment
Share on other sites

Men ise fikirleshirem ki,insanin daxili aleminin guzgusudur.Hansisa paltari geyinmek isteyi daxilden gelirse,nece demek olar ki,onlarin bir-biri ile hec bir elagesi yoxdur?Meselen xasiyyetce agir,temkinli insanlar sizce yungul,bayagi,shit paltar geyine bilerler ve ya eksine?Romantikaya meyilli insanlarin geyimi yeni bashgalarindan hec secilmir?

Link to comment
Share on other sites

Bele bir soz var"Deli girmizini sever".Indi bu o demek deyil ki,girmizi geyinenler delidiler.Insanin daxili aleminin gizgusu onun gozleridir,глаза-это зеркало души.Geyimin ne xasiyyete,ne de ki,yungulluye dexli var.Sizin mentigle Jirinovski en medeniyyetli ve alicenab xasiyyetli deputatdir,cunki,geyimi ne yunguldur,ne bayagi nede ki,shitdir.Geyim meselesinde size yuzlerle insanlari misal getirerem ki,geyimleri hec de daxili alemini buruze vermir.

Link to comment
Share on other sites

Garshidan gelen "gozelchenin" geyimine gore daxili alemini bile bilmezsiz,sizin fikiriniz hegiget olmayada biler.Insanin daxili obrazina giymet vermek bele asant olsaydi insan geliz mehfum sayilmazdi.Insanin daxili obrazini onunla unsiyyetden,gozlerinden,hereketlerinden,danishigindan bilmek olar.

Bezi gadinlar mini gymeyi sevirler,bezileri maksi geyinirler.Indi bu o demek deyil ki,mini geyinenler yungul xasiyyetdiler,maksi geyinenler ise yox.

Insan da var illernen dostlug edirsen hec daxili obrazini da anlaya bilmirsen,siz de deyirsiniz ki,geyim daxili obrazi gosterir.Geyim sadece olarag zovgdur,vessalam.Siz yegin ki,Isatambuldaki turk oglanin azeri gizini nece "публичный дом"-dan xilas etdiyini eshitmish olarsiniz,coxdanki ehvalatdir.

Eger insanlarin yalniz geyimlerine fikir versek,onlarin daxili obrazlarini,daxilinde neler kecirtdiklerini hec vaxt anlaya bilmerik.1000% eminem ki,geyim insanin daxili obrazini hec vaxt vermir

Xarici gözəlliyi ilə daxili gözəlliyi üst-üstə düşməyən kifayət qədər insanlar vardır. Geyim öz nömbəsində daxili aləmin təzahür formasıdı. Təvazökar, sadə, utancaq birini mini geyimdə görə bilərsinizmi? Əsla! Bunun belə olmadığını hamınız bilirik. Yolda gedərkən mini geyinmiş bir xanıma ola münasibət sizcə necə olar? Sizcə, hər hansı bir artıq ifadəni eşitmək istəməyən xanım, belə geyimlə cəmiyyət içərisinə çıxarmı? Bilirsiniz ki, bu sualın da cavabı "yox"dur. Təbii ki, insanın danışığına əsasən onun kimliyini təyin etmək olur. Amma imkansızlıq açıq-saçıq geyinmək üçün səbəb ola bilməz. Onda kasıb insanlar açıq-saçıq geyinməlidirlər ki, parça və ya geyimiz haqqı buna imkan verirdi. :nettt:

Mən o cür xanımlara haqq qazandırmasam da, bəzən həyatının belə gətirdiyini hardasa başa düşürəm. Amma yenə də bəraət qazandırmıram. O ki, qaldı həmin oğlana o oğlana əhsn ki, bir xanımı elə bataqlıqdan çıxarıb.

Link to comment
Share on other sites

Xarici gözəlliyi ilə daxili gözəlliyi üst-üstə düşməyən kifayət qədər insanlar vardır. Geyim öz nömbəsində daxili aləmin təzahür formasıdı. Təvazökar, sadə, utancaq birini mini geyimdə görə bilərsinizmi? Əsla! Bunun belə olmadığını hamınız bilirik. Yolda gedərkən mini geyinmiş bir xanıma ola münasibət sizcə necə olar? Sizcə, hər hansı bir artıq ifadəni eşitmək istəməyən xanım, belə geyimlə cəmiyyət içərisinə çıxarmı? Bilirsiniz ki, bu sualın da cavabı "yox"dur. Təbii ki, insanın danışığına əsasən onun kimliyini təyin etmək olur. Amma imkansızlıq açıq-saçıq geyinmək üçün səbəb ola bilməz. Onda kasıb insanlar açıq-saçıq geyinməlidirlər ki, parça və ya geyimiz haqqı buna imkan verirdi. :nettt:

Mən o cür xanımlara haqq qazandırmasam da, bəzən həyatının belə gətirdiyini hardasa başa düşürəm. Amma yenə də bəraət qazandırmıram. O ki, qaldı həmin oğlana o oğlana əhsn ki, bir xanımı elə bataqlıqdan çıxarıb.

Xarici ve daxili gozellikler bilavasite canli insan ile baglidir,onun emelleri ve yashayishi ile,daha geyim ile yox.Menim dediyim de odur ki,her hansi bir eshya canli insanin xarakterini vere bilmez.Beli,men utancag ve cox terbiyeli gizlar gormushem ki,onlar mini yubkada da gezir,maksidede ,shalvarda da.Hemcinin terbiyesizleri de maksi yubkada,ve cox solidni geyinen gormushem.Geyim yalniz zovgdur.Beli,var zovglu insan,var zovgsuz.Herden gormek olar ki,gombul arvad eynine dar shalvar geyib gedir.Eybecer gorsenir.Halbu ki,yubka geyse belke de normal olardi.Buna deyirler zovgzus geyim,yeni ki,geyim zovgu bu adamda yoxdur.Amma,bu o demek deyil ki,biz onun daxili alemine giymet veririk,esla yox.Daxili alemini bir-iki kelme kecib ozumuzde ne ise tesevvur yarada bilerik.Camaat 20 il bir yerde gonshu olurlar amma hec bir birinin xasiyyetlerine beled ola bilmirler,siz de burada deyirsiniz ki,sadece geyimle insanin xasiyyetini bilmek olar.Insanin daxili alemi cox geliz meseledir.Bir dene geyimle bunu demek olmaz.Munasibet yashadigin cemiyyetden asilidir.Biz burada umumiyyetle "geyim insanin daxili alemini gosterir ya yoxdan danishirig."Sherg olkelerinin oz geyimleri ve insanlarin ozunemexsus mentalitetleri vardir.Gerb olkelerinde, mesel ucun,men shortide sheherde gezsem,bu normal sayilir.Umumiyyetle,hec kim biri-birine fikir vermir.Bakida ise o saat hemi barmag ile gosterecekdir ki,buna bax shortide gezir.Mentalitet meselesi.Amma,bu hec de daxili alemi gostermir.Bakida men o geder mini yubkali gizlar gormushem ki,10-cu sinif,20-21,25 yashlilar.Bu hec de onlarin yungul xasiyyetliyini demir.Insanin daxili alemi bashga sheydir,gozel ve yarashigli geyinilmish bir parca ile insanin ureyini ve daxilini bilmek olmaz.

Link to comment
Share on other sites

Bele bir soz var"Deli girmizini sever".Indi bu o demek deyil ki,girmizi geyinenler delidiler.Insanin daxili aleminin gizgusu onun gozleridir,глаза-это зеркало души.Geyimin ne xasiyyete,ne de ki,yungulluye dexli var.Sizin mentigle Jirinovski en medeniyyetli ve alicenab xasiyyetli deputatdir,cunki,geyimi ne yunguldur,ne bayagi nede ki,shitdir.Geyim meselesinde size yuzlerle insanlari misal getirerem ki,geyimleri hec de daxili alemini buruze vermir.

"Deli girmizini sever" ele bele demeyibler ,yegin ki,hansisa mentige soykenir de.Delilik indi daxili alemden gelmir?Jirinivski ise artistlik eleyir publika garshisinda,siz bilmirem neye deyirsiniz medeniyyet,amma o hec de medeniyyetsiz deyildir.O sadece olarag ona tapshirilan rolu oynayir,ozu de cox peshekarcasina.Gardash her kesin bu meselede ozel bir fikri ola biler,amma men hec cur inanmiram ki,medeni,abirli-heyali birisinin geyiminde onun bu cehedlerini hiss etmek mumkun olmasin.Bunu umumiyyetle bashga xasiyyetlere malik insanlar hagginda da demek olar.Daxili alemi "xeste" insanlar ise lap bezenib-duzenib ozlerini imam ovladi kimi etrafa tegdim etseler de,onsuz da gec-tez haradasa "osecka" verirler ki,bu haggda da bashga bir atalar meseli var... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Geyim eshyadir,insan ise canli varligdir.Eshyaya baxib insanin daxili alemine giymet vermek palciga batmish gizilin palcigina baxib gizila giymet vermeye benzeyir.

Geyim eshyadir, raziyam. Amma ele eshyadir ki, hansini ki, insan sechir. Chunki, ureyi isteyir, ozune yarashdirir :) Yene de daxili alem meseledi :) Palchiga batmish qiz dediz, ayaqqabilari seliqesiz olan insanlar yadima dushdu. Beli, ele insanlar var ki, (fehle, bazarda satici) bu onlarin heyat terzidir, seliqelerine her gun fikir vere bilmirler, vere de bilmezler. Amma ele insan var ki, temizliyine pinti oldugu uchun fikir vermir. Ayaqqabilarini temizleyib geyinmek mumkun oldugu halda, buna fikir vermir, ust-bashi temiz, amma ayaqqabilari palchiq ichinde:) Bu da daxili alemden xeber verir. Etdiyimiz ve etmediyimiz her shey daxilen verdiyimiz qerarlarin neticesidir :)

Garshidan gelen "gozelchenin" geyimine gore daxili alemini bile bilmezsiz,sizin fikiriniz hegiget olmayada biler

Beli, tam bilmek olmasa da, "nelerise" bilmek olar. Ve hemin "nelerse" artiq yeterlidir ki, bizim cemiyyetde o tip insanlarin hansi rol oynadigini gorek. Sohbet sadece mini geyinen xanimdan getmir, ele xanimlar var ki, bu heqiqeten onlara yarashir, hem yash, hem vucud baximindan. Men tamamile vulqar geyinmish qadinlardan gedir.

Eger insanlarin yalniz geyimlerine fikir versek,onlarin daxili obrazlarini,daxilinde neler kecirtdiklerini hec vaxt anlaya bilmerik

Men YALNIZ sozunu ishletmemishem :nettt: Her shey o derecede asan olsaydi, etrafimizda ancaq lazimi insanlar olardi. Insanlari ise bize zaman tanidir. Men insanlarin neler hiss etdiklerinden, ne dushunduklerinden danishmiram ki. Bunlari kenardan anlayib, duymaq mumkun deyil. Amma her halda ele nyuanslar var ki, anlamaq olur ki, bu insanin bu cur geyinmeye ne vadar edir

Link to comment
Share on other sites

Bele bir soz var"Deli girmizini sever".Indi bu o demek deyil ki,girmizi geyinenler delidiler.Insanin daxili aleminin gizgusu onun gozleridir,глаза-это зеркало души.Geyimin ne xasiyyete,ne de ki,yungulluye dexli var.Sizin mentigle Jirinovski en medeniyyetli ve alicenab xasiyyetli deputatdir,cunki,geyimi ne yunguldur,ne bayagi nede ki,shitdir.Geyim meselesinde size yuzlerle insanlari misal getirerem ki,geyimleri hec de daxili alemini buruze vermir.

Sizin yuzlerle getireceyiniz misalin hamisi tutarli deyil axi, Cenab BUD :nettt: Kostyumlu kishilerden danishmaga deymez, chunki onlar hamisi texmini eyni gorunurler. Qirmizi reng ise insanin deliliyinden xeber vermese de, delisovlugundan, chilgin xasiyyetinden xeber vere biler. Men qirmizi rengli eshyalar danishagi sevmirem, chunki, bu reng mene gore chox "qishqirandi", nezer celb edendi ve "isti" rengdi. Daha sakit ve xosh renglere ustunluk verirem. Bu da daxili alemden xeber verir :)

Link to comment
Share on other sites

"Deli girmizini sever" ele bele demeyibler ,yegin ki,hansisa mentige soykenir de.Delilik indi daxili alemden gelmir?Jirinivski ise artistlik eleyir publika garshisinda,siz bilmirem neye deyirsiniz medeniyyet,amma o hec de medeniyyetsiz deyildir.O sadece olarag ona tapshirilan rolu oynayir,ozu de cox peshekarcasina.Gardash her kesin bu meselede ozel bir fikri ola biler,amma men hec cur inanmiram ki,medeni,abirli-heyali birisinin geyiminde onun bu cehedlerini hiss etmek mumkun olmasin.Bunu umumiyyetle bashga xasiyyetlere malik insanlar hagginda da demek olar.Daxili alemi "xeste" insanlar ise lap bezenib-duzenib ozlerini imam ovladi kimi etrafa tegdim etseler de,onsuz da gec-tez haradasa "osecka" verirler ki,bu haggda da bashga bir atalar meseli var... :devil:

Siz eger terbiyesiz ve exlagsiz olan Jirinovskini paltarina gore medeniyyetli adlandirirsinizsa buradan melum olur ki,palatrla nece adama giymet verirler.Men hemishe eshitmishdim ki,dunyada ele adamlar var ki,insana paltarina gore giymet verirler,amma,hec vaxt bele adamlara rast gelmemishdim.Bu forumda rast geldim,ve bu menim ucun syurpriz oldu,ruslar bele yerde deyib:век живи,век учись.

Link to comment
Share on other sites

Sizin yuzlerle getireceyiniz misalin hamisi tutarli deyil axi, Cenab BUD :nettt: Kostyumlu kishilerden danishmaga deymez, chunki onlar hamisi texmini eyni gorunurler. Qirmizi reng ise insanin deliliyinden xeber vermese de, delisovlugundan, chilgin xasiyyetinden xeber vere biler. Men qirmizi rengli eshyalar danishagi sevmirem, chunki, bu reng mene gore chox "qishqirandi", nezer celb edendi ve "isti" rengdi. Daha sakit ve xosh renglere ustunluk verirem. Bu da daxili alemden xeber verir :)

Siz her sheyi duz deyirsiniz men sizinle raziyam,sadece olarag siz insanin zovgi ile onun daxili alemini biri-birine gatmisiniz.Var zovglu insan,var zovgsuz.Geyim secimi de yalniz buna gore olur.ZOVG. :morqqqq:

Link to comment
Share on other sites

Geyim eshyadir, raziyam. Amma ele eshyadir ki, hansini ki, insan sechir. Chunki, ureyi isteyir, ozune yarashdirir :) Yene de daxili alem meseledi :) Palchiga batmish qiz dediz, ayaqqabilari seliqesiz olan insanlar yadima dushdu. Beli, ele insanlar var ki, (fehle, bazarda satici) bu onlarin heyat terzidir, seliqelerine her gun fikir vere bilmirler, vere de bilmezler. Amma ele insan var ki, temizliyine pinti oldugu uchun fikir vermir. Ayaqqabilarini temizleyib geyinmek mumkun oldugu halda, buna fikir vermir, ust-bashi temiz, amma ayaqqabilari palchiq ichinde:) Bu da daxili alemden xeber verir. Etdiyimiz ve etmediyimiz her shey daxilen verdiyimiz qerarlarin neticesidir :)

Beli,siz duz vurgulayirsiniz.Buna zovg deyilir.Her bir insan oz zovgune gore paltar secir,daha xasiyyetine gore yox.Men bilmirem burada basha dushulmemesi ne var axi? gizildish Paltar ile insana giymet vermek olmaz.

Link to comment
Share on other sites

Siz eger terbiyesiz ve exlagsiz olan Jirinovskini paltarina gore medeniyyetli adlandirirsinizsa buradan melum olur ki,palatrla nece adama giymet verirler.Men hemishe eshitmishdim ki,dunyada ele adamlar var ki,insana paltarina gore giymet verirler,amma,hec vaxt bele adamlara rast gelmemishdim.Bu forumda rast geldim,ve bu menim ucun syurpriz oldu,ruslar bele yerde deyib:век живи,век учись.

Sehviniz var gardash.Shexsen men hec vaxt insanlara geyimine gore giymet vermirem,amma bunun muzakire olunan meseleye hec bir dexli yoxdur.Deyek ki,men xasiyyetce pomantik bir insanam(mesel ucun yazdim)ve tebii ki,xasiyyetime uygun olarag geyinib cemiyyet icerisine cixiram.Bu o demek deyil ki,hami meni geyimime gore gebul edecekdir?Haminin guya ki,romantiklerden xoshu gelir ki,hele bir paltarinia da munasibet bildirsinler?Hami insanlari aglina,derrakesine,umumiyyetle daxili alemine gore giymet verir.Butun bu sadaladiglarimsa insanlarda muxtelif formalarda biruze verilir ki,bunlardan da biri geyimdir.Siz geyimi haradan ve nece geldi almirsiniz ki?Tebii ki,secirsiniz,xoshunuza geldikden sonra alirsiniz.Yaxshi bu xosha gelmek hissleri haradan gaynaglanir?

Link to comment
Share on other sites

Sehviniz var gardash.Shexsen men hec vaxt insanlara geyimine gore giymet vermirem,amma bunun muzakire olunan meseleye hec bir dexli yoxdur.Deyek ki,men xasiyyetce pomantik bir insanam(mesel ucun yazdim)ve tebii ki,xasiyyetime uygun olarag geyinib cemiyyet icerisine cixiram.Bu o demek deyil ki,hami meni geyimime gore gebul edecekdir?Haminin guya ki,romantiklerden xoshu gelir ki,hele bir paltarinia da munasibet bildirsinler?Hami insanlari aglina,derrakesine,umumiyyetle daxili alemine gore giymet verir.Butun bu sadaladiglarimsa insanlarda muxtelif formalarda biruze verilir ki,bunlardan da biri geyimdir.Siz geyimi haradan ve nece geldi almirsiniz ki?Tebii ki,secirsiniz,xoshunuza geldikden sonra alirsiniz.Yaxshi bu xosha gelmek hissleri haradan gaynaglanir?

Deyesen yavash-yavash ortag mexrece gelirik.Men geyimi oz zovgume gore alib geyinirem,daha xasiyyetime ve daxili obrazima gore yox.Siz bilirsiniz zovg nedir?

Link to comment
Share on other sites

Biz her gozel ve zovgnen geyinmish insan gorende deyirik:"bunun ne gozel zovgu varmish",daha demirik:"bunun ne gozel xasiyyeti ve daxili obrazlari varmish".Zovgsuz geyinene ise deyirik ki,bu adamin zovgi yoxdur.Herden kimse ozunun zovgsuzluyunu bilerek refigesinden xahish edir ki,ona gozel bir paltar secsin,cunki,refigesi gozel zovge malikdir.Bu xosha gelmek hissler zovgden yaranir. :morqqqq:

Link to comment
Share on other sites

Biz her gozel ve zovgnen geyinmish insan gorende deyirik:"bunun ne gozel zovgu varmish",daha demirik:"bunun ne gozel xasiyyeti ve daxili obrazlari varmish".Zovgsuz geyinene ise deyirik ki,bu adamin zovgi yoxdur.Herden kimse ozunun zovgsuzluyunu bilerek refigesinden xahish edir ki,ona gozel bir paltar secsin,cunki,refigesi gozel zovge malikdir.Bu xosha gelmek hissler zovgden yaranir. :morqqqq:

Ay-yay-yay, sizce Nizami kuchesinde gezen 1.80 sm.lik boyu olan, bedeninin cemi 20%ni ortmush xanima "Bu ne yaman zovqsuzdur!" deyirler? :looool: Men renglerin ahengliyini, stillerin uyushumunu, ayaqqabi ile chantanin ve ya kemerin uygunlugundan danishmiram ki, bunu zovqle elaqelendirim :nettt: Men daxilden qaynaqlanan paltar sechiminden danishiram ki, bu da sirf insanin hansi dushunceye, dunya gorushune, hetta exlaqa sahib oldugundan xeber verir (hemishe yox, paltar altinda gizlenen "bir neche uzlu" insanlar da var, bunu istisna etmirem)

Link to comment
Share on other sites

Biz her gozel ve zovgnen geyinmish insan gorende deyirik:"bunun ne gozel zovgu varmish",daha demirik:"bunun ne gozel xasiyyeti ve daxili obrazlari varmish".Zovgsuz geyinene ise deyirik ki,bu adamin zovgi yoxdur.Herden kimse ozunun zovgsuzluyunu bilerek refigesinden xahish edir ki,ona gozel bir paltar secsin,cunki,refigesi gozel zovge malikdir.Bu xosha gelmek hissler zovgden yaranir. :morqqqq:

Siz artig movzunu bashga istigamete yoneldirsiniz.Movzunun adi beledir-"Geyim...insanin daxili alemidirmi?Belke evvelce aydinlashdirag ki,daxili alem ne olan sheydir?Insanin xasiyyeti,zovgu ve s.cemi onun daxili alemini teshkil edir.Siz de tesdig edirsiniz ki,insanin geyimi onun zovgunun seviyyesini gosterir.Yaxshi zovg ozu daxilden gelen hiss deyilse bes haradan gaynaglanir?Men yazmishdim ki,insanin daxili aleminden gelen hissleri,xasiyyeti ve s.etrafdaki insanlar garshisinda muxtelif formalarda tezahur edir ki,bunun da biri geyimdir.Hemin hisslerden biri de zovgdur.Indi bu hiss kimdese guclu inkishaf edib,kimde ise zeif bu bashga bir muzakirenin movzusudur,amma zovg daxilden gelen, bizim geyimimize bilavasite tesir eden, tenzimleyen bir hissdir ki,bu da movzuda goyulan suali tesdig edir.

Link to comment
Share on other sites

Siz artig movzunu bashga istigamete yoneldirsiniz.Movzunun adi beledir-"Geyim...insanin daxili alemidirmi?Belke evvelce aydinlashdirag ki,daxili alem ne olan sheydir?Insanin xasiyyeti,zovgu ve s.cemi onun daxili alemini teshkil edir.Siz de tesdig edirsiniz ki,insanin geyimi onun zovgunun seviyyesini gosterir.Yaxshi zovg ozu daxilden gelen hiss deyilse bes haradan gaynaglanir?Men yazmishdim ki,insanin daxili aleminden gelen hissleri,xasiyyeti ve s.etrafdaki insanlar garshisinda muxtelif formalarda tezahur edir ki,bunun da biri geyimdir.Hemin hisslerden biri de zovgdur.Indi bu hiss kimdese guclu inkishaf edib,kimde ise zeif bu bashga bir muzakirenin movzusudur,amma zovg daxilden gelen, bizim geyimimize bilavasite tesir eden, tenzimleyen bir hissdir ki,bu da movzuda goyulan suali tesdig edir.

Zovg mehz insanin hissleridir,nece ki,eshitme,dad bilme,gorme,toxunma ve s.hissleri kimi.Bu hisslerin insanin daxili alemi ile hec bir elagesi yoxudr,xususen de xasiyyetile.Sizin sevdiyiniz yemeyi men ola biler ki,sevmeyim,sizin xoshladiginiz paltari men ola biler ki,xoshlamayim.Yeni ki,bunlar hamisi insanin xarici alemle elgedar olan hissleridir.Insanin daxili alemini ise onun hereketleri,dushunceleri,danishigi,ve s. tezahur etdirir.Geyim sadece olarag insanin zovgudur ve daxili alemi,xasiyyeti hec vaxt tezahur etdire bilmez.Siz romantikin birini misal getirdiniz.Belli,cavan oglan romantik hisslere gapilarag oz zovgune uygun paltar secir,bu o demek deyil ki,biz onun xasiyyetini ve daxili obrazini goruruk.60 yashli romantik kishi ne etmelidir?60 yashli romantik kishi de oz yashina ve zovgune uygun paltar secib geyir,vessalam.Eger geyim daxili alemden gelen hissleri,xasiyyeti ve s. tezahur etdirseydi etrafdaki insanlar gozel zovgnen geyinmish manyakin o saat xasiyyetini gorerdiler. gizildish Yaxshi size onda bu movzunun tersini sual edim.Daxili alemi pozgun nece paltar geymelidir?Xasiyyeti kobud hansi geyimde gezmelidir?Xeyirxah adamin geyimi nece olmalidir?Bash kesen,ogru ve namussuzun geyim terzini deye bilersiniz?Axi geyim insanin daxili alemini ve xasiyyetini gosterir.

Link to comment
Share on other sites

Ay-yay-yay, sizce Nizami kuchesinde gezen 1.80 sm.lik boyu olan, bedeninin cemi 20%ni ortmush xanima "Bu ne yaman zovqsuzdur!" deyirler? :looool: Men renglerin ahengliyini, stillerin uyushumunu, ayaqqabi ile chantanin ve ya kemerin uygunlugundan danishmiram ki, bunu zovqle elaqelendirim :nettt: Men daxilden qaynaqlanan paltar sechiminden danishiram ki, bu da sirf insanin hansi dushunceye, dunya gorushune, hetta exlaqa sahib oldugundan xeber verir (hemishe yox, paltar altinda gizlenen "bir neche uzlu" insanlar da var, bunu istisna etmirem)

O xanim Nizami kucesinde gezdiyine gore bele deyirsiniz,yoxsa geyimine gore?Hemin xanim medeni geyinib opera-balet teatrindan gol-gola bir oglannan cixsa idi ne deyerdiniz?

Geyim yalniz insanin zovgudur,bashga sheyler,kuceler,ne bilim evler,bunlar hamisi insanin seviyyesidir.Guya Nizami kucesine xanim medeni geyinib cixa bilmez,shalvar ile,uzun yubkada meger az xanim olur Nizami kimi kucelerde?

Xanim var uzune bir vedre krem vurur,dodagina da bir kilo pamada.Xanim da var uz-dodagini zovgle bezeyir.Var zovglu insan,var zovgsuz.Geyim de zovge goredir.Eger menim zovgum yoxdursa ve siz menim ucun oz zovgunuza uygun paltar alirsinizsa, bu, sizin mentigle o demekdir ki,men sizin xasiyyetinizi,daxili obrazinizi biruze verirem.Bele olan halda insanlar menim daxili alemimi bilmeyecekler.

Link to comment
Share on other sites

Zovg mehz insanin hissleridir,nece ki,eshitme,dad bilme,gorme,toxunma ve s.hissleri kimi.Bu hisslerin insanin daxili alemi ile hec bir elagesi yoxudr,xususen de xasiyyetile.Sizin sevdiyiniz yemeyi men ola biler ki,sevmeyim,sizin xoshladiginiz paltari men ola biler ki,xoshlamayim.Yeni ki,bunlar hamisi insanin xarici alemle elgedar olan hissleridir.Insanin daxili alemini ise onun hereketleri,dushunceleri,danishigi,ve s. tezahur etdirir.Geyim sadece olarag insanin zovgudur ve daxili alemi,xasiyyeti hec vaxt tezahur etdire bilmez.Siz romantikin birini misal getirdiniz.Belli,cavan oglan romantik hisslere gapilarag oz zovgune uygun paltar secir,bu o demek deyil ki,biz onun xasiyyetini ve daxili obrazini goruruk.60 yashli romantik kishi ne etmelidir?60 yashli romantik kishi de oz yashina ve zovgune uygun paltar secib geyir,vessalam.Eger geyim daxili alemden gelen hissleri,xasiyyeti ve s. tezahur etdirseydi etrafdaki insanlar gozel zovgnen geyinmish manyakin o saat xasiyyetini gorerdiler. gizildish Yaxshi size onda bu movzunun tersini sual edim.Daxili alemi pozgun nece paltar geymelidir?Xasiyyeti kobud hansi geyimde gezmelidir?Xeyirxah adamin geyimi nece olmalidir?Bash kesen,ogru ve namussuzun geyim terzini deye bilersiniz?Axi geyim insanin daxili alemini ve xasiyyetini gosterir.

Sizce bashkesenlik,ogurlug,pozgunlug insanin xasiyyetidir?Bir de ki,burda kimin hansi paltari geyinmeyini muzakire etmirik.Sohbet ondan gedir ki,geyim insanin daxili aleminden gelir yoxsa yox?Gardash biz sizinle ayri-ayri dillerde danishirig,ona gore de gelin bu mesele etrafindaki diskussiyamizi burdaca yekunlashdirag.Men sizin fikrinizi oyrendim,siz de menim,bunu davam etdirmekde daha bir luzum gormurem.Size hormetle...

Link to comment
Share on other sites

O xanim Nizami kucesinde gezdiyine gore bele deyirsiniz,yoxsa geyimine gore?

Yoo, kuchenin insana ne aidiyyati var :nettt: Sadece men daha chox hemin kuchede bele vulqar geyimli (xanim demeye dilim de gelmir) birilerine rast gelmishem. Belke ona gore de ki, hemin kuche merkezidir ve daha izdihalmidir? :unsure:

Hemin xanim medeni geyinib opera-balet teatrindan gol-gola bir oglannan cixsa idi ne deyerdiniz?

Medeni geyinen insan etraf aleme, insanlara hormet eden insandi. Vaxt vardi deyirdiler ki, Roya yaxshi qizdi, sadece ele geyinir. Amma Irade Ibrahimova medeni geyinse de ..... Amma mence Tvde mugenni, cemiyyetde de siravi vetendash, her ne menfi xususiyyeti olsa da hech olmasa medeniyyet gosterib, onu goren insanlari oz yerine utandirmamalidir

Guya Nizami kucesine xanim medeni geyinib cixa bilmez,shalvar ile,uzun yubkada meger az xanim olur Nizami kimi kucelerde?

Siz menim fikrimin megzini anlamayib, cavab verirsiz. Ona gore men de "Nizami kuchesini sadece misal olaraq yazdim" demekle kifayetlenirem :)

Xanim var uzune bir vedre krem vurur,dodagina da bir kilo pamada.Xanim da var uz-dodagini zovgle bezeyir.Var zovglu insan,var zovgsuz

Uzunu ashiri derecede bezeyen, dodaqlarini shishirdib, qashlarini tatuaj edenin zovqle ortaq 1 ceheti yoxdur. Bu onun bu cur gorunmek istemek hevesidir. Sebebi ise onun meneviyyatindan ireli gelir ki, iradesi zeif olan eks cinsin numayendelerini oz toruna kechirsin ;)

Link to comment
Share on other sites

Xarici ve daxili gozellikler bilavasite canli insan ile baglidir,onun emelleri ve yashayishi ile,daha geyim ile yox.Menim dediyim de odur ki,her hansi bir eshya canli insanin xarakterini vere bilmez.Beli,men utancag ve cox terbiyeli gizlar gormushem ki,onlar mini yubkada da gezir,maksidede ,shalvarda da.Hemcinin terbiyesizleri de maksi yubkada,ve cox solidni geyinen gormushem.Geyim yalniz zovgdur.Beli,var zovglu insan,var zovgsuz.Herden gormek olar ki,gombul arvad eynine dar shalvar geyib gedir.Eybecer gorsenir.Halbu ki,yubka geyse belke de normal olardi.Buna deyirler zovgzus geyim,yeni ki,geyim zovgu bu adamda yoxdur.Amma,bu o demek deyil ki,biz onun daxili alemine giymet veririk,esla yox.Daxili alemini bir-iki kelme kecib ozumuzde ne ise tesevvur yarada bilerik.Camaat 20 il bir yerde gonshu olurlar amma hec bir birinin xasiyyetlerine beled ola bilmirler,siz de burada deyirsiniz ki,sadece geyimle insanin xasiyyetini bilmek olar.Insanin daxili alemi cox geliz meseledir.Bir dene geyimle bunu demek olmaz.Munasibet yashadigin cemiyyetden asilidir.Biz burada umumiyyetle "geyim insanin daxili alemini gosterir ya yoxdan danishirig."Sherg olkelerinin oz geyimleri ve insanlarin ozunemexsus mentalitetleri vardir.Gerb olkelerinde, mesel ucun,men shortide sheherde gezsem,bu normal sayilir.Umumiyyetle,hec kim biri-birine fikir vermir.Bakida ise o saat hemi barmag ile gosterecekdir ki,buna bax shortide gezir.Mentalitet meselesi.Amma,bu hec de daxili alemi gostermir.Bakida men o geder mini yubkali gizlar gormushem ki,10-cu sinif,20-21,25 yashlilar.Bu hec de onlarin yungul xasiyyetliyini demir.Insanin daxili alemi bashga sheydir,gozel ve yarashigli geyinilmish bir parca ile insanin ureyini ve daxilini bilmek olmaz.

Təkrar olaraq geyimin insanın daxili aləminin təzahür forması olması fikrini təsdiqləyirəm. Şübhəsiz ki, daxili aləm yalnız xarici görünüşlə ölçülmür. Bunu heç kim iddia etmir. Əgər yalnız danışığı daxili aləmi müəyyən edən kriteriya kimi qəbul edirsinizsə, geyim də danışıq qədər əhəmiyyətə malikdir. Ola bilsin ki, müəyyən utancaq qızların geyimləri açıq-saçıq olsun, bunu ümumi olaraq qiymətləndirməyi düzgün hesab etmirəm. İnanmıram ki, hansısa utancaq xanım yubkasını darta-darta yol getsin. Utanacaqsa, niyə geyinir? Əgər geyinirsə, deməli utanmır. Axı onu bu cür geyinməyə kim vadar edir? Hələ orta məktəb qızları. :unsure:

Biz bu mövzuda zövq və ya zövqsüzlüyü deyil, geyimlə daxili aləmin əlaqəsini müzakirə edirik. Zövqsüzlüklə açıq-saçıq geyim tamamilə fərqli anlayışlardır. Bunları xahiş edirəm eyniləşdirməyin.

Qonşular məsləsinə gəlincə. Burada ümumiyyətlə geyimin heç bir rol oynamadığını çoxları təsdiq edər. Qonşuları ünsiyyət olmadığı, aralarında gediş-gəliş olmadığı müddətdə tanımaq olmur. Geyimlə insanın yalnız daxili aləmini deyil, həmçinin hansı sosial təbəqədən olduğunu, dünya görüşünü də qiymətləndirmək olar. Bu qədər

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Отца и друга азербайджанца, подозреваемого в убийстве москвича из-за парковки, задержали
      Отца и приятеля мужчины, которого подозревают в убийстве жителя Москвы возле дома в
      • 0 replies
    • Почему результаты выпускного экзамена у мальчиков ухудшились по сравнению с девочками? - ВИДЕО
      Согласно статистике Государственного экзаменационного центра, результаты тестов у девочек выше, чем у мальчиков.
      Было отмечено, что начиная с 2001-2009 годов поступление девочек-абитуриентов в высшие учебные заведения стремительно росло.
      В 2010-2022 годах девочки превзошли мальчиков в этом соотношении.
        Эксперт по образованию Адиль Велиев считает, что причиной этого может быть то, что мальчики больше отвлекаются.
      Подробнее - в видео Xəzər TV.
       
      • 15 replies
    • Брат жестоко убитой в Казахстане Салтанат Нукеновой дал эксклюзивное интервью - ВИДЕО
      Жуткая, потрясшая всех история убийства хрупкой женщины ее мужем, возможно, не получила бы такой огласки, если бы не ее семья и брат. 
      Речь идет о громком деле об убийстве Салтанат Нукеновой ее мужем, экс-министром экономики Казахстана Куандыком Бишимбаевым. Внимание людей по всему миру сейчас приковано к трансляции судебного заседания - сможет ли влиятельный, состоятельный убийца избежать справедливого наказания? 
      Baku TV Ru поговорил с Айтбеком Амангельды, братом Салтанат, о погибшей сестре, о ее взаимоотношениях с мужем и семьей, о ее прошлом, о семьях Нукеновой и Бишимбаева, и о многом другом.
      В эксклюзивном интервью он также рассказал о том, повлияло ли данное дело на изменение взглядов общества, о психологе преступника, поступали ли угрозы ему от семьи Бишимбаева и т.д.
        Подробнее - в сюжете.
       

       
      • 1 reply
    • Буллинг в школах и агрессия в обществе. Новый выпуск «Поговорим?» - ВИДЕО
      Журналист Гамид Гамидов в новом выпуске программы «Поговорим?» представил очередное видеоинтервью. И на этот раз формат передачи несколько отличался от предыдущих выпусков - кроме знакомого ведущего в данном выпуске приняли участие его коллеги – журналисты Джамиля Алекперова, Джавид Османов и Mick Bloom.
      Журналисты обсудили насущные социальные темы, связанные с насилием. Возникает ощущение, что с начала года количество новостей, которые «пугают», стало расти.
        Комментируя данную тенденцию, собеседники в своих обсуждениях затронули буллинг в школах, уважение к старшим и тему безнаказанности, поговорили о том, нужно ли закрывать тик-ток и, как можно сократить уровень агрессии в обществе...
        • Upvote
      • 11 replies
    • Чингиз Абдуллаев: «Врачи вытащили меня с того света, Аллах меня пожалел»
      Народный писатель Азербайджана Чингиз Абдуллаев 17 апреля был выписан из Центрального таможенного госпиталя, куда был помещен из-за проблем со здоровьем 6 апреля.
      На своей странице в социальной сети Facebook писатель подробно рассказал о произошедшем, отметив следующее:
      «Я умер. Нет. Это не прозаическое резюме моего повествования. Это то, что со мной произошло. В ночь на 6 апреля и в течение дня моего юбилея 7 апреля. Я снова родился. Как констатировать смерть? Когда все внутренние органы перестают одновременно функционировать, дыхание останавливается и сердце перестаёт биться. Несколько минут подобной комы или клинической смерти превращают человека в «овощ». Врачи вытащили меня с того света, Аллах меня пожалел. Может решил, что мне пока рано. Вернул меня обратно. Страшно представить, какую боль я причинил в эти несколько дней своим близким, своим родным»
      В своем сообщении народный писатель также выразил слова благодарности: «Хочу поблагодарить всех! Моего Президента, всех друзей, знакомых, читателей и вообще незнакомых мне людей. Которые в эти дни переживали за меня. Спасибо им всем! Постараюсь оправдать Ваше доверие. Там я уже успел побывать. Теперь я совсем не боюсь. Тот, кто умирает один раз, не боится умереть во второй. Но не торопитесь. Наверное, у каждого из нас свой срок. Я вышел из больницы. На снимке люди, которые помогли мне «вернуться». Спасибо им за все!»
       
       
      https://1news.az/news/20240418121620670-CHingiz-Abdullaev-Vrachi-vytashcili-menya-s-togo-sveta-Allakh-menya-pozhalel-FOTO
        • Upvote
        • Like
      • 10 replies
    • Несовершеннолетняя девочка, которую хотели склонить к проституции, сбежала из района в Баку
      Председатель общественного объединения «Чистый мир» Мехрибан Зейналова поделилась в социальной сети «Фейсбук» вопиющей историей несовершеннолетней девочки, которая была вынуждена бежать из района в столицу.
      По словам правозащитницы, Захра (имя условное) в данный момент находится в их приюте.
      «После того, как ее родители развелись, девочка продолжала жить с матерью в районе. Через какое-то время мать передала ее знакомому мужчине (40-50 лет), сказав ему, что он может делать с ней все, что захочет. После того, как Захра прожила с ним месяц, мужчина предложил ей продавать свое тело и делить с ним деньги. Услышав это, Захра нанесла увечья своим рукам, после чего сбежала в Баку», - сообщает правозащитница.
        В Баку девочку обнаружили сотрудники Абшеронского районного управления полиции, которые сразу же доставили ее в приют Мехрибан Зейналовой.
      «То, что пережила эта малолетняя девочка, немыслимо. Надеемся, что в скором времени люди, которые заставили ее это пережить, будут наказаны. В настоящее время Захра живет с нами и получает психологическую помощь», - говорит М.Зейналова.
          https://1news.az/news/20240417044406338-Nesovershennoletnyaya-devochka-kotoruyu-khoteli-sklonit-k-prostitutsii-sbezhala-iz-raiona-v-Baku-FOTO
        • Sad
      • 32 replies
    • Хады Раджабли всё
      В мечети Тезепир проходит церемония прощания с экс-депутатом Милли Меджлиса Хады Раджабли.
      В церемонии принимают участие члены семьи покойного, депутаты Милли Меджлиса, представители общественности.
      После церемонии прощания экс-депутат будет похоронен на II Аллее почетного захоронения.
      Отметим, что Х.Раджабли скончался 17 апреля в возрасте 76 лет от сердечного приступа.
        • Facepalm
      • 93 replies
    • Какие травмы получила Айтен Сафарова? – ВИДЕО
      Стали известны некоторые подробности о состоянии здоровья телеведущей Айтен Сафаровой, попавшей в тяжелое ДТП сегодня утром.
      Муж ведущей сообщил порталу Olay.az, что у нее сломаны ребра.
      11:53
      Сегодня, 17 апреля, около 07:00 на пересечении проспекта 8 Ноября и улицы Садыгджана в Хатаинском районе Баку произошло столкновение автомобиля марки Hyundai IX-35 под управлением Исмаила Мамедова и автомобиля ведущей телеканала «Хазар» Айтен Сафаровой (Пириевой).
      Об этом сообщает пресс-служба МВД Азербайджана, пишет Репорт.
        Пострадавший в ДТП пассажир автомобиля Hyundai IX-35 Айхан Алиев был госпитализирован и скончался в больнице.
      11:21
      Известная телеведущая Айтен Сафарова в настоящее время проходит необходимые обследования в соответствующем отделении Клинического медицинского центра.
      Об этом 1news.az сообщили в Объединении по управлению медицинскими территориальными подразделениями Азербайджана (TƏBİB).
      Общественности будет предоставлена дополнительная информация.
      10:16
      Стали известны некоторые подробности дорожно-транспортного происшествия, в котором пострадала известная телеведущая Айтен Сафарова.
      Как сообщили в Главном управлении Государственной дорожной полиции города Баку, авария произошла сегодня утром, около 06:50, на территории Хатаинского района - на пересечении Зыхского шоссе и улицы Садыгджан в направлении проспекта 8 Ноября.
      В результате столкновения двух легковых автомобилей марки Hyundai одна из машин перевернулась на проезжей части и врезалась в припаркованную на обочине машину марки KIA, пишет Qafqazinfo.
      А.Сафарова госпитализирована с травмами различной степени тяжести.
      По факту ДТП начато расследование.
      09:48
      Сегодня в Хатаинском районе Баку произошло тяжелое ДТП.
      На проспекте 8 Ноября столкнулись два автомобиля марки Hyundai. За рулем одного из них находилась известная телеведущая Айтан Сафарова. Ее автомобиль перевернулся.
      Как пишет Qafqazinfo, Айтан Сафарова получила тяжелые травмы и помещена в отделение травматологии одной из больниц.


       
       
        • Sad
      • 138 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...